Mitsubishi Galant 2.5 v6 dyn 4 (6G73)

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tykkäykset
4
#1
Tuollanen löytyi ja kaikkee ko. tapauksen liittyvää tietoa olis hakusessa.
Huoltomanuaalia tarvis ja tällä tavoin on mahdollista päästä sisään tuohon keksintöön.
 
Viimeksi muokattu

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tykkäykset
4
#2
Nokkahihnan vaihtoväli?
Taitaa olla omanlaisesa tuo operaatio, entäs nuo sytytystulpat ja kaapelit, näistäkin sais kertoo kokemuksia.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tykkäykset
4
#4
OK. Kiitos, vielä kun löytys huoltomanuaali niin vois alkaa vaikka tuota hiplaamaan.
Käyntihäiriö yhdessä pytyssä kuulostas olevan, vikakoodeja en saa ulos tuolla omalla OBD lukijalla, olisko tulppa sanonu työsopimuksen irti.
Sisätilat pitää perusteellisesti puhdistaa ja tarvittaessa sitten jostain hommata uutta tai ainakin parempaa verhoilumateriaalia tarvittaessa sitten verhoomon kautta.
Käsijarrun oli saanut jumiin ,liekkö vaijerit lopussa vai oliko edellisella omistajalla menny homma pieleen, löysäilin säädöt niin alko renkaat pyörimään, jarrut kaipaa uusia nesteitä ja todenäköisesti korjausosaa koska tuo oli seisonut jo olemattomalla käytöllä jonkun aikaa.
Hitsaushommiin pääsee myös, iskaritolpat edestä oli saanut ruostetta ja hapertuneet siihenviisiin että ei tee mieli paljoa ajella ennenkuin tuo on korjattu, pellit itsessään ja pohja tekniikoineen näyttäs olevan niikseenkin kondiksessa..
Harkinnassa myös maalipinnan kunnostus ja maalaus jos kukkaro kestää.
Tuossa on tuo sähköinen säätö iskareissa, sulake oli otettu pois , minkä takia , sitä en ole kerinnyt murehtimaan vielä, taitaa mennä ihan projektitapahtumaksi tuo tapaus, katsotaan saanko aikaiseksi.
Tunteeko tuota tapausta foorumilla kukaan, olis ihan hyvä tietää historiaa enemmälti.
Saksasta tuotu 2003 Suomeen, auton vuosimalli on 1994 eli E88A, huoltohistoriaa ei siis tiedossa...
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tykkäykset
4
#5
Taitaa 1 syl. ruisku olla jumissa, mitä mallia nuihin kannattaa vaihtaa jos siihen menee?
 

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Tykkäykset
22
Sijainti
Lahti
#8
Hienoja pelejä itsellä ollut noita muutama omistuksessa kivoja vehkeitä. Yhteen työnnettiin 3l kone sigmasta.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Tykkäykset
4
#9
Kiitos vinkistä, ruostehommia ilmennyt,sisällä lattian ja kynnyskotelon välissä ja etuiskarien tolpissa.
Purin juuri irti ylemmän tukivarren ja iskarin, ne oli kyllä ok, joskaan tuon iskarin säätöneula ei liikkunut.
Tuo iskari ei liene huollettavissa millään opilla, olis varmaan kuitenkin huollon tarpeessa.
 
Ylös Bottom