Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Etsinnässä valmiiksi kutiteltu moottori tonnariin tai kylkivaurion tjms kärsinyt auto.
Tulee todennäköisesti edullisemmaksi hommata koko kone tai mielellään kolaroitu auto, josta purkaa tekniikkaa, kun alkaa palikka kerrallaan kasaamaan tuota nykyistä. ::)

Edit: nykyinen kone on ihan iskussa eli ei siinä mitään vikaa ole, mutta jäisi se "vakio" varalle talliin.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

teet siitä vanhasta koneesta mönkijän sitte
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

montako tonnia on budjetti ja montako heppaa ois hakusessa 8)
 

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

Katotaan mitä eteen tulee ;D
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

Vaihtoehto 1. Jos rahasta ei ole pulaa niin jenkeistä valmiiks rakennettu kone. Esim. tuolta lohko http://www.ipsmotorsports.net/index.php?cPath=3543_3550_986_4092_4095 virikannet saat suomesta.

Vaihtoehto 2. Jos kelpaa vakio kone niin Japanista joko kone, keulapala tai vaikka koko auto. Pystyn hoitamaan sellaisen. Esim. -99 keulapala mukava vaihtoehto niin saa uutta ilmettä keulaan ja toisen moottorin.

Vaihtoehto 3. Minun nykyinen 100tkm ajettu ja juuri huollettu kone jää ylimääräiseks syksyllä.

Mukava kuulla että muillakin on suunnitteilla isompia virittelyjä. Ei näitä liikaa suomessa ole rakenneltu... :)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

Vaihtoehto 4: Teet pian asialle jotain jotta saat ne td04-13g:t kiinni ja minulle ne vanhojen ahtimien pakopesät :)
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

plodi sanoi
Vaihtoehto 1. Jos rahasta ei ole pulaa niin jenkeistä valmiiks rakennettu kone. Esim. tuolta lohko http://www.ipsmotorsports.net/index.php?cPath=3543_3550_986_4092_4095 virikannet saat suomesta.

Vaihtoehto 2. Jos kelpaa vakio kone niin Japanista joko kone, keulapala tai vaikka koko auto. Pystyn hoitamaan sellaisen. Esim. -99 keulapala mukava vaihtoehto niin saa uutta ilmettä keulaan ja toisen moottorin.

Vaihtoehto 3. Minun nykyinen 100tkm ajettu ja juuri huollettu kone jää ylimääräiseks syksyllä.

Mukava kuulla että muillakin on suunnitteilla isompia virittelyjä. Ei näitä liikaa suomessa ole rakenneltu... :)

kyllä näittein virittely on täällä ihan lasten kengissä..... he muuten paljo tommonen 99 keulapala maksaa???
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

mitsumikko sanoi
kyllä näittein virittely on täällä ihan lasten kengissä..... he muuten paljo tommonen 99 keulapala maksaa???

3500e-4000e. Se ei ole paljon mitään kun miettii mitä siinä koneen lisäksi saa. 6vaihteinen laatikko ja nuo keulan osat on ihan haluttua tavaraa.
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

mystinengalant sanoi
Vaihtoehto 4: Teet pian asialle jotain jotta saat ne td04-13g:t kiinni ja minulle ne vanhojen ahtimien pakopesät :)

Jos minua tarkoitit, niin seuraavaks tulee kyllä jotain ihan muuta kuin td04 ahtimet.. ;) mut toki joutaa minultakin sit ne pakopesät ja varmaan kohta aika monelta muultakin.. ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

plodi sanoi
3500e-4000e. Se ei ole paljon mitään kun miettii mitä siinä koneen lisäksi saa. 6vaihteinen laatikko ja nuo keulan osat on ihan haluttua tavaraa.


mää voisin olla mukana kyllä tässä hommassa.... mulle keula+ pelti + kone raakana lohko+kannet+imusarja+laturi yms..... myykää turbot ja pakosarjat ja laatikot muualle yms romut. 8)


onko kellään muuten tietooo montako näitä oikeeta 1999 mallin mitsuu on tehty ... jenkkeihin on myyty 283kpl.. mutta paljoko yhteensä????
nettiautossaki muka myynnisä yks vm.2000... ja on oikeesti mallia 1994-1998...


niin ja nuista td04 mää laitan masalta nuo 750:set varttille mid kymppejä +600hp jenkkien awhp... ja mikä mukavinta niin bolt on asennus kyllä se mulle riittää 8)

jos se sitte ei muutaman vuoden päästä riitä niin ostan sen kauan haaveilemani viperin (viimestään ku täytän 40v) tupla turbona ;D
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

plodi:



millasen setupin nää muuten rakensit itelle tälle kesälle?
 

plodi

Z16A
Liittynyt
1 Lokakuu 2009
Sijainti
Kuopio
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

mitsumikko sanoi
plodi:



millasen setupin nää muuten rakensit itelle tälle kesälle?

Säälittävän.. ;D kaikki oheislaitteet riittäis isommille ahtimille kun vaan olis sellaiset.. :-[ Tossa ois speksilistaa, en oo tosin paljoa jaksanu päivitellä tota projektia.. Penkkiin pitäis lähtee säätämään f-conista kartat kohdilleen kuhan pääsis tuosta sytkävian pirulaisesta eroon.. Ps. jatketaan keulapala hommasta yksityisviestillä..

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=33539.msg251495#msg251495
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Mistä 6g72 viritetty kone tai kolaroitu auto?

plodi sanoi
Jos minua tarkoitit, niin seuraavaks tulee kyllä jotain ihan muuta kuin td04 ahtimet.. ;) mut toki joutaa minultakin sit ne pakopesät ja varmaan kohta aika monelta muultakin.. ;D

Itseasiassa tarkotin topicin alottajaa, mutta hänelle menee visiin jonkin aikaa ennen ku projektiin ryhtyy. Nyt mulle jostain ne pakopesät :D:D
 
Ylös Bottom