mitsu gto:hon vanteet!?

tomiboy89

New Member
Liittynyt
11 Syyskuu 2010
terve. twinturbo gto. eka katsastus suomeen. ainoastaan enään vanteista kiinni. kolme sarjaa kokeiltu hommattu. eikä menee kuin spacereilla. onko jollakin tarkkaa tietoa mitkä vanteet menis ilman spacereita? muistaakseni pitäs olla 55mm siitä kiinnityskohdasta puoliin? tai haluisiko joku "vuokrata" katsastuksen ajaksi ? ;)
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

tomiboy89 sanoi
terve. twinturbo gto. eka katsastus suomeen. ainoastaan enään vanteista kiinni. kolme sarjaa kokeiltu hommattu. eikä menee kuin spacereilla. onko jollakin tarkkaa tietoa mitkä vanteet menis ilman spacereita? muistaakseni pitäs olla 55mm siitä kiinnityskohdasta puoliin? tai haluisiko joku "vuokrata" katsastuksen ajaksi ? ;)

Mistäpäin olet, eiköhän joku setin pystyisi lainaan antamaan...

On mulla kyllä hyväkuntoiset Mitsun orkkis 17" vanteet myynnissäkin, tosin niissä ihan uudet nastat niin ei oikein tällä kelillä taida mennä läpi niillä.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Elina75 sanoi
Mistäpäin olet, eiköhän joku setin pystyisi lainaan antamaan...

On mulla kyllä hyväkuntoiset Mitsun orkkis 17" vanteet myynnissäkin, tosin niissä ihan uudet nastat niin ei oikein tällä kelillä taida mennä läpi niillä.

Ei nastarenkaat katsastusta estä. Sanoo vaan että oli alle 20 km matka asemalle :)
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

miikka sanoi
Ei nastarenkaat katsastusta estä. Sanoo vaan että oli alle 20 km matka asemalle :)

ai ei vai?? no perkl... mahtava juttu.... pitäs yks sorsa käydä leimaamassa siinä vaan kesärenkaat mallia sliksit, mutta nastat on hyvät :peukku
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

mitsumikko sanoi
ai ei vai?? no perkl... mahtava juttu.... pitäs yks sorsa käydä leimaamassa siinä vaan kesärenkaat mallia sliksit, mutta nastat on hyvät :peukku

Juu eipä se oikeastaan katsastusmiehelle edes kuulu, kaikki katsastushallin ulkopuolella tapahtuva valvonta on poliisin heiniä :) Ja poliisillekin voi sanoa että on katsastukseen menossa/tulossa...
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

miikka sanoi
Ei nastarenkaat katsastusta estä. Sanoo vaan että oli alle 20 km matka asemalle :)

Tämäpä oli loistava tieto, eipä tartte hommata uusia renkaita tojotaankaan vielä tänä kesänä! Katsastusasemallekin on ihan oikeasti matkaa sen aika tarkalleen 20km. ;D

Muutenhan siis pidän aina omissa autoissa kunnon renkaat alla, mutta kun tuo vehjes on usein kesäisin seisonnassa niin ei tule kilsoja silloin juuri lainkaan. Katsastusjakso osuu kuitenkin kesälle... Sitten kun on tiedossa että tarttee ajaa kesäaikaan niin tilaan jotkin perusnankangit siihen, mutta turha tosiaan ostaa kumeja kovettumaan vain siksi että pääsee ajamaan leimalle ja takaisin.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Laitetaas tänne kun haulla en löytänyt.

Mitkä esim. Evojen vanteet käy suoraan TT tonnariin? Pitäisi talvikiekot löytää :P

EDIT: minkälaisilla kiekoilla porukka ajelee talvella tonnarilla? Vanteet+renkaantiedot kiinnostaa
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Niiden missä on brembot edessä, oisko 5-10?

