Vs: Mitsubishi 3000gt twin turbo 1993
kaahari sanoi
Eikö tuohon hintaan jo alkaisi saamaan (ainakin käytettynä) ihan oikeaa stand-alone ecua, esim aem ems v1 tms?
saahan sillä helepostikki, mutta mitä järkeä sitä on laittaa?
-kuka sen aem osaa tähän autoon säätää ? maksaa ainaki penkissä jossain kaukana +500€ ja saako ne sitä säätöihin
-kauhia tappelu ja säätäminen sitte taas talvella niissä kylmäkäynnistys kartoissa että jotenkikkaan pellaa.
-muutenki uskoisin että näistä autoista suomen "pajoissa" viritys tietämys on vähä surkiampaa ku jenkeissä, se ei välttämättä tämä motti
nyt juuri käyttäydy samallai ku joku evo tai subaru.
-jenkeissä kummiski +10v ainaki näitä jo viritetty ihan huolella...täälä varmaan maksanu nämä vehkeet sillon +50k€ niin se joka on ostanu
niin tuskin on ees haaveillu tehojen lisäämisestä :
Arc-gp2,
ainoastaan juuri 3000gt/stealtille kalibroitu vain dynamic racingiltä saatava erikoismalli
neljä potikkaa joista vain kolmea täytyy säätää
säädöt kohilleen vartissa, kylmillä ilmoilla +(-15c) pari napsua yhtä rullaa isommalle ja se on siinä.
niin ja tehokkaimmat TD04 3kgt taitaa olla juurikin tuolla säädetty (ja maailman nopein myös 8,7s/271kmh 1/4mile)
mm. Ray Pampena (huippu tonnarien säätäjä) tästä tuolla foorumilla porisi, että kun pajalle tulee asiakas haluaa jonku +600hp autoon. Haluaa heti Aem ems justiisa että oisko siinä ja Ray on sitte puhunu monille että hei me voidaan se laittaa sillä on vehkeet ja taito säätää, mutta hei ku sää et tarvi sitä vaan josko Maftrpo tai sitte arc2 riittää vallan mainiosti ja on "turn key car" + vakio ohjauksen ajettavuun yms yms helppoa ja halvempaa.
sitte tietenki jos aletaan jo oikeesti ottaan joku 800-1000hp niin sitte Aem, mutta tämmösissä miedoissa virityksissa missä tehdään joku mid 10`s 1/4 mile katuauto jolla pystyy ajamaan nii kesää ku talvea päivittäin niin ei tarvi
eukku
(naureskeli vielä lopuksi miten helppoa näitä autoja on yleensä saada menemään 11.xx aikoja alkaen)