Muutama kysymys 4G33 moottorista

kasalahko

New Member
Liittynyt
15 Huhtikuu 2010
Elikkä kysymykset olis:

Venttiilien säätö. arvot on: kuumalla koneella imu 0.15mm ja pako 0.25mm. Tällä hetkellä ei pysty konetta käyttämään lämpöiseksi, saisiko säädettyä kylmänä? Kumpis olis lähempänä +0.05 vai +0.10?

Sopiiko 4g32 moottorista esim. tiivistesarja (yläpään) tai kytkin?

Mikä on tuo mötikkä venttiilikopan vasemmalle puolella jakopään puolella? mihin tulee 2 polttoaineletkua; tulo tankilta ja meno kaasarille. Näyttäisi puskevan öljyä tuon mötikän jalasta, muttei ole tietoa mikä se on.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Muutama kysymys 4G33 moottorista

Ihan hyvin voi laittaa ne samat venttiilivälykset kylmänäkin ja tarkistaa sitten joskus lämpimänä onko mitään tarvetta muutoksiin... Nimimerkillä kokeiltu on eikä juurikaan muuttunut... :)
 
G

Gallu82

Guest
Vs: Muutama kysymys 4G33 moottorista

Saisko tosta "mötikästä" kuvaa?
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Muutama kysymys 4G33 moottorista

mötikkä lienee bensapumppu, nokka-akselikäyttöinen kalvopumppu
 
G

Gallu82

Guest
Vs: Muutama kysymys 4G33 moottorista

Jep sitä miekin mietin mut mietin vaan kun sanoi venttilikopassa. mutta kai tarkoittaa sitä.
 

kasalahko

New Member
Liittynyt
15 Huhtikuu 2010
Vs: Muutama kysymys 4G33 moottorista

Pa-pumppua itsekkin epäilin, ei vaan ole tullut ennen vastaan mokomaa (uusi harrastaja) Millainenkohan tiiviste siellä on, ja tuleekohan yläpään tiivistesarjan mukana?
 
Ylös Bottom