Mikä tämä adapteri on? villejä veikkauksia?

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
https://secure.buschurracing.com/catalog/index.php?cPath=24

ensimmäisenä oleva, 4G63 / Auto. GM Transmission Adapter Plate

RWD mitsuihin tarkoitettu ???
 
Oisko just se mitä siinä sanotaan, eli adapteri 4g63 lohkolle jotta voi boltata GM:n automaatti lodjun kiinni...
 
mutta miksi :|, onko tuossa GM:än automaattilodjussa sit jotain hyvää, vai onko tää taas joku suoraan-ajo juttu? ???
 
Ilmeisesti todella kestäviä nuo. Tämmöisen bongasin tuolta keskustelulaudoilta:

We have all the parts to put the 4g63 into the Starion. We use a GM automatic transmission with our kit. We have no other way of doing it nor do we have a desire to find one. The GM trans is bullet proof and that is the biggest reason we did it.
 
se kestävyys niissä kai on SE juttu. Loota joka on tehty alunperin jonkun V8:in perään mentaliteettilla "painolla ei väliä, bensaa saa kaupasta" ja sitten sitä samaa lootaa on kehitelty 30-vuotta, niin se on jo saatu kestämään. Eli hieman sama juttu kuin kuplan bokserikoneessa tai GM:n 350 V8:ssa -ei ne nyt moottoreina ole mitenkään ihmeellisiä, mutta kun niitä on rakenneltu maailman sivu, niiden niksit osataan jo...
Ja voit lyödä vetoa että tuo on joku suoraan-ajo juttu, ei tomaattia muihin laiteta..
 
mut saahan tuommosen lootan perään melko vinkeitä periä pienillä muutoksilla.. :p
 
perän ja taka-akselin sovittaminen ei katso laatikkoa, se välihän muokataan kardaanin päillä sopivaksi...
 
Liekkö kannattas laittaa joku lukollinen uber-perä perusturbolodjun perään (RWD)? noi mitsun askithan ei ole maailman kestävimpiä, So i have heard..

kardaaninpäillä siis?, eli johonkin karpiolalle tjsp vähän customjobii vai mitenkä?

Jos joskus sais nimittäin taas RWD:n niin ois todella mukava sijoittaa vaikka E36 BMW:en 25% perä semmoseen..
 
eikun ihan yhdistelee kardaanit pätkimällä ja MIG liimalla.
Paremman saa tietysti kun teettää sen Karpiolalla tms, mutta maksaa. Jos BMW:n perän laittaa, niin sittenhän vetaritkin menee uusiksi, siihen hommaan tarvitaankin sitten sen Karpiolan apua.

Ja kyllä se Mitsun loota katukäytössä kestää, jenkit kun harrastaa enemmän tuota suoraan-ajoa niin siellähän ne laatikot rikotaan..
 
Takaisin
Ylös Bottom