Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Joo kyllä tuo ruostesuojaus todella kannattava varmaan on, kun auto kumminkin käyttöpeliksi tulee.
itsellä oli kanssa ruostesuojaus mielessä kun auton sain. Olin kuullut että näissä on ongelmia joskus ollut. Olen nyt purkanut ja ettinyt mutta ei sitä ruostetta löydy. Voisiko joku kertoa että mistä vielä pitäisi etsiä???

Melkeinsrkijpg.jpg
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Toivon Lemppa että katsot sieltä kakkospytyn puolestavälin kanssa.. laita sitte siitäkii kuva!
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Harri K sanoi
Toivon Lemppa että katsot sieltä kakkospytyn puolestavälin kanssa.. laita sitte siitäkii kuva!
jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ei mene kauaa kun senkin kuvan saan. Ei sulla olis Harri apua tohon ruosteenetsintään. Ei sitä vaan löydy
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Lemppa sanoi
jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ei mene kauaa kun senkin kuvan saan. Ei sulla olis Harri apua tohon ruosteenetsintään. Ei sitä vaan löydy

Etupalkki jäähdyttimen alla.
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Lemppa sanoi
itsellä oli kanssa ruostesuojaus mielessä kun auton sain. Olin kuullut että näissä on ongelmia joskus ollut. Olen nyt purkanut ja ettinyt mutta ei sitä ruostetta löydy. Voisiko joku kertoa että mistä vielä pitäisi etsiä???
;D Hajosin, täysin palasiksi.... ;D
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Lemppa sanoi
itsellä oli kanssa ruostesuojaus mielessä kun auton sain. Olin kuullut että näissä on ongelmia joskus ollut. Olen nyt purkanut ja ettinyt mutta ei sitä ruostetta löydy. Voisiko joku kertoa että mistä vielä pitäisi etsiä???
:peukku
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Juu isonee vain ;D
Liike lupasi sen verran hyvän hyvityksen seatista, että täytyy toi evo mennä kokeileen.
Mikään vähän ajettu evo toi ei kyllä ollut, mutta autoa on kuulemma kyllä huolettu hyvin ja kuitit löytyy.
Ja muuten kuulemma vakio paitsi cat back putkisto löytyy.
Ayc:n anturin liike vaihtaa siihen, uudet e-hyväksytyt ajovalot, ja etupyörän laakerin. Noi tehdään ennen luovutusta :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

http://www.vaihtomaailma.fi/vinfo15.asp?vid=RCI504

Tuotakos nyt meinaat mennä katsomaan?
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Shadow sanoi
http://www.vaihtomaailma.fi/vinfo15.asp?vid=RCI504

Tuotakos nyt meinaat mennä katsomaan?
Tuota juu. Osa on myös sekin syynä että hyvitys tämän hetkisestä autosta oli ihan asiallinen!
Ja alunperinhän tarkoitus oli tosiaan hankkia evo 5. Mut katsotaan kun näkee auton livenä!
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Itse ainakin oon tuon vitosen kannalla ehottomasti jos pitäis valita 3,4 tai 5. :peukku Tietysti se auton kunto ratkasee paljon ja eihän se haittaa jos vanha auto menee vaihdossa ;)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Shadow sanoi
Itse ainakin oon tuon vitosen kannalla ehottomasti jos pitäis valita 3,4 tai 5. :peukku

Eikös samantien kannata ostaa kutonen, kun tax free -hinnoissa on vain n. tonnin ero Mamasanin sivujen mukaan? http://www.mamasan.fi/foorumi/viewtopic.php?t=27
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Tuota juu. Osa on myös sekin syynä että hyvitys tämän hetkisestä autosta oli ihan asiallinen!
Ja alunperinhän tarkoitus oli tosiaan hankkia evo 5. Mut katsotaan kun näkee auton livenä!