Mulla löytyy 18" talvisetti ylimääräisenä jos on tarvetta.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Sau sanoi
EDIT: minkälaisilla kiekoilla porukka ajelee talvella tonnarilla? Vanteet+renkaantiedot kiinnostaa
Mulla on orkkisvanteilla talvinakit. Tilasin sillon loppusyksystä 2011 semmoisesta puljusta briteistä kuin gtobreakers, ei enää olemassa, ilmeisesti... Ei todellakaan mitkään priimat, mutta sain edullisesti ja talvivanteiksihan nämä tulivat, joten ei tarvitse niin pelätä kanttareitakaan... Halvalla jos haluaa, niin kannattaa ehkä kysellä esim. britti-eBaystä, jos lähettäisivät Suomeen. On siellä useampi sarja myytävänä.

Renkaina mulla on Kumhot, olikohan KW22, muistaakseni koossa 225/50R17. Yksi talvi niillä takana, ihan hyvin toimivat, vaikkeivät ihan testivoittajia olekaan...
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

orkkisvanteet 17" 225/50 Bridgestone blizzard kitkat

7v jo vanhat pintaa vielä 11mm (ikikumit) kohtuu pito
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

perkule, kai se pitää orkkikset metsästää. Tuntuu olevan suomessa vaikea löytää ::)
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Jouni_K sanoi
Tuskin löydät orkkiksia Suomesta, katseet Britteihin tai jenkkeihin.

...ja rahtihintoihin, alveihin, tulleihin jne tutustuttua pelkästään britteihin. :) Evo 5-10 sopivat vanteet pitäisi mennä "heittämällä" kuten plodi sanoi.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Tai sitten laitan omiin 18":iin talvinakit.

Onkos kuin monella 18" talvirenkaina, että kuinka hirveä niin olla ajaa? Tarjolla olis mulle edullisesti 225/40/18 kitkat, olis menossa 9" leveälle vanteelle. Mielipiteitä saa kertoa ;D
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Sau sanoi
Tai sitten laitan omiin 18":iin talvinakit.

Onkos kuin monella 18" talvirenkaina, että kuinka hirveä niin olla ajaa? Tarjolla olis mulle edullisesti 225/40/18 kitkat, olis menossa 9" leveälle vanteelle. Mielipiteitä saa kertoa ;D

Kyllähän ne venyy ihan jonkin verran, itellä samankokoiset 8,5" leveellä. Kaverin gto:ssa ollu pahoja ongelmia 9,5" vanteella 225/40 talvirenkaan pysymisessä. Liekkö syy Master merkkinen uusiorengas kun kyllähän porukalla samankokoiset kesärenkaat pysyy ongelmitta. ::)
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Sau sanoi
Tai sitten laitan omiin 18":iin talvinakit.

Onkos kuin monella 18" talvirenkaina, että kuinka hirveä niin olla ajaa? Tarjolla olis mulle edullisesti 225/40/18 kitkat, olis menossa 9" leveälle vanteelle. Mielipiteitä saa kertoa ;D

Kyllä niillä pärjää, viime talven ajot päästelin omilla 18" vanteilla. Tuo 9" leveys vaan vähän arveluttaa, ei jätä paljoa lipeämisvaraa rotvalliin... :offtopic Ja kitkathan on ainakin näillä teillä nelikossa aivan onneton ratkaisu, mutta ei aloiteta siitä taistelua. Kitkat nuo minunkin viimetalviset renkaat olivat ja hengissä selvittiin vaikka nastoja tuli ikävä moneen otteeseen.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

No ainakin täällä pk-seudulla nää tiet tuppaa olemaan suurimman osan talvesta ihan sulat, niin tuntuu vaan nastojen tarve niin vähäiseltä. Katsotaan mitä löytyy ;D
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Sau sanoi
Tai sitten laitan omiin 18":iin talvinakit.

