Mistä lasikuitua ootte hommanneet?

Spezzi

Dieselvoimaa
Liittynyt
23 Huhtikuu 2003
Sijainti
Uusimaa
Siinähän se tuli jo: mistä olette ostaneet lasikuitua hifi- ja helmalevikerakennelmiinne? Venepajoilta?

Jos tuota rakentelis sen E34:n subin sinne varapyöräkotelon paikalle... :D
 
Rakennustarvikeliikkeistä venepuolelta. Ihan perusliikkeestäkin pitäisi löytyä. Täällä maksaa hartsi n. 10 euroa litra, kovete 5e plo ja lasikuitumatto on käytännössä ilmaista kun on kilohinnalla myynnissä.
 
10€ litra... .HALOO!! Mä olen ostanut 10kg kerralla hinta 16€.. Mattoa ja kovetinta saa n. 10€ niin paljon ku tarvii tohon hartsi määrään..
Venepajoilta kannattaa käydä kysymässä, otat vain omat purkit mukaan..
 
whoah, 10kg @ 16e on jo bargain, mistä?! ;D
tosiaankin jos hakee jostain puuilosta tai säästökuopasta tjsp, niin se on lähes 10e / kg..
 
Vesku sanoi
10€ litra... .HALOO!! Mä olen ostanut 10kg kerralla hinta 16€.. Mattoa ja kovetinta saa n. 10€ niin paljon ku tarvii tohon hartsi määrään..
Venepajoilta kannattaa käydä kysymässä, otat vain omat purkit mukaan..

Enpä juuri tiedä paikallisia venepajoja. Kaikilla ei käy niin hyvä tuuri ku sulla.
 
Venetarvikkeita myyvistä liikkeistä voi kyllä kysyä. Ja 10kg kerralla on parempi hankinta kuin 2-5kg silloin tällöin. Siihen saa paremman hinta/määrä-suhteen. Helmoja kannattaa mallailla uretaanilevystä muokkaamalla. Siihen vaan kuidut päälle ja muut pinnoitteet.. jos on muotosilmää siis :p
 
Takaisin
Ylös Bottom