Jos tohon päädyt niin osta orggis valot keulalle. Siin on näemmä jotkut hirvitykset nyt.. :)

markho sanoi
Eikös samantien kannata ostaa kutonen, kun tax free -hinnoissa on vain n. tonnin ero Mamasanin sivujen mukaan? http://www.mamasan.fi/foorumi/viewtopic.php?t=27

Riippuu toki kunnosta ja sitten jos haluaa sen HETI eikä 10-12 viikon päästä. :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Ilmeisesti nikob haki tässä nyt sitä että tuonne voisi seatin jättää vaihdossa. Onhan siinä oma vaivansa päästä vanhasta autosta eroon, sitten odotella autoa Japanista ja rekisteröintisirkus päälle. Jotkut vain haluavat auton valmiina ja nopeasti käsiin ilman turhaa odottelua.
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Juu tosiaan isoin syy on ehkä että saan paremman hyvityksen autostani tuolla, kun yrittäisin myydä sitä itse samaan rahaan!
Ja vaikuttaa tuo evo kuulemani perusteella ja kuvien , niin semmoiselta jonka haluisin!
Mutta tosiaan lohkolämmitin tuohon pitäisi hankkia, ja ruostesuojauttaa jossain välis. Jos minulle tulee!
:)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Ja ei ku vaan Evo kaupoille. ;) Ihan siistiltähän tuo kuvissa näyttäs...
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

_AH_ sanoi
Ilmeisesti nikob haki tässä nyt sitä että tuonne voisi seatin jättää vaihdossa. Onhan siinä oma vaivansa päästä vanhasta autosta eroon, sitten odotella autoa Japanista ja rekisteröintisirkus päälle. Jotkut vain haluavat auton valmiina ja nopeasti käsiin ilman turhaa odottelua.

Juu tietenkin. Samaa itse koitin mutta ei vaan onnannut.

Koitin nyt vaan antaa "neuvoittelukohteita" autossa. :)

Kun tosiaan toi on Evo 5 missä TME Evo 6 puskuri. Näyttäis tosiaan noi valotkin olevan aika hassut.. tiedä sitten mistä autosta. :) Tinkimään kato tässä lähetään! :)

nikob sanoi
Ja vaikuttaa tuo evo kuulemani perusteella ja kuvien , niin semmoiselta jonka haluisin!
Mutta tosiaan lohkolämmitin tuohon pitäisi hankkia, ja ruostesuojauttaa jossain välis. Jos minulle tulee!
:)

Teetätä ruosteensuojaus sitten kunnolla ja se lämppäri ei oo huono asia hankkia! Defan vastuksen numero on sitten 118 kun menet kaupoille ja tarviit sitten siihen myös johtosarjan. Vesiproppuun menee siinä ohjaustehostimen taakse kiinni. :)

Peke sanoi
Ja ei ku vaan Evo kaupoille. ;) Ihan siistiltähän tuo kuvissa näyttäs...

Be ready to be Evolved! :D
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Juu neuvottelunkohteita otan ilomielin vastaan! Tosiaan liike vaihtaa tuohon e-hyväksytyt valot eteen. Eli ei tarvitse itse tressata siittä. juu tuo lohkis olis sitten eka hankinta. Varmaan joku 200e homma asennuksineen.
Mut huomenna si :driver
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Juu neuvottelunkohteita otan ilomielin vastaan! Tosiaan liike vaihtaa tuohon e-hyväksytyt valot eteen. Eli ei tarvitse itse tressata siittä. juu tuo lohkis olis sitten eka hankinta. Varmaan joku 200e homma asennuksineen.
Mut huomenna si :driver

Alta 150 €, kun kiroilee ja polttaa hermonsa kun itse asentaa lohkolämmittimen ;D
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
. juu tuo lohkis olis sitten eka hankinta. Varmaan joku 200e homma asennuksineen.
Mut huomenna si :driver

Paikallisessa varaosa liikkeessä maksoi toi lohkolämppäri ja asennussarja (ilman sisälämppärni haaroitusta) 85euroa
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

frede sanoi
Paikallisessa varaosa liikkeessä maksoi toi lohkolämppäri ja asennussarja (ilman sisälämppärni haaroitusta) 85euroa

Tuohan ei kait sisällä johtosarjaa, (vastukselta puskuriin) tuo asennus sarja taitaa olla se lämpöeriste mikä laitetaan siihen liittimen päälle.

Panssarijohto maksaa noin 50 € (sisältää myös johdon puskurista seinään)
Vastus noin 78 €
Joten ei kukaan myy koko pakettia 85 eurolla

;)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Kyllä sain tohon 85 euroon auton lämpimäksi.
Vastus,johto vastukselta puskuriin ja vielä puskurilta lämmitystolppaan.
Oli ehka vähä huono sana toi asennussarja

edit:vielä sen verran et vuosi sit ku laitoin tollaisen evo4:een nii sama satsi maksoi 93euroa.
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

frede sanoi
Kyllä sain tohon 85 euroon auton lämpimäksi.
Vastus,johto vastukselta puskuriin ja vielä puskurilta lämmitystolppaan.
Oli ehka vähä huono sana toi asennussarja

