Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Tuon sankarin otteita haluan nähdä livenä. Ei tarvitse kauheasti raapia päätä kun miettii, kuka on viime aikojen maailman paras jalkapalloilija.

Tännehän pääse kuulemma melko edullisesti Norwegean Airilla.


Kahden viikon päästä olis Nou Campilla AC Milan vieraana... ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mikko6 sanoi
Ei tainnu olla kerrostalo kyseessä sinun tapauksessasi kun uskalti jättää katokseen. Itellä sattu olemaan kotikonttoripäivä tänään niin sopi hyvin tuo toimitus kun soitti 5 minuuttia ennenkuin oli pihassa.

Omakotitalo ns.lähiössä :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

UITTO- sanoi
Eka ultra takana ja pullat hyvin uunissa :)
Hyvä leipuri ollu siis :peukku

Itse iloinen että tilipäivä tänään ja laskupino pieneni selkeesti.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Boomtown sanoi
maanatain kuuntelee sydän ääniä :) syssyl sit odotellaa et kos räjähtää :)
Oli kyl fiilis siinä kohtaa ku ekat sydänäänet kuuli :) Aika liikuttava hetki. Syksyllä tosiaan räjähtää täälläkin :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

UITTO- sanoi
Oli kyl fiilis siinä kohtaa ku ekat sydänäänet kuuli :) Aika liikuttava hetki. Syksyllä tosiaan räjähtää täälläkin :D

Onnittelut siitä :) Muijan ol jo pakko ostaa sellane laite mil pystyy itte kuuntelee mut aika heikost siit kuuluu :) en meinan löytää edes omaa sydäntä mistää :D Onneks tuli toi perheauto ostettuu nyt jo :) Emäntä ei vaa tykkää tosta legun kulutuksesta yhtään eikä siitä et jos hiukan virittää et pääsee nopeemmi synnärille :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

panostajan kuulustelu läpi kylmiltään.... :peukku lupaa hakuun niin pääsee räjäytteleen naapurin peltokiviä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain tänään päivällä puhelinsoiton jossa kerrottiin , että Maanantaina pitäis käydä hakemassa lippu Nou Campilta : Mestareiden liigan peliin Barcelona - Milan...

Toivottavasti ei ollut pilapuhelu. ::) ?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Sain tänään päivällä puhelinsoiton jossa kerrottiin , että Maanantaina pitäis käydä hakemassa lippu Nou Campilta : Mestareiden liigan peliin Barcelona - Milan...

Toivottavasti ei ollut pilapuhelu. ::) ?

Ai saaatana kyllä kelpaa :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Ai saaatana kyllä kelpaa :peukku

Jos mulla tosiaan on se lippu maanantaina kädessä niin yö unet kyllä menee...

Messillä on nimittäin mahdollisuus rikkoa Mestareidenliigan maali ennätys tuossa pelissä , jos mies maalin tekee niin voi jumalauta sitä huutoa !!

Kuulemma lähes kaikki 90000 lippua on myyty...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Toivottavasti ei ollut pilapuhelu. ::) ?

Se olin minä! Aprillipila etukäteen... viiitsi vitsi. ;D Hitto sun ja Messin kanssas... Lentoja on tullut jo katseltua ja vielä se päivä koittaa, että istun Nou Campilla. Ei haittaa, vaikka olisi piippuhyllyltä paikka.

Omat ilot liittyy projektiautoon... kuidutuksen aloitus lähenee päivä päivältä. 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ihmettelin tuossa jo viikolla et mikäs kun evo ei piikkaa enää 1.5bar päälle...no tuos naputtelin tota Apex:n AVC-R:ää taas ja huomasin et eipä se voi piikatakaa ku säätönä siel 1.35bar. Ihmettelin et mitä hittoo, että ite en kyllä oo sitä alentanu...no en nostanu sitä mut kelailin niitä valikoita muute ja opettelin taas. Huomasin yhtäkkiä et setupissahan on A ja B vaihtoehdot ja siellähän se kiva 1.65bar säätö taas oli "piilossa" toisen "ohjelman" alla ;D

Pitäs vissii lukee ton laittee ohjeet joskus ku viittis ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilisistä festareista joiden järjestäjänä olin.

