MUT 3 Win 10

Royce

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2021
Moi
Onko joku asentanut tuon MUT3 jonkin version Win 10 ?
Yritin 18 ja 20 versioita ja jämähtää asennuksessa siihen 1/3 alkupäässä ,antaa virheilmotuksen ja asennus loppuu siihen ??
löytyiskö apuuuja
 

Royce

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2021
en saanu menemään myöskään win 7 64bit ...jossain luki että pitäs olla 32bit?
 

Royce

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2021
Netin syövereistä ,löytyy ainakin 2018 ,sekä 2020 4 kpl eri versioita ,sekä 2015 muistaakseni ,
Mutta kun ei mene winukkaan...win10 alta pitäs toimia myös win7 sandboxilla
mutta mulla on taas intelin i5 ja bioksesta pitäs saada päälle virtual..ja Bios on taas lukittu salasanalla .

olisin kokeillut toimiiko minivci piuhalla mikä tuli Toyotan ohjelmassa mukana , ilmeisesti pitäs toimia . Ainakin Mitsu MMcoding toimii ja saa yhteyden autoon ok ,sekä etac..
Aliexpressiltähän ohjelmiakin löytyy adaptereineen joka pirssiin kait ,ja Delphihän käy kaikkiin merkkeihin myös ,paitsi ei ole Phev just 2017R3 ainakaan. Toki normi moottori koodit ym näyttää mut ei muuta kun puuttuu valikot.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
pitääkin alkaa penkomaan..
Eikös win10 saa asennettua 32bittisenä myös?
ja eikös windows xp:n saa ilmaiseksi ladattua microsoftilta?
 

Royce

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2021
olis mulla win 7 asennus pakit tikulla myös, mut kun läppärissä toimii win10 64bit ja toyota/lexus ohjelmat ,delphi ja vw ja muitakin moitteettomasti ,en viitti jyrätä levyä ton takia
On myös Launch testeri ,mut sillä ei mitään erikoisominaisuuksia pääse kikkailee ,obdsta moottori,abs ja airbag koodit kyllä
ja Rengaspaine antureille oma testeri :) TPMS pystyy opettaa ja lukee obd:stä joka autoon
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Mulla on tuo Vistalla, jolla tuntuu toimivan, tuo win 10 pelaa jotekuten tuolla MUT3 SE : llä, tuo vanhempi versio ei ollenkaan..
 

Royce

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2021
Toi MMcoding toimii kyllä win10 ja minivci toyotan piuhalla mutta siellä ei ollu että sais kokonaan tpms pois kun kattelin ,turvavyö piipparit ym saa pois kyllä
 
Ylös Bottom