Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Mihin koneistamolle viet lohkon? ja kerros sit mitä makso, itelläkin pitäs lohkon käydä mutka.
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Noh,.... niin paljon tullu kehuja että on huippu paikka, OULUNMOOTTORIKONEISTAMOLLE.

olikos se porautus vissiin jotain 250€ huiteilla...niin jos sulla mukeja vähemmän niin aina halvempaa :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Toivottavasti ei tuu mitään ongelmia ton kytkimen kanssa. Dnsf:n puolella kuullu juttua ettei olisi kovin hyvä. Eli ilmoittavat liian suuren väännönkeston. kaverilla kesti sisäänajon verran stage 3+ myös eräs koneistamo haukkui specin kytkimet.
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

jaaa... no Pe***Le!!.. toivotaan, että kestää jos ei niin ostetaan uus ::)
ainaki amerikan pojat ollu aika tyytyväisiä Spec kytkimiin.

Niin ja jos ne datsunit on niin äkäsiä että niissä ei mikkään kytkin kestä :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

ohhoh, kävikö muuten selväksi mikä sille moottorille tuli?, kattein just tuon tube videon.
Joko tuli lasku oulun moottorikoneistamolta?

t. Joku joka taisi eräänä kylmänä talvena olla samoilla kursseilla teikän kaa kaketsulla, ehkä :D (kun auton toit, ja ahnain silmin tuli katseltua silloin)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Niin muuten oli oltiin sammoilla kursseilla 8) kyllä muistan, joo elikkäs tuota lohko on porattu onnistuneesti 0,40 ylikokooon tuli SIEVÄ. ja sitten 2 kiertokankea oli menny yläpäästä nippa nappa väljäksi , että oli niinku siinä ja siinä, että voiko niitä vielä käyttää. niin tultiin sitte koneistamo setä Pehkosen kans siihen tulokseen että ei kannata alkaa tuossa enään nuukaileen vaan laitamma kaikki kiertokanget uusiksi. Niin ja syyhän tähän moottoririRikkoon ::) on ihan täysin oma TYHMYYS... liian kauan lapa lattiassa = loppui Bensan saanti Pateniemen rampille ;D noh näistähän sitä ainaki PITÄS oppia, häytynee laittaa kabiiniin kauhia kasa kaikkkia mittareita jotta näin ei enää kävisi.. :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Silimä sairastaa.. harhaKuvatus :D
saapa nähä onko aamulla ojasa nuilla kesäkumeilla ku lupasi lunta ::)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Piti jo kirjoittaakkin että rupesko polttelee niin paljon että motarilla jo piti käydä tänään? ;D
Tuli sen verran puhdas tonnari tuossa seiskan jäljestä illalla motarilla vastaan että se ei oo voinut olla kuin tallissa tai työn alla :)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

joo pitihän se käyä, mutta hyvin hyvin rauhallisesti ajelin :driver laatikko farmareita meni ohi oikeelta ja vasemmalta.. ::)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

hmmm pitäskö laittaa 99 malli takaspoileri ::) oisko se vähän liian härskin näkönen :D

hmmmm... mietitään....
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsumikko sanoi
hmmm pitäskö laittaa 99 malli takaspoileri ::) oisko se vähän liian härskin näkönen :D

hmmmm... mietitään....
EI OLE LIIAN HÄRSKI... Sinne vaan... Mun mielestä se vaan korostaa muutenkin menevän näköisen auton menohaluja...
Mut makuasia... 8)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Mistäs tuo sun cooleri setti saapui? itelle tuli japanista ja näytti ahtoputkisto aika samantyyliseltä. Nätti siitä sit tuli kun hioin koko putkiston n. 6eri karkeudella ja kiillotin putket. :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

sehän tuli jenkeistä, Custom coach intrercooler, se on suurin mitä näitten keulalle mahtuu.

jees huomenna sais pirssin ajoon nyt se on valamis :peukku :driver
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsumikko sanoi
sehän tuli jenkeistä, Custom coach intrercooler, se on suurin mitä näitten keulalle mahtuu.

jees huomenna sais pirssin ajoon nyt se on valamis :peukku :driver

Mulla on tuo Pit Road Motorsport pajan tekemä cooleri ja on saman kokoinen.

