Mitsubishi galant 2.0 glsi -92 Bolt On?

axe90

Fuck the shallow water nigga, we was in tha deep.
Liittynyt
16 Heinäkuu 2008
Sijainti
Helzinki
Tälläinen auto olisi nytten, ulkonäköön olen ihan tyytyväinen jo, mutta nyt rupesi kiinnostamaan että saako tähään tekniikka puolelle mitään tai ylipäätänsä mistään? Eniten nyt kiinnostaisi paremmin virtaava ilmansuodatin, ja miten on pakoputkistojen laita? Ja mitkäs tulpat tähän vekottimeen kannattaisi lykätä, kun nykyiset densot ovat jo finaalissa, ja olen itse enemmän NGK miehiä eli mitkäs tulpat hommaan :) eli ehdotelkaas ja laittakaas linkkejä.
 
Vs: Mitsubishi galant 2.0 glsi -92 Bolt On?

Tekniikkapuolelle ei oikeastaan saa mitään. ;D vaparin kyllä voi pellin alle laittaa, mutta eipä sillä juuri muuta saa kuin imuääniä ja hieman lisää kierrosherkkyyttä. Jos ei olis vähäpäästöinen niin sitten saisi vaikka ja mitä...

Mut onnittelut hyvästä ostoksesta, omalla GLi:llä olen ajanut jo likemmäs 60tkm parissa vuodessa ja harvinaisen huolettomia kilometrejä :)
 
Vs: Mitsubishi galant 2.0 glsi -92 Bolt On?

Itse tein mosarempan,jossa samalla kannesta otettiin 0,5mm siivu pois,säädettävä nokkapyörä,K&N,toistaiseksi vakioputkisto lukuunottamatta 2'' katinkorvausputkea,imusarja&kansi "siloiteltu" yms,rahaa meni +1000€.

Ja mitäkö tuli?

-4kW alkuperäisestä,ja +10Nm.

Mutta,suurin vääntö 2,7tRPM,suurin teho 4,7tRPM.
Eli kyllä se jotain auttoi,varsinkin kun käppyrästä tuli hyvin lähelle lineaarinen.

Ja omanikin vähäpäästöinen,itseasiassa tuon jälkeen vakiota enemmän.

Mutta jos tehoa haluat,niin vaihda autoa.

Tulpista,kesät talvet olen ajellut (NGK) PBR6ES-11,ja kokeillut myös kaikki tulpat tuosta "lähistöltä",mutta niissä en ole eroa huomannut..
 
Takaisin
Ylös Bottom