5 bändiä, c-oikeudet, 111 maksanutta kävijää (nämä siis pidettiin landella pienen kunnnan nuorisoseurantalolla) eikä sen suurempia järjestyshäiriöitä. Tosi hyvä fiilis. Jos sitte vuuen päästä uusiks.

Varmaan uni maistuu ku kolme päivää painanu aivan täyttä häkää noiden kanssa säätäessä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Se olin minä! Aprillipila etukäteen... viiitsi vitsi.

Ei ollu pilapuhelu ! Aika Velho toi mun "lippudiileri" , Paikka on keskiviivan tuntumasta about 10 - 15m Barcelonan vaihtoaition takana....
 

Liitetiedostot

  • Barca.jpg
    Barca.jpg
    22.7 KB · Lukukerrat 455
Vs: Mistä olet iloinen?

vauhtipyörä jätetty taas koneistamolle... lähtee vähäntavaraa ja siirtyy OS vp:stä
kytkimen kiinikkeet evo4 modattuun vauhtipyörään...

jääpi levyn kanssa paino alle 10kg paketille :p

vielä kun kaiken varalle keksisi mistä saa jousitetun 225mm sintterin galantin boorilla
niin olis hyvä 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

iloinen siitä että sain tehtyä toisen ihmisen niin onnelliseksi mielestäni erittäinkin pienellä asialla... nimittäin pyysin kaveria tummentamaan tuosta emännän autosta takalasit ja kyllä voi olla ihminen onnellinen ku näki autonsa tummilla laseilla... ainut vaan että nyt kuulemma katsastuksen jälkeen tummenetaan etusivulasitkin vielä ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ensimmäisenä töissä ja pihassa vain parit auton jäljet. Naapurifirman nainen lapioi autollensa paikkaa, kun itse vedin pari kertaa ringin meidän firman oven edestä ja parkkeerasin auton. Nainen tokas "on se niin väärin kun toiset on puol tuntii lapioinu, niin yks tulee Mitsubishillaan ja auraa pihan parissa sekunnissa" :driver ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

LOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA.... ja lämpöiseen paikkaan lähtö keskiviikkona yöllä, kap verde... aaaah lomalomaloma.. tätä on odotellukkin jonkun verran... ;D ;D ;D ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

:-X !?

MTV3.fi :

"...Barcelona-hyökkääjä Lionel Messi teki tiistaina uuden yhden kauden maaliennätyksen jalkapallon Champions Leaguessa.

Messi viimeisteli kauden 13. osumansa rangaistuspotkusta AC Milanin verkkoon joukkueiden puolivälieräparin toisen kohtaamisen 11. minuutilla. Argentiinalainen ynnäsi pilkulta tililleen vielä toisenkin maalin puoli tuntia myöhemmin.

Ennen tiistaita 24-vuotias hyökkääjä jakoi 12 maalin ennätyksen hollantilaisen Ruud van Nistelrooyn kanssa.

Messi pääsee yrittämään maalisaldonsa kasvattamista välierissä, jonne Barcelona eteni Milanista ottamansa 3-1-voiton turvin.

Messillä on nyt koossa 51 maalia Mestarien liigassa, ja hän on nuorin liigassa puoleen sataan osumaan yltänyt pelaaja. Ensimmäinen maali rikkoi Mestarien liigan yhden kauden maaliennätyksen, ja toinen eli Messin tämän kauden 14:s nosti hänet tasoihin Jose Altafinin kanssa. Altafini viimeisteli 14 kertaa Mestarien liigan edeltäjässä Euroopan cupissa kaudella 1962-63.

Argentiinalainen on noussut kuluvalla kaudella jo Barcelonan kaikkien aikojen maalintekijäksi ja eniten maaleja (5) yhdessä Mestarien liiga -ottelussa tehneeksi pelaajaksi...."




Kun 94250 katsojaa huutaa "MESSI !" !! .......on se erittäin mykistävä kokemus maalaispojalle... :eek: ?!


1371526-max555x555.jpg
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
:-X !?

Kun 94250 katsojaa huutaa "MESSI !" !! .......on se erittäin mykistävä kokemus maalaispojalle... :eek: ?!

