Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
JP9 sanoijp9 kanssa vai jp9 evon kanssa ;D
JP9 sanoijp9 kanssa vai jp9 evon kanssa ;D
Shadow sanoiKatiskan tuntien niin molempien 8)
Jahvetti sanoiKorjaa ne viat![]()
Hyvän näköinen eeva.JP9 sanoiTälläinen musta Mitsubishi evo ix vm.2007 löytyy tallista :driver
Muutokset:
-Amw softa/säädöt (370hp/507nw)
-3"putkisto
-Rs metallinen bypass (Amw)
-Kytkin järeämpi act hdss
-Kw v3 täyssäädettävä alusta
-Volk Racing RE 30 takovanteet
-Merkit poistettu takanta
-kaikki ikkunat tummennettu
-sisälle vaihdettu 2din pioneer 7 tuuman kosketusnäytöllinen soitin
-tulossa MLR etusplitteri...matkalla jo suomeen![]()
JP9 sanoi-Kw v3 täyssäädettävä alusta
-Volk Racing RE 30 takovanteet
JP9 sanoiTälläinen musta Mitsubishi evo ix vm.2007 löytyy tallista
Urran sanoiEri asia on jos ne on huonossa kunnossa. Mut jos ei niin mitä järkeä ostaa _kevyet_ Performance vanteet ja sitten pilata niiden käyttötarkoitus? Isoa osaa noista vanteista ei enää saa eikä pinta varmasti tule entiselleen soodapuhalluksella, joten mun mielestä se on raiskaus maalata ne.
Jos haluu maalatut Rayssin näköset vanteet niin ostaa sit vaikka Rotat tai muut kiinat. Se pinta on maalaamaton ihan syystä. En toki kiellä ettei huonokuntoiset, maalatut Rayssit/Muut takovanteet olisi ihan fiksu setti esim. Radalle. Ja jousittamattoman massan vähennys toki vaikuttaa ihan arkitilanteisiinkin aina jarrutusmatkasta bensankulutukseen.
Mutta oikeesti, tässä tapauksessa väri on ehkä täydellinen tohon komboon!eukku
nahkuri sanoimikähän muuten ois paras paikka kysyä noiden oikomisesta? mulla on parissa vanteessa ilmeisesti pystyheittoa, vaikkei sitä ajossa tunnekaan.
-JP- sanoiEli , jos väri ei miellytä ,mutta haluaa pitää laadukkaat vanteet , niin eikös silloin kannata ne maalata ? (en komentoi plastidippi hommia ,kun ei ole kokemusta miten kestää lämpöjä yms.)
Harri K sanoiei takuulla kestä ainakaa evossa.
JP9 sanoiOlin juuri laittamassa, että saataisiko tänne myös kuvia ja pieni esittely -JP- ix:stä..mutta siinähän se tuli juuri, on hieno peli!eukku
Maxxximus sanoiTykkään tuosta esittelystä ;D menee iha Räikköslinjalleeukku mullaki on muutamat kuvat kuvapankissa JP:n ja mun Nyrren sekä SPA:n reissusta
http://maxxximus.kuvat.fi/kuvat/MLR++SPA++Nrburgring+2011/#
-JPA- sanoiSori. Ei Evo, mutta sentään edes Ralliart. Aika hiljaista näköjään Ralliartien tiimoilta tällä foorumilla...
2010 Sportback, vakio tekniikka (takuuta jäljellä).
Eiköhän tuo onnistu, laitan sulle YV:tä.keikaolio sanoiJos on sama auto ni saako tulla joku ilta kokeilemaan mahtuuko tuo vanne mun evon alle??
Juzu sanoiViimein (lähes) kasassa maalauksen jäljiltä! Tosin helvetin pölyisenä mut tällänen siitä nyt tuli 8)
Juzu sanoiEteen mulla oli pulttilevikkeet, mutta ei ainakaan omaa silmää mielyttänyt. taakse ehkä speiseriä tosin sillon pitää pilkkoa toi levike ettei rengas repäse koko levikettä irti. Vanteet siis 17 x 9 et22. Eestä tulee parimilliä lokarin yli.
cubeqtio sanoiEvo 5/6 etulokarit....![]()