Mitsubishi Grandis osina

Pentti Juhani

Member
Club Member
Liittynyt
5 Elokuu 2014
Mitsubishi Grandis 2.4 STW 7-paikkanen vm.2004 menossa purkuun, moottori 4G69, vaihteisto F5M42, väri numero P12, eli metalli viininpunainen. Lähes kaikki osat löytyy. mm. hyvät kesärenkaat 17" alumiinivanteilla
Lähetän kuvia tarvittaessa sähköpostilla, tekstarina tai whatsappina. Kysy lisää.
Yhteystiedot:
Pentti Nousiainen
0440173376
nousiainenpentti@gmail.com
 

Liitetiedostot

  • 20181119_133446.jpg
    20181119_133446.jpg
    472.3 KB · Lukukerrat 156
  • Grandis ..jpg
    Grandis ..jpg
    414.2 KB · Lukukerrat 146

Timen Mitsu

Member
Liittynyt
6 Kesäkuu 2019
Onko vielä osia, toimivaan moottorinohjausyksikköön olis tarvetta. Grandis 2005 2,4 bensakone.
En oo kyl varma että sopiiko se omaani ?
 

Timen Mitsu

Member
Liittynyt
6 Kesäkuu 2019
Toi on just sama moottorinohjausyksikkö ja siinä vieressä on ilmeisesti virtalukon pohja ?

Paljonko pyydät ohjausyksiköstä ja onko varmasti toimiva ?
 

Pentti Juhani

Member
Club Member
Liittynyt
5 Elokuu 2014
Olen Iisalmesta. On kunnossa, autolla ajettu n.1.5kk sitten viimeksi. Tarvitset siis pelkän ecun? Pystyykö vanhan virta-avaimen ja käynnistyksen eston ohjelmoimaan uuteen ecuun? Vai vaatiiko ecun,käynnistysesto ja virtalukon? Lähetys onnistuu joko postilla tai matkahuololla.
 

Timen Mitsu

Member
Liittynyt
6 Kesäkuu 2019
Ihan hyvä kysymys kyllä. Autoni ei siis lähde käyntiin ja Mitsubishi-merkkiliike tuli siihen tulokseen että vika on ecussa mutta eivät maininneet mitään tuosta että vaihtaisivat ecun, sekä vaihtaisivat virtalukon samalla ecun kanssa vai olivatko vain ohjelmoimassa uutta ecua synkkaamaan vanhan virtalukon/käynnistyksen eston kanssa. Heidän tarjoushintansa olisi niin "suolainen" että tulin itse siihen tulokseen etten noin vanhaan autoon enää sijoittaisi niin paljon vaan hommaisin vanhan toimivan ecun autooni ja testaisin sillä onko käynnistysongelma oikeesti siinä. En ihan täysin luota noihin "merkkiliikkeisiin" kun ovat ennekin vaihdattanut osia edellisiin autoihin korjaamatta itse onglemaa. Ettei siis vaan kävisi niin että tuon ecun vaihdon jälkeen toteisivatkin "ecu vaihdettu mutta kuinka ollakaan auto ei edelleenkään lähde käyntiin :)

Ja sitten vielä tärkeä asia tuohon kysymykseeni liittyen Mikä on hintapyyntösi tarjoamaasi keskenään toimivaan pakettiin postituksen kanssa ?
(Asun siis Vantaalla)
 

Pentti Juhani

Member
Club Member
Liittynyt
5 Elokuu 2014
Ainakin Mitsubishi Carisman kohdalla jos vaihtaa pelkän ecun niin silloin vanha virta avaimen siru ja käynnistyksen esto ei tunnista uutta ecua. Luulen että näin on myös Grandiksessa. Virtalukko avaimineen käynnistyksen esto ja ecu, hinta 200€ + postimaksu 7€ ja jos postiennakolla niin 7€ lisää. Jos maksat suoraan pankkitililleni 207€ niin ei muita kuluja enää lisää ja minä maksan postikulut täällä. Huomenna san postiin ja voin lähettää sinua lähempänä olevaan lokerikko automaattiin. Tehdäänkö kaupat?
 

Timen Mitsu

Member
Liittynyt
6 Kesäkuu 2019
Moi ! Saan tänään tarkistettua että onko vanha ECU:ni kuitenkin toimiva eli käynnistys vika ei ole sitten siinä.
Kiitos tarjouksestasi, se on ihan ok. Otan heti yhteyttä kun asiaa selviää niin saadaan asia hoidettua siltä osin :)
 

Timen Mitsu

Member
Liittynyt
6 Kesäkuu 2019
1000€ ja talvirenkailla 1500€ (uudet) .Puolat vaihdettu, startti, (toimiva vanha startti löytyy myös) Takatukivarret ja takajarrut vaihdettu viime keväänä, bensatankin tuloputki, akku, , ilmamassa anturi (käytetty alkuperäinen), juuri vaihdettu jakohihna ja kampiakselin tunnistin, jäähdytysnesteen lämpötila anturi, ylemmät lambdat. Ikäisekseen siisti alle 200 tkm ajettu. HUOM ! Ostaja saa noutaa itse :)
 

Liitetiedostot

  • grandis.jpg
    grandis.jpg
    370.2 KB · Lukukerrat 146
  • mitsubishi grandis.jpg
    mitsubishi grandis.jpg
    545.9 KB · Lukukerrat 150
  • mitsubishi.jpg
    mitsubishi.jpg
    147.7 KB · Lukukerrat 146

JiiSuppi

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2018
No, yrittänyttä ei laiteta jne. Onko vielä varaosa-autossa osia?
Ois etsinnässä Apurunko / Etupalkki alkuperäisosan numero MR594300

Terveisin,
Olli
 
Ylös Bottom