Odotinkin jo, että milloin tulee kommenttia pelin jälkeen... ;D

Eipä taida jalkapallomaailmassa olla tällä hetkellä parempaa paikkaa olla kuin missä olit. Paitsi tietysti jos on Milanin kannattaja. :p Huikea peliesitys jälleen Messiltä ja Barcalta ylipäätään. Yritin kovasti katsella matsin aikana Barcan aition yläpuolelle, mutta siellä näkyi olevan muutama muukin, niin en ihan erottanut äijää. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

On kyllä ollut varmasti ikimuistoinen kokemus! Onhan se varma että tunnelmaa piisaa. Telkkaristakin katsottuna varsin viihdyttävä matsi niin mitä se on sitten paikan päällä. Oon ehkä vähän kade. ;D Milan kyllä sössi itte mahdollisuutensa mutta en usko että Barca ois jättäny maaleja tekemättä vaikkeivät pilkkuja olis puhallettukaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ensimmäisenä töissä ja pihassa vain parit auton jäljet. Naapurifirman nainen lapioi autollensa paikkaa, kun itse vedin pari kertaa ringin meidän firman oven edestä ja parkkeerasin auton. Nainen tokas "on se niin väärin kun toiset on puol tuntii lapioinu, niin yks tulee Mitsubishillaan ja auraa pihan parissa sekunnissa" :driver ;D

Repesin. :D

Itse olen iloinen kun meni evo katsurilta läpi. Tosin kyselivät "onkos herralla vakiocooleri keulalla?" Just.. Mielestäni toi vakio ei nyt NIIN ISO ole.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cubeqtio sanoi
Repesin. :D

Itse olen iloinen kun meni evo katsurilta läpi. Tosin kyselivät "onkos herralla vakiocooleri keulalla?" Just.. Mielestäni toi vakio ei nyt NIIN ISO ole.

ttuako ne noita kyttää. Olisit sanonu et sullon vasta vakioahdin silleen järkevästi tapissa että ei siinä vaiheessa tarvita isompaa kuuleria vielä :D Toi coolerijuttu on kyl semmonen et menee asiattomuuksiin ja toisten omaisuuteen puuttumiseen. EI vaikuta turvallisuuteen millään tavalla.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ensimmäisenä töissä ja pihassa vain parit auton jäljet. Naapurifirman nainen lapioi autollensa paikkaa, kun itse vedin pari kertaa ringin meidän firman oven edestä ja parkkeerasin auton. Nainen tokas "on se niin väärin kun toiset on puol tuntii lapioinu, niin yks tulee Mitsubishillaan ja auraa pihan parissa sekunnissa" :driver ;D

Itse yllätyin tuon tonnarin etemiskyvyistä. Kotiin tullessa oli tuolla 70m pihatiellä 25cm lunta. Kun lähdin aamuyöstä takas töihin, niin lunta oli 35-40cm (tarkitettu rullamitalla^^). Parkkiruudusta kääntäessä joutui kerran peruttaan ylimäärästä, muuten meni läpi kiltisti. Lunta nousi nokkapellinkin päälle kun aurailin tuon tien läpi, mutta puskuri pysy kuitenkin paikallaan.

Syylärin puhdistus ja kovaa ajoa, pakko tykätä Mitsusta :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cubeqtio sanoi
Repesin. :D

Itse olen iloinen kun meni evo katsurilta läpi. Tosin kyselivät "onkos herralla vakiocooleri keulalla?" Just.. Mielestäni toi vakio ei nyt NIIN ISO ole.

Itsellä sama juttu. Mitsun leimaa koitti kauan aikaa ettiä coolerista ja väitti kovasti ettei ole vakio, koska imuputketkin on vaihdettu tuningmallisiin.
Tosin puuttuu verkko coolerin edestä, että ehkäpä hyökkää enemmän silmille noin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Kun 94250 katsojaa huutaa "MESSI !" !! .......on se erittäin mykistävä kokemus maalaispojalle... :eek: ?!

Kai oli vaipat jalassa :D Taitaa muuten olla housut aika märkänä ;D Peli oli viihdyttävää siihen asti ku Barca teki kolmannen maalin... Sen jälkeen vähän lässähti... Joo yritin myös itekki tiiruilla sinne vaihtopenkin taakse mut ei näkyny ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

V*ttu kun ei tuo jalkapallo kiinnosta pätkän vertaa, varsinkaan kun sitä tulee joka helvetin tuutista. Töissä saa kuunnella päivät pitkät noita samoja jorinoita...