Onkos kuin monella 18" talvirenkaina, että kuinka hirveä niin olla ajaa? Tarjolla olis mulle edullisesti 225/40/18 kitkat, olis menossa 9" leveälle vanteelle. Mielipiteitä saa kertoa ;D

Itellä ainakin 18x9,5 vanteella 225nanganki mennyt hienosti, ja tuohon spaceri hommaan niin ei ainakaan itelläni(3vuotena) eikä muutamilla kavereillakaan ole katsastusmies niistä alkanu mitään mussuttaa , että kannaattaa sitäkin ehkä kokeilla ettei turhaa ala kalliita vanteita vaan katsastukseen hommaan. :)
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

pahvi sanoi
Itellä ainakin 18x9,5 vanteella 225nanganki mennyt hienosti, ja tuohon spaceri hommaan niin ei ainakaan itelläni(3vuotena) eikä muutamilla kavereillakaan ole katsastusmies niistä alkanu mitään mussuttaa , että kannaattaa sitäkin ehkä kokeilla ettei turhaa ala kalliita vanteita vaan katsastukseen hommaan. :)

Kyllä ne katsurit ainakin rekisteröintikatsastuksessa on varsin tarkkoja asiasta.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Suositelkaapas vanteita. Vaatimukset olis 19" ja kumit olis 235x35 ja 275x30. Vakio gen2 jarrut.
Offsetiksi taitaa käydä ainakin 35-40? Keveys plussaa.

Hinta mielellään alle 1500€.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Itselläni olis GTO:hon mielessä Vertinin Fairladyt. Itteltä löytyy tuollaset tuliteränä mutta pulttijako on VAG 5x112 :seina ja koko 19" et35. :(

Kokeilin noita eturenkaiden rinnalle GTOssa ja hitsiiit että olis hianot!!
Jos keveyttä hakkee niin eikö OZ:lta löydy sellasia?
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Mic_Coo sanoi
Itselläni olis GTO:hon mielessä Vertinin Fairladyt. Itteltä löytyy tuollaset tuliteränä mutta pulttijako on VAG 5x112 :seina ja koko 19" et35. :(

Kokeilin noita eturenkaiden rinnalle GTOssa ja hitsiiit että olis hianot!!
Jos keveyttä hakkee niin eikö OZ:lta löydy sellasia?

Varmasti löytyy, mutta hinnat tuppaa olemaan aika korkeita. Rehellisesti sanottuna en vielä edes katsonut niitä :D.
Just pulttijako tekee tästä vähän haastavampaa, kun etsitään leveempiä takavanteita.

Ihan tyylikkäät vanteet nuo fairladyt, mutta hiukan ehkä ohuet puolat 5-puolaseks omaan makuun.
Lisää vaan tulemaan.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Nojoo, leveät takavanteet Mitsun jaolla on kyllä hakemisen takana.

Katoppa Rautamon sivuilta; on leveää puolaa etc...

Momo:n Dronet tai sitte EtaBeta:n nro.57 tettsut gun metal...esim..
Kyllähän se tietty noille kumeille mitä sulloli ehdolla niin tuppaa vanteet maksaa sen yli 1k€! :)

Mulla oli Mitsu 3000Gt VR4 -93 vuonna 2005 ja siihen hommasin silloin AEZ Xylot 19" ne oli vielä tuohon aikaan julmetun suuret vanteet, mutten kuollakseni muista ET:tä ja leveyttä mutta mutta nekin oli aika tyylikkäät.

Tulipas vain mieleen että onko sinun GTO neliveto? Noilla kumeilla on kuitenkin vierintäeroa jonku verran jo, ettei vain ala nelivedon päälle käymään? Suosittelisin kyllä saman kokoisia rattaita joka kulmaan jos vetää joka rattaalla. Jos vajaavetonen niin sitte eri juttu...tämähän on tietty mun mielipide. :driver
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kallen kumithan olis 235x35 ja 275x30 jolloin halkaisija ero olisi vain 64.8cm / 64.7 ja ympärysmitta 203.5 / 203.2cm ..en usko että pitäis vaikuttaa.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Mic_Coo sanoi
Tulipas vain mieleen että onko sinun GTO neliveto? Noilla kumeilla on kuitenkin vierintäeroa jonku verran jo, ettei vain ala nelivedon päälle käymään? Suosittelisin kyllä saman kokoisia rattaita joka kulmaan jos vetää joka rattaalla.

Täh?

