mitsubishi vikakoodit

liitynee Joutokäynnin säätö moottoriin tai sen piiriin. Voi auttaa et sen putsaa/nollaa koodin ja taas toimi hetken tai joutunee uusimaan sen.

Ja minkäslainen tää Galant 2003 1.6 moottorilla oikein on.?

Olisko kummiskin kyse lancerista tai carismasta?
 
Ok. Joutokäynnin moottorin voi koittaa putsata saattaa auttaa tai sitten joutuu uusimaan sen. kaasuläpän kupeessa kiinni alhaalla.
 
Moi kaikille! Lancer 1.8 flexifuel vuosimallia 2010 herjaa vikakoodia p0463 ja nyt tässä pähkäilly mistä lähteä oikeaa vikaa etsimään. Polttoainemittari toimii normaalisti, mutta tehot puolittuu ja auto ei kierrä yli 4000rpm. Halvalla vikakoodinlukijalla saan kyllä tuon nollattua. Mittaristoon ei enää syty vikavaloa vaikka vika onkin päällä. Liekö Nurmijärven lähettyvillä olisi joku paikka mistä saisi apua jos ei omat avut riitä? Auto ajettu 110 tuhatta ja joskus takaisinkutsussa vaihdettu bensapumppu.
 
Ei tuon vikakoodin pitäisi tuommoista aiheuttaa. Eikö ole muita vikakoodeja?
 
Ei löydy muita koodeja. Eka kerralla vaimon käytössä syttyi moottorinkuva ja kotona lukaisin tuon saman koodin. Nyt kaksi kertaa tullut vika päälle ja leikkaa heti tehot. Joku Delta Auto ei hirveästi kiinnosta jos arvuutellaan ja vaihdetaan kaikki mahdollinen ja tarpeeton. Toisaalta siellä varmaan käytössä hiukan erilaiset testerin kuin tuo Motonetin halvin lukija. Liekä nyt kyseessä joku liitin vika vai mikä. Seuraavan tekstin löysin tuolla koodilla netin syövereistä:
P0463 Mitsubishi Description The fuel level sensor is mounted in the fuel level sensor unit. The sensor detects a fuel level in the fuel tank and transmits a signal to the Engine Control Module (ECM). The fuel level sensor consists of two parts, one is mechanical float and the other side is variable resistor. The fuel level sensor output voltage changes depending on the movement of the fuel mechanical float.

Read more: https://www.autocodes.com/p0463_mitsubishi.html
 
No kannattaahan tuosta lähteä liikkeelle ja hankkia uusi anturi tuon tilalle. Kun purat tankkivarusteen niin ehkäpä se vika löytyy samalla jos ei nyt sattuisikaan olemaan tuossa anturissa.
 
kuka tietää onko tuo Joutokäynnin säätö moottori kallis osa näyttäis olevan kiinni kolmella ristipää ruuvilla eli helppo vaihtaa... kiitos tiedosta etukäteen.... ja kiitos kaikille po 505 koodin analysoinnista... lisävinkkejä otetaan vastaan... mikä ois hyvä tapa puhdistaa, jos kokewilis sitä ensin...
 
Takaisin
Ylös Bottom