Mitsun puskuri

H

hillside

Guest
mitä muita auto merkkejä on joiden nokka olis samanlainen kuin -91 vuoden lancer:issa? eli minkä autojen puskurit sopivat ilman suurempaa fiksaamista -91 vuoden lanceriin? :p
 
Etkös tätä vasta kysynyt tossa vähän alempana?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=13;action=display;num=1060772144

Ja myös tässä aiheessa käsitellään samaa joka on kanssa tossa alempana

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=13;action=display;num=1060772597
 
ja aina on kun sovittaa toisen mallin tai merkin puskuria niin fiksaamista mut toi suurempaa on suhtellinen käsitys toiselle toi on iso ja vaikea urakka ja toiselle aikaavievä ja haastava homma ;D menet johonkin romuttamolle ja kokeilet suurin piirtein mikä istuu ja tietysti ensin otat himassa ton oman puskuris pois ;)
 
EXE-mallin puskuri on kanssa aivan simppelin näköinen näitä malleja tuli aivan tämän korimallin elonkaaren loppupuolella myyntiä vauhdittamaan. keväällä oli turun vahinkoautokeskuksessa englannista tuotuna kyseinen malli. lienee jo puskurit imuroitu parempiin suihin.? mutta ydittänyttä ei laiteta, vaan puhelimella voi terroidisoida kaiken näköisiä romiksia läpi. tarpeeksi sitkee on niin kyllä aina joskus voi tärpätä, tuurista se on usein kiinni...
 
Toinen tyylikäs puskuri, joka sopii todella hyvin just Lanceriin (tietty Colttiin myös ;D ;D ;D) on Colt/Lancer GTI-puskuri!

Mulla on semmonen mun Coltissa (Colt GLXi -91) ja hyvältä näyttää, paljon tyylikkäämpi kuin orkkis puskuri.

Varsinkin kun Colt GLXi:ssä on sama sisusta kuin Colt GTI:ssä niin moni (toivottavasti ;D ;D ;D) erehtyy mun autoa GTI:ksi ;D ;D ;D

Nissan Almera GTI:n (vanha korimalli) etupuskuri saattais myös sopia aika suoraan, ehkä myös Primera GT:n puskin kävis, mitä mä nyt oon silmämitalla katsonu.... mutta tarkaan en ole mitannut.

Sun kannattaa kiertää merkkikorjaamoita ja kysellä etupuskureita. Usein löytyy ihan pikkuvikaisii joita ne sit antaa ihan ilmaiseksi pois. Kannattaa käydä kattomassa mitä löytyy...
 
Mistä ootte hankkinu/tilannu 89-92 Lanceriin GTI-puskimia kun olisi sellanen hakusessa? Ei saanu ainakaan näistä paikoista:

- Autobodypartsista
- Motorteamista
- Japanmoottorituonnista

Enkä oo löytäny purkuautoakaan missä olis gti-puskin, olisin erittäin kiitollinen vinkeistä. :peukku

EDIT: Lisäsin PISTEET, PILKUT ja RIVINVAIHDOT, karmeaa luettavaa :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom