Mistä Evolution tarrat?

Jurza

New Member
Liittynyt
11 Maaliskuu 2010
Saakohan mistään muualta takaoviin tulevia (evolution IV) tarroja kun timanttitiskiltä? Auto maalattiin yli ja tarviis uudet tarrat laittaa oviin 8)
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

Ebaystä ainakin löytyy:
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=evolution+iv+sticker&_sacat=See-All-Categories
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

Mulle tuli eilen kirje hong kongista joka sisälsi juurikin kyseiset tarrat ja vähän muitakin tarroja.Oli ihan siistin näköiset ja olikohan hintaa vajaa 30 egee noilla ja vanteiden tarroilla.
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

ah-05 sanoi
Mulle tuli eilen kirje hong kongista joka sisälsi juurikin kyseiset tarrat ja vähän muitakin tarroja.Oli ihan siistin näköiset ja olikohan hintaa vajaa 30 egee noilla ja vanteiden tarroilla.
Mistäs puljusta tilasit nuo? :)
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

taisi olla juuri tuo ebay kioski
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

Jurza sanoi
Saakohan mistään muualta takaoviin tulevia (evolution IV) tarroja kun timanttitiskiltä? Auto maalattiin yli ja tarviis uudet tarrat laittaa oviin 8)

Eikö noita nyt saa jostain firmasta mikä tekee tarroja ???
 
Vs: Mistä Evolution tarrat?

Veikka sanoi
Eikö noita nyt saa jostain firmasta mikä tekee tarroja ???

Aika harva jaksaa tehdä tyyliin kahta tarraa. Ja jos valmiita tiedostoja ei ole, saattaa tulla myös hieman hintaa. Ja kun kuitenkin kohta joku kysyy, että eikö noita kannattaisi tehdä kerralla sitten isompi satsi niin vastaan, että ei kannata. Itse teetätin aikanaan kohtuullisen satsin RalliArt tarroja, jotka ei mielettömästä alkuinnostuksesta huolimatta oikein kenellekään kelvanneet. Laadusta tai hinnasta ei ollut kiinni. Taitaa vieläkin olla noita kauhea pinkka jossain.
 
Takaisin
Ylös Bottom