Mut jotain hyvääkin tähän päivään, sain viimein tuon kopterin omiin nimiin ja samalla selvis että siihen on tehty jopa muutoskatsastus eli se on ihan katulaillinen peli :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
ttuako ne noita kyttää. Olisit sanonu et sullon vasta vakioahdin silleen järkevästi tapissa että ei siinä vaiheessa tarvita isompaa kuuleria vielä :D Toi coolerijuttu on kyl semmonen et menee asiattomuuksiin ja toisten omaisuuteen puuttumiseen. EI vaikuta turvallisuuteen millään tavalla.

Sellasta se on.. Noh, ei mua haitannut.

timppa811 sanoi
Itsellä sama juttu. Mitsun leimaa koitti kauan aikaa ettiä coolerista ja väitti kovasti ettei ole vakio, koska imuputketkin on vaihdettu tuningmallisiin.
Tosin puuttuu verkko coolerin edestä, että ehkäpä hyökkää enemmän silmille noin.

Mä just maalasin verkot mustiks niin ne on aika "pimeet" niin näyttää siltä ku ei ois verkkoja lainkaan. Kai se sitten hyppää silmille. Olis pitänyt maalata mustaks.. tosin jollain maalilla mikä EI HUONONNA jäähdytystehoa. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Eipä taida jalkapallomaailmassa olla tällä hetkellä parempaa paikkaa olla kuin missä olit. Paitsi tietysti jos on Milanin kannattaja. :p Huikea peliesitys jälleen Messiltä ja Barcalta ylipäätään. Yritin kovasti katsella matsin aikana Barcan aition yläpuolelle, mutta siellä näkyi olevan muutama muukin, niin en ihan erottanut äijää. ;D

Raikali sanoi
On kyllä ollut varmasti ikimuistoinen kokemus! Onhan se varma että tunnelmaa piisaa. Telkkaristakin katsottuna varsin viihdyttävä matsi niin mitä se on sitten paikan päällä. Oon ehkä vähän kade. ;D Milan kyllä sössi itte mahdollisuutensa mutta en usko että Barca ois jättäny maaleja tekemättä vaikkeivät pilkkuja olis puhallettukaan.

Shadow sanoi
Kai oli vaipat jalassa :D Taitaa muuten olla housut aika märkänä ;D Peli oli viihdyttävää siihen asti ku Barca teki kolmannen maalin... Sen jälkeen vähän lässähti... Joo yritin myös itekki tiiruilla sinne vaihtopenkin taakse mut ei näkyny ;D

No jostain kumman syystä saitte väärä informaatiota kuten myös minä... Olinkin lähempänä Milanin aitiota. Ihan harmillisen huono istuma paikka.... Laitoin reklamaation vetämään jo heti aamusta ! Chelsea matsiin tarjosi heti lippuja.... No täytyy miettiä... Ei ne Torres ja Malouda mitään ihmeellisiä ole... tai Lambard.... tai Cole... tai Mata.... tai tai .... joku Drogba... ::)

Se mitä ette näe TV:stä : Guardiola muuten steppailee/ja juoksee lähes koko matsin ajan kentän reunaa ja huutelee kentälle ohjeita.
Udrbaani legenda Pepin kengät !? : Varmaan about jotkut 600 € Cuccit !!! Killtää about 20m päähän niin että häikäsee !

EDIT: juuri enempää ei kuvia sitten olekkaan vaikka piti kovasti niitä ottaa.... muistin vasta aamulla tupakkia kaivaessa että on kamera taskussa... noikin on otettu puhelimella...
 

Liitetiedostot

  • B&M1.jpg
    B&M1.jpg
    89.6 KB · Lukukerrat 265
  • B&M2.jpg
    B&M2.jpg
    92.5 KB · Lukukerrat 264
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo oli ranacolla, 325/470 tulokseksi periaatteessa vakiosta.. kuulemma vaan soppa loppuu, et vissii isompaa suutinta tai bp säädintä kehiin, rykimällä vein ja huomenna haen toivottavasti ei rykivänä
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
Evo oli ranacolla, 325/470 tulokseksi periaatteessa vakiosta.. kuulemma vaan soppa loppuu, et vissii isompaa suutinta tai bp säädintä kehiin, rykimällä vein ja huomenna haen toivottavasti ei rykivänä

Semi OT:

taitaa olla kyllä penkki paskana jos "periaatteessa vakiosta" E5:stä sadaan penkissä 325 PS ?!

