mitsumikko
Museoikä lähestyy
- Sijainti
- kempele
Niin tänne sitte Vitt*ilut, kommentit ja kymysykset 8)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
EI OLE LIIAN HÄRSKI... Sinne vaan... Mun mielestä se vaan korostaa muutenkin menevän näköisen auton menohaluja...mitsumikko sanoihmmm pitäskö laittaa 99 malli takaspoileri : oisko se vähän liian härskin näkönen
hmmmm... mietitään....
mitsumikko sanoisehän tuli jenkeistä, Custom coach intrercooler, se on suurin mitä näitten keulalle mahtuu.
jees huomenna sais pirssin ajoon nyt se on valamis eukku :driver
galaniitti sanoisitä hiotaan taas tehoja ensikesän kiihdytys kapinoihin? ite just ostin galanttiin hx40 superin niin ei jää jalkoihin ;D
mitsumikko sanoiniin....en mää oo vielä kerenny penkki hommiin... täsä on pari muuttujaa vielä ;D
pittää koittaa ens kiihdytys vedosta ottaa incar kuvvaa. mulla on vielä ne 13T itellä paikallaan, ne on sitte ens talven hommia nuo isommat. eukku
miten muuten se matto homma? oliko niitä 4kpl
mitsuilija sanoiMitä mahtaa nuo jenkkien whp-hevosvoimat olla ns. "suomen rahassa"? +600hv moottorista?
mitsumikko sanoikyllä ihan varmaan oot oikeassa. mutta mua alko nyt mietityttään nää uudet bensa laadut ihan tosissaan oikeesti.... eli mulla oli tankissa ihan vanhaa hyvää v-poweria 0% etanolia.... auto pelas näillä kartoilla jees 0-1 nakua.... noh bensa loppu..laitoin tankin täyteen ajelin... tänään sitte yöllä kaveri oli kuskina anto vähä kenkää.. heti nakua 4-10????? .... onko tuo pensa niin p*skaa että pitää lykätä metkua enemmän..... häytynee humomena loggailla/tutkia ite...... eukku
mitsuilija sanoiOnnittelut ajasta, melko raivokkaasti on mennyt
Paljonko ahtoa käytit noin hyvässä vedossa? Vielä 13T-ahtimet?
Viime vuoteen vrt. kunnollinen välijäähdytin ja vesiruutta + evo8-massamittari?