235/35R19 - halkaisija 647.1mm
275/30R19 - halkaisija 647.6mm

Ei varmaan promillen suuruinen ero halkaisijassa nelivetoa tuhoa. Sen takia sitä profiilia madalletaan kun kumia levennetään. :)

Edit: Sáu oli nopeampi :peukku
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Mic_Coo sanoi
Noilla kumeilla on kuitenkin vierintäeroa jonku verran jo, ettei vain ala nelivedon päälle käymään? Suosittelisin kyllä saman kokoisia rattaita joka kulmaan jos vetää joka rattaalla. Jos vajaavetonen niin sitte eri juttu...tämähän on tietty mun mielipide. :driver
Vierintäero 3mm per kierros ja halkasijassa eroa 1mm... tuskin tuo hirveän pahasti voimansiirrolle käy...
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Juu kyllä tuo ero vielä menee :)

Tämmöset sopis, ja piti löytyä vianorista tosta vierestä. Mutta kuinkas kävikään. Ei valmistajallakaan tietoa koska tekee lisää 9,5 leveetä...
Laitoin pariin paikkaan kyselyä josko löytyis varastosta.
dotz_fastseven__car_1.jpg
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Niin no, tulipahan vaan mieleen toi vierintäero. ::)

Viscoja korjatessani olen huomanu että lähes puolet on ollu vierintäeron rikkomia...no mennee vähän :offtopic mutta viscon tarkoitushan on välittää voimaa/ottaa vastaan sitä tasoittaakseen menoa perien välillä. Viscon silikaatti ja lamellit lämpiää vierintäeroa tasoittaessa ja kun tätä lämpöä on tarpeeksi niin tiiviste korkkaa tai lamellit hitsaa yhteen. VAG-syncrot on tässä hyviä esimerkkejä.
Finally joo, en väitä kyllä että noin pienet erot olisi haitaksi mutta en usko että se hyväksikään on. Nelikoissa pelkkä auton madaltaminen ja kulmat säätämättä, riittää tuhoaan viscon.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Mic_Coo sanoi
Niin no, tulipahan vaan mieleen toi vierintäero. ::)

Viscoja korjatessani olen huomanu että lähes puolet on ollu vierintäeron rikkomia...no mennee vähän :offtopic mutta viscon tarkoitushan on välittää voimaa/ottaa vastaan sitä tasoittaakseen menoa perien välillä. Viscon silikaatti ja lamellit lämpiää vierintäeroa tasoittaessa ja kun tätä lämpöä on tarpeeksi niin tiiviste korkkaa tai lamellit hitsaa yhteen. VAG-syncrot on tässä hyviä esimerkkejä.
Finally joo, en väitä kyllä että noin pienet erot olisi haitaksi mutta en usko että se hyväksikään on. Nelikoissa pelkkä auton madaltaminen ja kulmat säätämättä, riittää tuhoaan viscon.

Kyllä me tiedetään miten visko toimii, mutta tuollainen ~millin ero ei kyllä meinaa yhtään mitään. Sen verran heittoa kun on jo renkaiden valmistustoleransseissa ja eivät ne kumit niin tasaiseen kulu kuitenkaan. Sitten kun sitä eroa alkaa olla yli 1% niin sitten toki eri asia.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

DaJackal sanoi
Kyllä me tiedetään miten visko toimii, mutta tuollainen ~millin ero ei kyllä meinaa yhtään mitään. Sen verran heittoa kun on jo renkaiden valmistustoleransseissa ja eivät ne kumit niin tasaiseen kulu kuitenkaan. Sitten kun sitä eroa alkaa olla yli 1% niin sitten toki eri asia.
:peukku
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Nyt tuli Japan racingilta uusia, taitaa tosin JR-3 olla jo ollutkin olemassa...
JR-3_mattblack.jpg


Mutta taidan kuitenkin kallistua vanteisiin josta sain jostain kumman syystä vittuilua aikoinaan :-\
DOTZ_Tupac.jpg


Painokin aika matala, 11,30kg (19x8,5) ja 11,36kg (19x9,5). JR-3:sista en löytänyt painoja äkkiseltään.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kalle-koo sanoi
Mutta taidan kuitenkin kallistua vanteisiin josta sain jostain kumman syystä vittuilua aikoinaan :-\

Painokin aika matala, 11,36kg (19x9,5)

