Muistihäviö

Shooter

Galant 16v Tic -89
Liittynyt
30 Elokuu 2003
Sijainti
Kirahvilandia
Ongelma:eek:stin tuossa viime viikolla autoon kaupasta uuden cd-soittimen,ja tekee semmoista että ajossa kaikki pelaa normaalisti,mutta kun katkaisee virrat kokonaan yli minuutiksi,ja laittaa takaisin päälle,niin soitin työntää levyn ulos ja kaikki muistiin tallennetut asemat ovat kadonneet jonnekin huitsin nevadaan... :mad:Mankka on mielestäni kytketty oikein mutta olisiko johdotukset sitten jotenkin päin ***tua.Jännä ilmiö on myös se,että vaikka maadoituspiuhan ottaa kokonaan irti,niin mankka jatkaa rokitusta siihen asti kunnes irroitan antenninjohdon(?)...Apua :(
 
eli nyt on sulla silleen että se cd-soitin maadoittaa myös rungon kautta (antenni toimii maajohtimena) ja olet kytkenyt muistin piuhankin (varmaan virtalukon kautta) eli kun sammutat virrat niin virta katkeaa myös muistin johdolta tarkasta johdot uudelleen ja kytke oikein ;)
 
Ei se oo siitä vissiin kiinni,kun oon kynällä kattonut ne virtajohdotukset,ja virtalukolta tuleva virta sammuu kyllä kun katkaisen virrat,mutta eikös se oo se akulta tuleva jatkuva virta joka pitää ne muistipaikat siinä soittimessa??Ja kun siinä piuhassa kulkee jatkuva virta...oon senkin kokeillut,mankan takana oleva sulakekin on ehjä sekä sulakeboxissa on myös kaikki kunnossa...?
 
siitähän selviät kun laitat molemmat ns.virtapiuhat mankalta kiinni siihen akulta tulevaan johtoon ja jos sitten vielä kadottaa muistista kaikki niin mankka takasin kauppaan..

eikä tuostakaan ole muuta haittaa kun et joudut aina sammuttamaan mankan erikseen.. ;)

-Eki
 
Jea.neuvoista kiitokset...nyt pysyy säädöt muistissa,ja eipä haittaa vaikka joutuu aina mankan sammuttaan kun kävin ostaa kaukosäätimen... 8)
 
tutul oli sama vika jos ei kova homma ni katoppa et on muisti ja virta piuha oikein päin kaveril ne oli väärin päin ja teki just tollein ja arvaa etittiikö vikaa ja kauan ;D
 
Mulla oli sama ongelma, mut korjaantu kun vaihto herätteen ja jatkuvan virran paikkaa. Ne oli vahingossa menny väärin. Nyt taas toimii niin loistavasti :D
 
Ääh...nyt kun on kaukosäädin niin en taida jaksaa ruveta repimään mankkaa enää pois...inspiraatiota odotellessa... 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom