Tarskineater
New Member
- Liittynyt
- 6 Kesäkuu 2021
Ostin tuossa itselle ihan hyvän auton (MITSUBISHI Lancer VII Farmari (CS_W, CT_W) 1.6) mitä ajattelin laittaa kuntoon kesän aikana. Rahaa on jo palanut ihan kivasti ja varmaan palaakin vielä. Jotain on jo saanut tehtyä näistä kuvista mitkä on "perus" kunto alussa. 405k ajettu mutta alle 200k paikkeilla vaihdettu moottori tähän. Edellinen omistaja oli tän 5 vuotta sitten ostanut autoksi kun oli lapsia joiden harrastukset vei tilaa niin siksi on vähän jälkeä siellä sun täällä sisustuksessa.
Liitetiedostot
-
9f89c698-8539-40d5-9938-6ef7af75db06.jpg278 KB · Lukukerrat 262 -
182283296_4342371739157412_3357763709526919378_n.jpg101.4 KB · Lukukerrat 238 -
182715494_4342372382490681_6415528465000263604_n.jpg67.9 KB · Lukukerrat 243 -
182829330_4342372722490647_7644925987103721052_n.jpg72.8 KB · Lukukerrat 228 -
182868116_4342372099157376_7203202933248334918_n.jpg72.6 KB · Lukukerrat 241 -
183029608_4342372265824026_726572841446222431_n.jpg49.5 KB · Lukukerrat 219 -
183104248_4342371909157395_6718729536533595532_n.jpg78 KB · Lukukerrat 232
Viimeksi muokattu