Täällä on menty samanlaisilla pitkään jo.. ;) Ja taispa myöhemmin tulla Lönngrenin stealhtiin samanlaiset. Mulle ei oo kaverit muuta keksinyt kuittailla kuin tuosta "tuning wheels" tekstistä.. :) Tosiaan ei oo pahan painoiset kokoisekseen.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

plodi sanoi
Täällä on menty samanlaisilla pitkään jo.. ;) Ja taispa myöhemmin tulla Lönngrenin stealhtiin samanlaiset. Mulle ei oo kaverit muuta keksinyt kuittailla kuin tuosta "tuning wheels" tekstistä.. :) Tosiaan ei oo pahan painoiset kokoisekseen.

No hittolainen. Sellaset sitten alle :peukku
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Ei Tupacit sitten käykkään ilman levikkeitä.

Suurin ongelma tuntuu olevan jarrusatulan mahtuminen sisään, ja tähän taitaa
vaikuttaa vain puolien malli ja keskiön paksuus?

Antakaapas tulla lisää vanteita joita olette mahduttanut alle, kaiken kokoisia.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Mulla ois ne 18" romit myynnisä jos jotakuta kiinnostaa kumeineen ja ei tarvi mitään spacereita...

Palasin kesäksi takasi 17" ultrakevyiin

Paaaaaljon parempi ajettava näillä paskoilla teillä
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kalle-koo sanoi
Antakaapas tulla lisää vanteita joita olette mahduttanut alle, kaiken kokoisia.

Melkeinpä mikä tahansa vanne mikä mahtuu pyörimään Evossa isojen Brembojen kanssa pitäisi käsittääkseni mahtua tonnariinkin?
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kalle-koo sanoi
Ei Tupacit sitten käykkään ilman levikkeitä.

Suurin ongelma tuntuu olevan jarrusatulan mahtuminen sisään, ja tähän taitaa
vaikuttaa vain puolien malli ja keskiön paksuus?

Antakaapas tulla lisää vanteita joita olette mahduttanut alle, kaiken kokoisia.

Rotan Gridit 18x9,5" 18x10" 3mm tai 5mm spacerillä ja camperin kulman säädöllä
 

Liitetiedostot

  • CAM00057.jpg
    CAM00057.jpg
    45.7 KB · Lukukerrat 426
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Jep kyllähän näihin menee alle melkein mikä vaan vanne, kunhan vaan vanteen malli ja ET on sopiva. Itellä ollu 2kpl 19:sia vanne sarjoja ja 2kpl 20:sia sarjoja. Kaikki on hyvin sopinu mutta muutamia spacereitä joutunu käyttämään vaikka ET on 30 ollu.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

juu itelläkin ET edessä 25, jos jarru satullaa sais sivuttain liikkuun pikkasen navasta ulospäin niin mahtus ilman spaceriä :-\
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Tommoset 19x8" kromi-dotzit olis espoossa, ei sopinu eclissä pyörii 245/40 kumilla gto:n alle vois passata. Jos jotakuta kiinnostaa, voi tulla Espooseen sovittelee.
http://s1051.photobucket.com/user/THommyzz/media/Gs-t%20evolution/WP_20140226_001_zpscb67181b.jpg.html
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Näissä on niin monta muuttujaa, kuten alustasarjat, 1st ja 2nd gen jarrujen erot, puolien malli ja ET:t.
Ja itsellä kun on renkaat valmiina, täytyy etu ja takavanteiden olla eri levyiset, sekin tuo oman juttunsa tähän.
Taakse käy useampi malli kun eteen.

Ja spacerit ei ole vaihtoehto. Tahdon täysin lailliset vanteet kun ne ostan,
ettei tarvitse lähteä lainailemaan muilta katsastukseen vanteita.

Hankalaa, kun autolla ei pääse testaamaan liikkeisiin sopivuutta. Täytyy mittailla
jarruja kun menen tallille, lupasivat futurezilta mitata tuon Japan ravingin JR-3:sen sopivuutta. Näyttäis malliltaan ainakin sopivan.
Ja on edulliset. Toivottavasti ihan ok laatuiset :-X Onko kokemuksia?
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Noi JR3 näyttää ihan samoilta mitkä ittekkin joskus ostin , siis ihan saman malliset , ne oli vaan jotkut JDM.. joku ketun kuva niissää oli soitin sinne liikkeeseen ja kehu että kyllä mahtuu isommankin satulan kanssa ,vaan eipäs mahtunukkaan.

