Kiitos, eli siinä on samanlainen kuin vanhassa Calantissakin oli.Voi. Lohkossa on reikä johon saat työnnettyä ruuvarin kun tp-akseli on kohdallaan.
Ok, laitoinkin niin ensimmäisellä kerralla mutta sijoitin ne vähän väärin. Kiitos tähän asti.Siihen on olemassa oma työkalunsa mutta tiukan paikantullen ne saa kyllä myös nippusiteillä paikoilleen.
Ongelma on vaan siinä että en ymmärrä tuota kieltä. Mutta sen videon perusteella mulla on ne merkit niin. Ainoastaan se muu mitä selittää siitä vaimentimesta jää epäselväksi?Tossa on hyvä video mikä kertoo missä asennossa se TP akseli pitää olla, niin ei välttämättä tarvii laittaa ruuvaria sinne koloon.
Kiitos vastauksista ne, olette reiluja kavereita kun autatte utamia. Enköhä mie näillä tiedoilla saa asian kuntoon.Öljypumpun akseli pyörittää tasapainoakselia hammasrattaalla välitteisesti, eli on joka öpumpun akseliin nähden kohdallaan vain joka kolmannella kierroksella. Siksi varmin tapa on katsoa reiästä onko kohdallaan vai ei.