No perkele, tuo oli sitten halpa, siis tosi halpa.
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

frede sanoi
Kyllä sain tohon 85 euroon auton lämpimäksi.
Vastus,johto vastukselta puskuriin ja vielä puskurilta lämmitystolppaan.
Oli ehka vähä huono sana toi asennussarja

edit:vielä sen verran et vuosi sit ku laitoin tollaisen evo4:een nii sama satsi maksoi 93euroa.
No mistä hommasit tuon?
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Maxxximus sanoi
btw käviks toi vastus 118 Evo 4-9?
Varmuudella en osaa sanoo ku nakkasin ne mukana olleet paperit roskii,mut ainkin 4:een ja 6:een olen laittanut kyseisen vastuksen.

nikob sanoi
No mistä hommasit tuon?
Todennäköisesti n.550km kauempaa ku mis sä asut,mut jos sul tulee evo kaupat ja "etelässä" pyyttää kovaa hintaa kyseisestä satsista,niin voinkai mä hommata sulle sen täältä ja lähettää vaik postis sinne.

edit: alkaa karata jo aiheesta,pitäisikö tämä lämmitin keskustelu siirtää muualle?
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Juu neuvottelunkohteita otan ilomielin vastaan! Tosiaan liike vaihtaa tuohon e-hyväksytyt valot eteen. Eli ei tarvitse itse tressata siittä. juu tuo lohkis olis sitten eka hankinta. Varmaan joku 200e homma asennuksineen.
Mut huomenna si :driver

Muista sit vaatia oikeita valoja eikä mitään tollasia "sinne päin". Mitsu myy 440e(ainakin omat makso) pari säätömoottoreilla..
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

:eek:fftopic juu karkaa hieman lohkolämppäreihin!
Juu tuohon on kuulemma tilattu Vehosta uudet valot säätömoottoreineen! Maksoi kuulemma 500e
Ja ayc:n anturin tosiaan myös ne vaihtavat tuohon. Kun siinä kuulemma vikaa!
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

cubeqtio sanoi
Juu tietenkin. Samaa itse koitin mutta ei vaan onnannut.

Koitin nyt vaan antaa "neuvoittelukohteita" autossa. :)

Kun tosiaan toi on Evo 5 missä TME Evo 6 puskuri. Näyttäis tosiaan noi valotkin olevan aika hassut.. tiedä sitten mistä autosta. :) Tinkimään kato tässä lähetään! :)

Teetätä ruosteensuojaus sitten kunnolla ja se lämppäri ei oo huono asia hankkia! Defan vastuksen numero on sitten 118 kun menet kaupoille ja tarviit sitten siihen myös johtosarjan. Vesiproppuun menee siinä ohjaustehostimen taakse kiinni. :)

Be ready to be Evolved! :D

Näyttäs pikasesti tommoselta lancer 92-. Tohon saa oikiatkin lamput :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Nyt on tuo evo 5 sitten omassa pihassa!!
Aivan tajuttoman makee laite!! :D
Mutta kertoillaan lisää myöhemmin, kun nyt pukkaa menoa!
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Ei muuta kuin pitkiä kilometrejä uuden auton kanssa. Varovasti sitten näillä liukkailla - Ainakin aluksi... ;)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Nyt on tuo evo 5 sitten omassa pihassa!!
Aivan tajuttoman makee laite!!

Varmaan paras tunne ,ettei tartte miettiä enää kun on hankittu.


Mukavia kilometrejä ! :peukku
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Nyt on tuo evo 5 sitten omassa pihassa!!
Aivan tajuttoman makee laite!! :D
Mutta kertoillaan lisää myöhemmin, kun nyt pukkaa menoa!

Ei sitten kaahailla yleisillä teillä!

Jäsenhakemusta sisään vaan! :peukku

Tutustu rauhallisesti uuteen "kullannuppuusi" sillä se on aika peto menemään ettei tuu ylläreitä liukkaalla. :)

