Mitsun katsatus..

R

ronsku84

Guest
Huh huh.. se on nyt takana päin.. Ei onneks tullu pitkää vikalistaa, ainoastaa vetarin suojakumi, alapallonivel, ja päästöt (hc-arvo) oli ainoat moitittavat.. No tottakai etulasien kalvoista piti rutista, mutta tuli vain korajuskehotus! Eli ei paha lista! Päästöt saattaa korjaantua ku vaihtaa tulpa+johdot, virranjakajankannen ja pyörijän!
 
Vs: Mitsun katsatus..

Hmm. Vieläkö niitä autoja oikein hylätään katsastuksessa :nykii. Minä olen luullu, että tuo Mitsun katsastaminen on vain muodollisuus ;). Itellä ollu aina Mitsu (16v/3.auto) ja koskaan ei ole tarvinu kahta kertaa samalle vuodelle katsastaa ja konttoreitakin olen vaihdellu, jos vaikka siten sais katsastukseen jotain jännitystä, mutta ei. ;D. Ja yhtä tylsiä katsastettavia ovat olleet kaverin ja isännän vm.91 Gallutkin. :peukku
 
Vs: Mitsun katsatus..

Niin ja tuohon aikaisempaan kaveriin vielä viitaten. Tuumi, että kun oli laittanu vm. 91 HB Gallun, niin elämä oli muuttunu liian tylsäksi edellisten Fordin ja Ooppelin värikkäiden ongelmien jälkeen. Tämän vuoksi oli pitäny laittaa pätkä mallin Arctic Cat moottorikelkka, jotta taas riittäis rassattavaa ja onhan sitä riittänytkin. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom