motorflush amerikkalaisittain

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
http://mustangforums.com/forum/5-0l-general-discussion/368307-im-done-with-this-car.html - Olen kyllä kuullut amerikkalaisten älykkyysosamäärän suuruudesta, mutta tämän mustang-foorumin kaveri veti kyllä pohjat. Kaikille ei välttämättä sovi tuo do-it-yourself -meininki ;D
 

Keheetit

Member
Liittynyt
27 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Ei helvetti oikeesti voi olla noin idiootti :D

Tulee mielee kun kaveri kertoi et amiksessa oli täytelly uusia öljyjä koneeseen niin joku osaava oli olkanpään yli ihmetellyt ja sanonut että eihän se vielä ole täysi kun ei näy öljynpinta vielä!
 

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Keheetit sanoi
Ei he*v***i oikeesti voi olla noin idiootti :D

Tulee mielee kun kaveri kertoi et amiksessa oli täytelly uusia öljyjä koneeseen niin joku osaava oli olkanpään yli ihmetellyt ja sanonut että eihän se vielä ole täysi kun ei näy öljynpinta vielä!

Ei jumankauta! Onkohan toi öljyntäyttäjä-mies sukua amerikkalaisille? Kyllä noi pojat Ameriikassa osaa vaikka ja mitä :D Only in America, thank god!
 

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Basbarduu sanoi
Pakko olla trolli.

Toivon itsekkin näin, mutta ei kyllä yllättäisi tuommoinen toiminta, kun tähän maapalloon mahtuu kaikennäköistä ja kaikenmoista viheltäjää.
 

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
Vs: motorflush amerikkalaisittain

petevuan sanoi
Haha viikon naurut!! ;D :peukku

Tämä kaveri kyllä aiheuttaa "pientä virnistystä" aika tehokkaasti. Ja minä kun pidän itseäni ihan nöösipoikana auton tekniikka-osien suhteen.. :D
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Jenkkilässä tunnutaan eka vitkuttelevan mahdollisimman paljon öljynvaihtoa ja sittenkun vihdoinkin yritetään vaihtaa ne öljyt... että kyllä tuohon maahan kaikkea mahtuu. Hyvät naurut kuitenkin ;D
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: motorflush amerikkalaisittain

En tiedä onko tätä linkkiä täällä pyörinyt jo aiemmin, mutta tuli heti mieleen http://www.audiforums.com/forum/off-topic-5/hey-guys-please-help-my-mods-gone-wrong-80267/ ;D
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Zous sanoi
En tiedä onko tätä linkkiä täällä pyörinyt jo aiemmin, mutta tuli heti mieleen http://www.audiforums.com/forum/off-topic-5/hey-guys-please-help-my-mods-gone-wrong-80267/ ;D

Jooh, mullekin tuli toi kans samantien mieleen.
Kiitos vaivannäöstä, että mun ei tarvii ettii tuota.
 

MPa

Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2010
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Hemmo on "huuhdellut" moottorin sanamukaisesti. Ehkä vähän väärillä aineilla :)
 

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
Vs: motorflush amerikkalaisittain

MPa sanoi
Hemmo on "huuhdellut" moottorin sanamukaisesti. Ehkä vähän väärillä aineilla :)
-Jep. Itse olisin tuossakohdin lisännyt oma-aloitteisesti veden sekaan fairya ja olisin liottanut hetken, jotta kaikki lika saataisiin varmasti pois. Pesutableteista ei ole kokemuksia jonka takia en ihan heti lähtisi niitä kokeilemaan.. :peukku
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: motorflush amerikkalaisittain

Tuossa vieressä yks Camaro harrastaja tuumas ,että kaveri on käyttäny vääränmallista puutarhaletkua.
 

JaPato

E8
Liittynyt
7 Helmikuu 2012
Sijainti
Vantaa
Vs: motorflush amerikkalaisittain

-JP- sanoi
Tuossa vieressä yks Camaro harrastaja tuumas ,että kaveri on käyttäny vääränmallista puutarhaletkua.

Onkohan sillä puutarhaletkun värillä väliä..? Itse ajattelin suorittaa saman toimenpiteen, ja pitäisi hankkia oikeat vermeet työn suorittamiseen.. ;D
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: motorflush amerikkalaisittain

JaPato sanoi
Onkohan sillä puutarhaletkun värillä väliä..? Itse ajattelin suorittaa saman toimenpiteen, ja pitäisi hankkia oikeat vermeet työn suorittamiseen.. ;D

Camaroihin kelpaa vain aito sevynoranssi, mutta nämä japanilaiset eivät ole niin nirsoja ;D
 
Ylös Bottom