Tiedän tosiaankin sun tuntees.. nm. 10 viikkoa odottanut omaansa aikoinaan... :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Kaippa sitä pitää jäsenhakemus laittaa meneen! :)
Tosiaan evolla täytyy viellä kerran ajaa saloon, kun niille saapu osat. Ja niiden vaihto kuuluu kauppaan. Ja samalla toimitan seatin kesä pyörät.
Muita suunnitelmia lähiaikoina on, ruostesuojaus, lohkolämmitin ja öljyt käydä vaihdatuttaan.
Niin eiköhän siinä aluksi hieman tärkeimpiä juttuja!
Juu rauhassa tolla on ajeltava, kumminkin paljon totuteltavaa autossa! Meno haluja tuolla tuntuu kyllä olevan ;D
Mutta on se kyllä makee ajaa. Tullut kaikenlaisia ajettua, ihan perus sportteja ja edustavimpiä autoja.
Mutta kyllä tämä on paras, ajamisessa löytyy fiilistä :D Että eipä löydy pahaa sanottavaa!
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Juu rauhassa tolla on ajeltava, kumminkin paljon totuteltavaa autossa! Meno haluja tuolla tuntuu kyllä olevan ;D
Mutta on se kyllä makee ajaa. Tullut kaikenlaisia ajettua, ihan perus sportteja ja edustavimpiä autoja.
Mutta kyllä tämä on paras, ajamisessa löytyy fiilistä :D Että eipä löydy pahaa sanottavaa!

Itsekkin pidän Evon ajettavuudesta. Joo ehkä auto ei oo hiljaisin tai pehmein, mutta mulle se sopii juuri tollaisena. :)

:driver
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Veikka sanoi
Juu, katotaan kohta että paljon avk pyytää paketista ;D

Ei vais, vitsi vitsinä

:peukku

Joo tosiaan jos siirtyy etuveto seatista jossa on ABC+WJM+TKL+SSVD+HJL+DDMS+ZXY luistonestot ja ajonvakausjärjestelmät voi olla Evon käyttäytyminen aika erilaista ja agressiivisempaa.. :D

Omakin siirtyminen 140hp Opelista evoon oli aika erikoista.. Kaksi täysin erilaista autoa.. :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

cubeqtio sanoi
:peukku

Joo tosiaan jos siirtyy etuveto seatista jossa on ABC+WJM+TKL+SSVD+HJL+DDMS+ZXY luistonestot ja ajonvakausjärjestelmät voi olla Evon käyttäytyminen aika erilaista ja agressiivisempaa.. :D

Omakin siirtyminen 140hp Opelista evoon oli aika erikoista.. Kaksi täysin erilaista autoa.. :)

Viimenen ot minulta tähän aiheeseen.

Sullahan oli oikein tykki, mulla ei ollu kuin 74kW tiisseli omega ennen evoa, ja kyllä täytyy sanoa, että meinas paska tulla housuun kun evolla kävi heittää silloin testilenkin.

Ja nyt loppuu ot mun osalta ;D
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

cubeqtio sanoi
:peukku

Joo tosiaan jos siirtyy etuveto seatista jossa on ABC+WJM+TKL+SSVD+HJL+DDMS+ZXY luistonestot ja ajonvakausjärjestelmät voi olla Evon käyttäytyminen aika erilaista ja agressiivisempaa.. :D

Omakin siirtyminen 140hp Opelista evoon oli aika erikoista.. Kaksi täysin erilaista autoa.. :)
Ja lisäää :eek:fftopic
Juu on tuo evon käytös paljon rajumpaa, kun tuon entisen softa ja putkisto viritteisen ibizan.
Ja kyllä tolla rauhallisesti on päästelty, mitä nyt hivenen hallitusti luistateltu,
Mutta täytyy sanoa että evon ratissa kyllä hymy tulee väkisinkin :)
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Mutta täytyy sanoa että evon ratissa kyllä hymy tulee väkisinkin :)

Sellanen puoli vuotta ja eräänä päivänä luulet että on lelut menny rikki kun ei enää tunnu liikkuvan.... ::)


Se on se kuuluisa tehon puute se. :peukku
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

nikob sanoi
Nyt on tuo evo 5 sitten omassa pihassa!!
Aivan tajuttoman makee laite!! :D
Mutta kertoillaan lisää myöhemmin, kun nyt pukkaa menoa!

Hyvä juttu. Onnea!

Nim. etuveto-seatin evoon vaihtanut pari vuotta sitten
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

[quote author=Teemu T.]
Nim. etuveto-seatin evoon vaihtanut pari vuotta sitten
[/quote]

Siksi sitä kutsutaankin evoluutioksi ;D
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Taasen myynnissä? Hajosko?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3091869
 
Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

Teemu T. sanoi
Taasen myynnissä? Hajosko?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3091869

On jannun tunnuksetkin poistettu foorumilta...
 
Takaisin
Ylös Bottom