Ja nehän oli Wolfrace jdm merkkiset . Googlellahan ne siihen heti pamahti

Kalle-koo sanoi
Näissä on niin monta muuttujaa, kuten alustasarjat, 1st ja 2nd gen jarrujen erot, puolien malli ja ET:t.
Ja itsellä kun on renkaat valmiina, täytyy etu ja takavanteiden olla eri levyiset, sekin tuo oman juttunsa tähän.
Taakse käy useampi malli kun eteen.

Ja spacerit ei ole vaihtoehto. Tahdon täysin lailliset vanteet kun ne ostan,
ettei tarvitse lähteä lainailemaan muilta katsastukseen vanteita.

Hankalaa, kun autolla ei pääse testaamaan liikkeisiin sopivuutta. Täytyy mittailla
jarruja kun menen tallille, lupasivat futurezilta mitata tuon Japan ravingin JR-3:sen sopivuutta. Näyttäis malliltaan ainakin sopivan.
Ja on edulliset. Toivottavasti ihan ok laatuiset :-X Onko kokemuksia?
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Katsoin viikonloppuna niitä satulota edestä, ja oli ne helvetin paksut.

Olen jo joustanut tosta "täysin laillisista". Tosi moni vanne joka kävis joko maksaa aivan liikaa tai sitten
tehtaaltakaan ei niitä saa ennen kesää. Ja autokin seisoo kolmella pyörällä tallissa niin ei pääse minnekkään kokeilemaan mitään.

Varmuuden vuoksi, suositelkaa mistä kannattaisi spacereita alkaa kyselemään :D

Toi wolfrace näyttää aivan samalta, olisko peräti...
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kalle-koo sanoi
Katsoin viikonloppuna niitä satulota edestä, ja oli ne helvetin paksut.

Olen jo joustanut tosta "täysin laillisista". Tosi moni vanne joka kävis joko maksaa aivan liikaa tai sitten
tehtaaltakaan ei niitä saa ennen kesää. Ja autokin seisoo kolmella pyörällä tallissa niin ei pääse minnekkään kokeilemaan mitään.

Varmuuden vuoksi, suositelkaa mistä kannattaisi spacereita alkaa kyselemään :D

Toi wolfrace näyttää aivan samalta, olisko peräti...

Itse katsastin viimeks 20millin spacereilla. :nykii Jos jaksais näprätä niin peittelis saumat ja maalais lätyt ja levyjen keskiöt niin eipä ikinä tajuais inssit puuttua. On se kyllä huvittavaa että adapteri vanteet on laillisia mut pultattavat/keskittävät spacerit ei. ::)

EDIT. Kaverit onkin muuten katsastanu onnistuneesti/laillisesti noilla tommisbilletin pulttijaon muuttavilla spacereilla, kunhan vanteen valmistajalta on pyydetty todistus että kyseistä vannetta voi käyttää pultattavan spacerin kanssa. :peukku Tällä taktiikalla vois siis välttää inssin kanssa taistelun jos sellainen tulis.

Perus spaceria saat ihan mistä vaan, esim vannetukku. Erikoisempaa jos tarviaa teettää niin esim tommis billet.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Itselläni on kesävanteissa tuolta tilatut keskittävät spacerit:
http://www.fk-shop.de/en/Wheel-Spacers/Wheel-Spacers/

Edit: tuolla levitys tarkoittaa sitten koko akselin levitystä, eli jos tarvitsee 10 mm /vanne, ostaa mallia 20 mm levittävät
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Kiitos vastauksista. Kun pääsen vanteita sovittamaan, niin näkee kuinka leveät
spacerit tarvitsen.
 
Vs: mitsu gto:hon vanteet!?

Niin on sitte säädät vaan camperit kunnolla vitulleen, että saat siedettävän näkösen siittä
+ ostat joka kesä uudet renkaat ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom