Mittaripohjat 89 Galanttii

R

ritke

Guest
Elikkäs siis mistä sais tulosteltua valkoisia mittari pohjia.Jos jokkakulla olis valmiikksi skannattuna voisi laittaa tulemaan sähköp.pelikelloksi@luukku.com ???
 
Löytyykö joltain? ilmotelkaa mäkin voisin haluta :p Mutta en kyllä niitä valkosina tekisi ;)
 
Ai tällaiset??

1060783486058.jpeg


Helppo tehdä itse... ;D
 
Itse oon ajatellut tehdä tuollaiset loistavat  töönin mittarinpohjat tämmöisestä hohtavasta levystä.

levy

Noitahan myydään usassa valmiina, mutta eipä tuohon lanceriin taida löytyä / ei osaa/jaksa tilailla usasta

Foorumillahan on just tommosen galantin mittarinpohjista juttua
 
Itse oon ajatellut tehdä tuollaiset loistavat  töönin mittarinpohjat tämmöisestä hohtavasta levystä.

levy

Noitahan myydään usassa valmiina, mutta eipä tuohon lanceriin taida löytyä / ei osaa/jaksa tilailla usasta

Foorumillahan on just tommosen galantin mittarinpohjista juttua

Onko noi levyt läpinäkyviä vai vaatiiko taakse jonkun pohjan? Esim. joku mustalevy alle ja tuollainen "glow" levy päälle johon printattu mittariston tekstit?? Kiinnostus heräsi... 8)

Missä olisi juttua??
 
"Noitahan myydään usassa valmiina, mutta eipä tuohon lanceriin taida löytyä / ei osaa/jaksa tilailla usasta"

Ai tälläset ?  ;D ;D

www.saunalahti.fi/teme666/1.jpg
 
"Noitahan myydään usassa valmiina, mutta eipä tuohon lanceriin taida löytyä / ei osaa/jaksa tilailla usasta"

Ai tälläset ?  ;D ;D

www.saunalahti.fi/teme666/1.jpg

Jätkä rupes prassailee... 8) Mistäs tuollaiset??
 
TEME: On sulla komeet pjornovalot  ;D ;D ;D ;D ;D

Mistä noita oot saanu? Kiinnostus heräs myös mulla! Jos tollasii sais Colttiin..... mitäköhän katsastusmiehet mahtaa sanoo?
 
TÄSSÄ THREADISSA MAINITTIIN JO ETTÄ ON OLLUT JUTTUA JO AIKASEMMIN GALANTIN MITTARINTAUSTOISTA

HAE/SEARCH


http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=1;action=display;num=1057682425;start=9
 
Pääseekö mittariston valo läpi jos liimaa uudet (valkoiset) mittarinpohjat mustien orggis pohjien päälle??
Eilen väkersin 2h uutta mittarin pohjaa ja onneksi unohdin tallentaa välissä niin sitten kun se oli valmis ja vihdoin päätin tallentaa niin ohjelma heitti errorin ja se siitä... Kivaa oli...

Tällaisia olisi tulossa... Löytyisköhän markkinoita?? ::)

Mittarit
 
Aikasen siistiltä näyttää 8)Jos ja kun duunaat tommosia useammat,ni paljos kuihdutat keskikonsolin hiluvarastoa noista ;D...?
 
Aikas siistit mittarinpohjat oot väsännyt, pitääki ottaa toi pohja koneelle ja säätää ;D
 
Kyllähän noita väsäilee... Tänään sain uudet paikalleen. Pitää vaan purkaa vielä kun lämpömittarin viisari tuli väärään asentoon ja alkuperäiset pohjat paistaa läpi!
Pistän kuvaa kun ehdin. eli tässä...

Mittaristo salamalla

Ilman salamaa

Siinä näkee että läpi tulee orggispohja... Pitänee jatkaa tuote suunnittelua! ;D
 
Onko kellään valmiiksi skannattuna 91 1.5 lancerin mittarinpohjia? ja mulle vois lähettää noi galantin pohjat jos niistä sais muokattuu kun noi linkit ei toimi enää. mikko.soini@lailanet.fi
 
Mulla löytys gti lancer/colt -91 valkoisen mittaripohjan kuvatiedostot, jos sattuisi jotain kiinnostamaan. Otin aikoinani ne jostain ruotsalaiselta colt rakentelijan sivustolta, joka löytyy itseasiassa autolinkeistä, mutta ei näytä sivut enää toimivan...
 
Takaisin
Ylös Bottom