Vaihdoitkos isommat ahtimet autoon? :-*
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

juu juu, on niitä varmaan samankokosia tosiaan muitaki, en oo mittalillu sen kummemmin,amerikan pojat ne vaan kehu että ois suurin, active aero ei ainakaan sopinu paikalleen.

mitat :core 630mm / 800mm siihen mistä putket alkaa
:paksuus 80mm
:korkeus 365mm
en nyt vaihtanu vielä turboja nuo 13T on paikallaan edelleen, jos ens kesänä sitte dr750 ahtimet ruuvais paikalleen
niin ja peltisatsit pitää myös tehdä ite kunnolliset kuhan täsä ehtii, tulis nyt se loggerin kaapeli p**k**e sieltä englannista niin pääsis kunnolla tähän asian ytimeen :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

sitä hiotaan taas tehoja ensikesän kiihdytys kapinoihin? ite just ostin galanttiin hx40 superin niin ei jää jalkoihin ;D
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

galaniitti sanoi
sitä hiotaan taas tehoja ensikesän kiihdytys kapinoihin? ite just ostin galanttiin hx40 superin niin ei jää jalkoihin ;D


nyt mää näkisin että ollaan asian ytimesä 8)

kyllä tuntuu metku toimivan :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

vois sanoa että kun vielä sais aikaseksi tilata jostain ton stroukkeri sarjan niin vois sanoa että ollaan jo kohteessa ;D
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

oon mää varmaan joku 200 kilsaa ruisaillu ;D
mullahan ei vuodessa tuu ku joku 9000km


on se tuo metku kyllä päteväää tavaraa, ennen ku ajeli niin oli jotain 5-7 knock summia ku oikeen poletti...
nyt menee 0-1 ja se yksi saattaa tulla mistä lie.... pittää vielä laihennella ja katella mihin se asettuu
niin ja mitä oon tuossa tutkinu niin alle 12 knock summia vakio ecun ilmottamana niin se ei oo niinku mitään=ei vakavaaa. :driver

pudasjärvi 14.5 here i come! 8)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Tuntuiko vesi/metanoli-ruiskun lisäys persdynossa? Miten mahtaa laskea imulämmöt.
Kuulostaa ihan pätevältä laitteelta jo moottorin kestävyyden parantamiseksi :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

joo kyllä mää väittäsin, että se kyllä persdynollaki huomaa, vetää paremmin ku ei tarvi niin paksulla seoksella ajella, mutta sittehän tuo kohta selviää ku käy vartilla, että onko aika ja loppunopeus parantunu ;D

en oo katellu niitä imulämpöjä, mutta Nakasaki sillon mitä poristiin niin sano että pakolämmöt tippu yli 100 astetta !!!!! :peukku

kyllä se on pätevä laite, yllättävän vähän täällä niitä on , ainakaan ite en tunne kettään jolla ois? no sehän nyt ei tietenkään mittään vielä tarkota ::)

perkele tätä kevättä ku joutuu näitä risu/piha siivous hommia tekemään alkaa tosissaan haittaan jo tätä harrastusta :seina
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

ootko käyttäny penkissä autoa että paljonko sitä tarvii tehoja ens kesäksi varata ;D
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

en oo vielä käyny..syksymmällä :D

varraa semmonen pyöriät 400hp niin sillä pitäs olla meleko vahavoilla ku onhan sulla 330kg kevyempi pirssiki :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Minkälaisilla paineilla ajat? Millaisilla paineilla 12.3sek on ajettu?
Varmasti repii aika maukkaasti vesiruiskulla ja uudella coolerilla! Vieläkun muistaa, mitä auto painaakin.
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

en oo ihan varma, mutta joku 16-17psi
kyllä se ihan härskisti kulukee ;D

näistähän saa helepolla aika makia kulukusia vehkeitä

esim nuilla dr700 (hinnat alkaen malli) turboilla pikkasen huonommat ku nuo dr750

kiihtyvyys 100kmh-200kmh 7,4s

tässä vähän vertailussa muita urheiluaitoja :

7.24 - Mercedes SLR McLaren
7.3 - Porsche Carrera GT
7.3 - Ferrari Enzo
7.75 - Shelby GT500, Kenne Bell, 700+ rwhp, 1-shift
7.8 - Lamborghini LP640, stock, 2-shifts
7.8 - Chevrolet Corvette ZR1
9.4 - Lamborghini Diablo VT 6.0
9.5 - Porsche 997TT
9.6 - Ferrari F50
9.9 - Lamborghini Gallardo, stock, 2006, 6-MT, 2-shifts
10.1 - Ferrari F430
10.3 - BMW M6, stock, 2-shifts
10.4- E60 M5, stock, 2-shifts
10.48 - C63 AMG with headers and flash
0.93 - E63 AMG
10.9 - Nissan GT-R
11.0 - Shelby GT500, stock, 2-shifts
11.7 - Ferrari Challenge Stradale


nämä tietenkin vakioita, mutta taitaa halvimmat maksaakki sen vähintään satkun 8)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Mites tuon 5v lootan kanssa, millainen se on vs. faceliftin 6v? Ite oon himotellu tollasta faceliftiä, kunhan rahat vain riittää "sitten joskus" ja siinähän on se kuuslovinen. Varmaan matka-ajon kulutus ainakin laskee, mutta mitenkäs se väännönkesto?

Lukemat näyttää kivoilta, ei muuta kun ahtimet vaihtoon ja 20+ psi kehiin! :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

siittä on vähä kahta koulukuntaa toiset sannoo että parempi ja toiset että huonompi, samat kuorethan siinä on tungettu vaan enemmän romua sisään niin saatu se 6 vaihde. Jakolaatikko on ainaki kestävämpi (vakiona) siinä 6 lovisessa.
en tiiä sitte siihen matkakulutukseen, mullaki menee vaikka ajelee 100-120kmh niin 10l/100 ei palijo mittään.

Niin ja varttimailille tuolla 6 lovisella saa parempia aikoja, mutta ku mennään yli 550hv niin sitte alakaa taas 5 vaihteinen olleen nopeampi. 8)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Tuli tuossa mieleen, minkälaisia muutoksia nuo DR-turbot tarvitsee toimiakseen, että niistä saa täydet tehot ulos? Muutoksia kansiin, nokkiin?
Onko kansissa parantamisen varaa, kun tuntuu, että hengittävät vakionakin aika hyvin.
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

660cc suuttimet arc2 piggypack(se onmpi paras) metku ruisku, fmic,3"full exhaust+walbro255

nuilla modelilla menee 10.xx vartille + nuo 100-200kmh ajat vakio kone täysin muuten

ei kyllä kannata nuihin kansiin koskia jos ylläoleva vauhti riittää.

ai niin ei menny tänään renkaanvaihto ihan niinku elokuvissa, vaihoin renkaat, auto käyntiin, ulos tallista, käänsin rattia oikeelle, auto sammu...perklll.... poltti "engine moteur" sulaketta 15amp, noh siinä sitte 3si.org kahlaamaan, sieltä sitte löyty, että maffin tykönä joku johto saattaa lyödä helpolla oikkaria, tarkastus k&n putsarin teline osu johonki piuhaan ja oli nirhannu siittä kuoren paskaks ja siittä oikkaria sitte(syy: evo 8 maffi niin tiukka sovitus).....siinä meni taas 3h ihimetellesä, meinasin jo koffin korkata..

noh nyt auto pesulle
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Tää on mulle mieleistä luettavaa :P Mahtavaa! :peukku Haluaisin vähän spektejä noista ahtimista jos sulta sattuis löytymään??
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

tuosa ainaki jotaki

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=12589.200
http://www.dynamicracing.com/customer/product.php?productid=584&cat=189&page=1


eikö se oo niille spekseille se ja sama jos kerta on bolt on ja toimii :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

vaikka siittä


http://www.youtube.com/watch?v=rVilN6UarqA
http://www.youtube.com/watch?v=CFzMY1w7rLQ&feature=related
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Tarkotin kyl sun autosta ;D

ps. PIIIKKUSe löysäl liinat tuos ekan videon penkitykses :o
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

niin....en mää oo vielä kerenny penkki hommiin... täsä on pari muuttujaa vielä ;D

pittää koittaa ens kiihdytys vedosta ottaa incar kuvvaa. mulla on vielä ne 13T itellä paikallaan, ne on sitte ens talven hommia nuo isommat. :peukku

miten muuten se matto homma? oliko niitä 4kpl
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsumikko sanoi
niin....en mää oo vielä kerenny penkki hommiin... täsä on pari muuttujaa vielä ;D

pittää koittaa ens kiihdytys vedosta ottaa incar kuvvaa. mulla on vielä ne 13T itellä paikallaan, ne on sitte ens talven hommia nuo isommat. :peukku

miten muuten se matto homma? oliko niitä 4kpl

Jos on ehjät 13T:t ja haluut päästä eroon niin mua kiinnostaa :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

ne on ehjät...hyvin vetää...oisko niillä joku vajjaa 20tkm ajettu..... :nykii


joo pannaampa korvan taakse, ne on varmaanki edullisesti sitte talavella myynnisä :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Ja jos ne ei mene jostain syystä Mystiselle, niin täältä löytyy listalle seuraava ehdokas... ;)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Mitä mahtaa nuo jenkkien whp-hevosvoimat olla ns. "suomen rahassa"? +600hv moottorista?
Ymmärtääkseni hyvällä kansityöllä, isommalla imusarjalla ja miedoilla virinokilla voisi tulla tuossa teholuokassa +100hv lisääkin, jos virtaus turboissa riittää.

Kovin jyrkkiä virinokkia ei kannata turbomoottorissa käyttää, lähinnä lisää nostoa ja hyvin maltillisesti asteita. Ettei käy niin, että pakopaine heikentää huuhtelua ja virinokkien hyöty on olematon.
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

kyllä ihan varmaan oot oikeassa. mutta mua alko nyt mietityttään nää uudet bensa laadut ihan tosissaan oikeesti.... eli mulla oli tankissa ihan vanhaa hyvää v-poweria 0% etanolia.... auto pelas näillä kartoilla jees 0-1 nakua.... noh bensa loppu..laitoin tankin täyteen ajelin... tänään sitte yöllä kaveri oli kuskina anto vähä kenkää.. heti nakua 4-10????? .... onko tuo pensa niin paskaa että pitää lykätä metkua enemmän..... häytynee humomena loggailla/tutkia ite...... :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsuilija sanoi
Mitä mahtaa nuo jenkkien whp-hevosvoimat olla ns. "suomen rahassa"? +600hv moottorista?


kyllää mää näkisin että ainaki +700hp moottorista!

onhan täällä foorumilla näitä matikka neroja laskekaa jos 1800kg MÖYKKY liikkuu 0M-400M noin 10,8s
niin on siinä aika mukavasti whp:tä tai hp:tä ;D

minähän en näistä mittään tajua ku oon vaan amiksen käyny :seina

ja jos oisin vähäkään viisaampi niin ajasin jollaki laatikko farmarilla (avensis) + koirat ja pennut kyydissä :nykii
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsumikko sanoi
kyllä ihan varmaan oot oikeassa. mutta mua alko nyt mietityttään nää uudet bensa laadut ihan tosissaan oikeesti.... eli mulla oli tankissa ihan vanhaa hyvää v-poweria 0% etanolia.... auto pelas näillä kartoilla jees 0-1 nakua.... noh bensa loppu..laitoin tankin täyteen ajelin... tänään sitte yöllä kaveri oli kuskina anto vähä kenkää.. heti nakua 4-10????? .... onko tuo pensa niin p*skaa että pitää lykätä metkua enemmän..... häytynee humomena loggailla/tutkia ite...... :peukku

no niin nykimisen syys selvisi... vaihdoin tulpat ja yks oli paskana niinku kuvasta näkyy!!!!

eipä oo näin vielä ikinä käyny. eli tulppa pyörii kuin "laakeri" mutterin ympärillä ja kun puhaltaa toisesta päästä ja vähän heiluttelee niin vuotaa...



niin ja iridiumi tulupat oli ajettu ehkä joku 35tkm, näitä ei kyllä meikäläisen laitteisiin enää laiteta.
nyt alan pikkuhiljaa uskoa ku melko moni noita haukkuupi.

nakkasin ihan normi ngk7 kynttilät tilalle
anyway nyt vetää taas auto makiasti :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Onnittelut ajasta, melko raivokkaasti on mennyt :o :o

Paljonko ahtoa käytit noin hyvässä vedossa? Vielä 13T-ahtimet?
Viime vuoteen vrt. kunnollinen välijäähdytin ja vesiruutta + evo8-massamittari?
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

mitsuilija sanoi
Onnittelut ajasta, melko raivokkaasti on mennyt :o :o

Paljonko ahtoa käytit noin hyvässä vedossa? Vielä 13T-ahtimet?
Viime vuoteen vrt. kunnollinen välijäähdytin ja vesiruutta + evo8-massamittari?

kyllä juurikin näin + hiilikuitukardaani ja 40kg kevyemmät vanteet ::)

kyllähän se vois ehkä vielä kympin tai kaks parantua ku laittas sitä sytkää lissää ja nostas ahtoja (16psi)
mutta ei ainakaa nyt oo suunnitelmissa niihin koskea koska auto toimii niin hyvin = päivittäisessä ajossakin

nakua nolla ja suuttimien se duty cykle on siinä 88-90% niin seki on aika kohillaa.
aika hyvin kö ihan omasta päästä sääjetty vehe...mitä nyt pikkusen kyselin mr.ahtopaineelta nuista sytkistä,
ku ei oikeen kauheesti oo kartalla vielä tuosta moottori sielunelämästä....
isompaa mutkaa isompaa mutkaa :peukku

mutta täytyy tuota metku ruiskua kyllä vielä kehua, että on p**k**e kyllä pätevä laite!!! joka turbo vehkeeseen vaan tuommonen ehottomasti, kerran sillon säätövaiheessa kokeilin vähentää sen metku ruiskutuksen ihan minimiin niin heti alko nakkeleen 7-12 nakua.. no metkulla se hävis on se sitte kätevä vehe :peukku
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Komeasti sopii uudet vanteet ja aika hyvinhän tuo vaikuttaa liikkuvankin ;D

Jatka samaan malliin :)
 
Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993

Juu komee laite ja varsin asiallinen!

Paljo metanolikitti makso ja kuinka iso asennus. Nimittäin jos sais galantistakin ton verran nakua pois niin sais vakioahtimien virtauskapasiteetin käytettyä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom