mitsubishi garisma gdi 1.8 2000vm missä sijaitsee Lämmityslaitteen Kenno

wanderer

New Member
tuotta mulla on ilmeesti vuotanut vihreää nestettä auton matolle vaikuttaa että neste tulee ruskea kumimaton välistä aika vierestä vaihdeisto tunnelia apukuski puolella oli lammikko ja kuljettaja puolella myöskin märkä mutta ei lammikko löytynyt niiten kokolattia mattojen alta kyseessä on ilmastointu garisma outo kyllä ei saise autossa makealle tai ei tuulilasii sitä kalvoa

sulla vuotaa ilmastoinin kenno, koelauta irti, HVAC irti ja se on siellä keskellä, ja todennäköisesti kondenssi letku myös tukossa

1716744151439.png

Tuo 87105 osa eli evaporator ja 37037 on tuo kondenssio veden letku

missä se kondenssi letku menee onko kuskin puolella
En nyt ulkoo muistan mutta yleensä keskeltä enemmän apparin puolelta mutta oon nähny kuskjn puoleltakin et menis, mutta Jos tukossa niin se tulee ulos mistä tahansa raosta, moottorin tyhjäkäynnille, ilmastointi täysille ja auto ilmaan ja ilmanpaine pistoolilla rätin Kanssa puhaltaa komdenssionletkun sisään n.10sec niin Jos tukossa alkaa kyllä lorottaa vettä ulos, toimiiko sun ilmastointi? En oo kymmeneen vuoteen nähny carismaa mis ois viral ehjä ilmastointi

kyllä mun autossa toimii ilmastointi ja tässä olla seurattu mun jäähtytin neste säiliön pintaa esim eilen ajoin jotain 70kilometria ja tänää 20 kilometriä tippaakaan ei ole nestevajonnut ylärajasta ei ole öljyn kanssa menny sekaisin. mutta sen tiiän että se mun auto ainaskin vuotaatuolta lohkolämmittenen kohtasta mutta nyt olen seuraillut että ei ole neste hävinnyt paisunta säiliöstä mutta alkoin tulemaa epäilys että voi olla että kenno ei ole tossa viallinen esim koska auton konetalun näyttää kuivalta olen tuolla letkui cameralla katsonut epäilen kondesaatio vettä eilen kun katoin sieltä ruskean maton alta kun oli laittanut sanoma lehten se oli kyllä märkä mutta ei vihreää nestettä sitte n mulla välähti pari vuotta aiemmin korjaalla tehtiin mun autoon kennon puhtistus siitä ilmeesti meni sinne sitä vanhaa jäähtytin nestettä jonkun verran se oli tumman vihreä väristä mitä löysin nytte aiemmin matosta siinä mulla tosiaa välähti jos ilmastoinin kodensaation putki menee tukoo se kusee varmaa jostain sieltä ruskea maton alta nytkun se sitten sekoittuu siihen vanhaa jäähtytin nesteeseen niin se sitte tulee joistakin kohtaa matosta läpi

Se on se kondessio letku sitten vaan tukossa, sielä on saattanut olla jotain jämiä jotain vuodosta ja värjännyt vihreäksi, putsaan tukos ja ei muutaku rock n roll

Takaisin
Ylös Bottom