Ei voi millään selittää järjellä yli 50 PS tehon nousua ?! Enkä muuten nyt Vitt*ile vaan ihan rehellisesti kerron ,että ei pidä paikkaansa nuo teho lukemat.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

no tuo periaatteessa vakio pitää sisällää hks mushroomin, 2.7" rosteriputken alustaloppuun ilman kattia ja apexin power fc, kuulemma alhaalla ahtanu nii rajusti ettei oo soppaa riittäny, siksi rykiminen, vääntöhuippu 3800rpm, ahdot n. 1bar, evo 6 vakioturbo, seokset ollu englannista lähtöösin välialueella vaarallisen laihalla kuulemma

mut mitää älytöntä viriä ei oo ollu, mutta eikö tolla setilläki pitäs päästä yli 350hp ja 500nm

saa varmistaa tuon teholukeman sitte ku kaverit saa dynonsa runnaamaa että mennäänkö mettää
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
...ahdot n. 1bar, evo 6 vakioturbo...
mut mitää älytöntä viriä ei oo ollu, mutta eikö tolla setilläki pitäs päästä yli 350hp ja 500nm

1.5bar ahdoilla pääsee sinne 330-350hp paikkeille.

EDIT: tarkennuksena, että tässä tarkoitin niitä oikeita tehoja. Dynon "oikein" valitsemalle päästään varmaan lähelle 400 heppaa ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
Evo oli ranacolla, 325/470 tulokseksi periaatteessa vakiosta.. kuulemma vaan soppa loppuu, et vissii isompaa suutinta tai bp säädintä kehiin, rykimällä vein ja huomenna haen toivottavasti ei rykivänä
Mulla penkitettiin kutosesta samassa paikassa 1bar/ 322hv/389nm ,autossa 3"putki ja walbro tankissa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
no tuo periaatteessa vakio pitää sisällää hks mushroomin, 2.7" rosteriputken alustaloppuun ilman kattia ja apexin power fc, kuulemma alhaalla ahtanu nii rajusti ettei oo soppaa riittäny, siksi rykiminen, vääntöhuippu 3800rpm, ahdot n. 1bar, evo 6 vakioturbo, seokset ollu englannista lähtöösin välialueella vaarallisen laihalla kuulemma

mut mitää älytöntä viriä ei oo ollu, mutta eikö tolla setilläki pitäs päästä yli 350hp ja 500nm

saa varmistaa tuon teholukeman sitte ku kaverit saa dynonsa runnaamaa että mennäänkö mettää

Ei 1 bar ahdoilla kannata haaveilla 350 hevosesta, tuo kuulostaa jo hyvältä tulokselta noin onnettomalla paineella. Suuttimet viitosesta ylöspäin riittää lähelle 400 hv eli jotain pielessä jos ei riitä. Pumppu?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pumppu uusi 255 walbro, tai no 1000km ajettu..
paineita oliki 1.3, seoslukema 4000-6500 alle 12, ok vai ei?
324,3hv/6000rpm ja 468,5nm/3900rpm

nyt toimii ilman rötimisiä mutta toi walbro huutaa koko ajan tankissa, valoissa surruuttaa semmostaa viiuuuviiuuviiiuu ääntä, normaalia? ja tankki täynnä tai ei sama ääni, jos käy tyhjäkäyntiä paikallaan jonku aikaa ni sen surruutuksen kuulee n. 20m päähä autosta..

ranacon vinkki oli isommat suuttimet tai bensanpaineensäädin että saatais soppa riittämää, mutta kyllä se nytki tuntuu maistuvan :D

alastarolla ny katotaa pääseekö lähellekkää club aikoja
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Se ääni on ihan normaali. Laitoitko siihen sen kortsun ympärille? Se hiljentää ainaki jonki verran.
 
Takaisin
Ylös Bottom