Nelosen tyhjäkäynti korkealla

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
viat 1 ja 2 lähti ecun vaihdolla, joku ecubuddha voisi ilmoittautua kenellä on intressejä korvausta vastaan katsoa sen sieluun? Rojektia on päästy käynnistelemään pitkästä aikaa, tyhjäkäynnin kanssa on probleemaa. Eli käynnistäessä 1000rpm luokkaa, ja kipuaa pikkuhiljaa 1500rpm lämmetessään. Ei jätä koodeja. Sas poistettu, alipaineet tsekattu - 0,6. Imusarjasta menee alipaineet mittarille, bensapaineen säätimelle, huohottimelle menevä on tulpattu, kaasuläpän päällä sijaitseva on tulpattu. Paikalla vakio by-pass joka ei vuoda. Mahdollisia vikapaikkoja?
-lämpöanturi? (mittari nousee normaaliin)
-lambda? Voiko vaikuttaa?
-joku muu, mikä?
E5 moottorinohjaus, käy hiton rikkaalla. Ohjelmaa räplätty muttei tässä autossa.

Problem 2: tietyillä kierroksilla ja kaasun asennolla vilauttaa moottorin vikavaloa, ei jää palamaan eikä jätä koodia. Nakua/haamunakua?

Probmem3: abs merkkivalo. Syttyy kun nosturilla kytkee vedon päälle, koodeja lukiessa valo vaan palaa möllöttää. Ei siis vilkuta viattomuuttaan, eikä anna koodia. Abs controller? (vatsalihasten ohjausmoduuli)
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Onko paikallaan mitkä suuttimet? Nelosen vakiot on pienemmät kuin vitosen joten skaalaus pielessä jos ei ole tehty mitään.
 

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Vitosen suuttimet. Vois lähtee purkamaan niin että vaihtaa vakio suuttimet ja boksin.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Jos se softa on tehty jollekin autolle jossa on ollu jyrkät nokat ja se tyhjäkäynti on asetettu ihan tarkoituksella korkeammaksi? Kattoisin se softan nyt ihan ekana et mihin se tyhjäkäynti on asetettu.
Sulla voi olla käytössä toiminto jossa riittävän suuri nakutusarvo vilkauttaa moottorin vikavaloa. Tämäkin selviää kun tutkii softan.
ABS merkkivalon palamisen syyn voit lukea vilkuttamalla sen vikakoodin.
 

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Piti olla vitosen alkuperänen softa sisällä + ceddy. Boksi on ollut mulla ajossakin hetken, rutosti vei bensaa mutta tyhjäkäynti toimi sillon. Kone on ollut leveellään välissä ja siirtynyt eri koriin.boksin kuoret otti kolarissa osumaa, mutta sisuksiltaan on silmämääräisesti ehjä. Pystyykö joku urho kurkkaamaan boksiin sisälle jos postittaa esimerkiksi pelkän boksin? Näkis sen softan. Heitän nyt nelosen boksin ja suuttimet paikalleen, ja käyttelen sitten lisää.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Kysäse cubeqtiolta jos se vois vilkaista. Voit mennä sen luo ihan ajamalla niin se voi kattoa jos autosta löytyy muuta huomautettavaa. Tosin herra on ollut todella kiireinen viime aikoina mutta kannattaa kysyä.
 

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Toi ei vie oo ajokunnossa, ensistarttien jälkeisiä huomioita vaan. Osittain purettu maalausta varten ja leimalla ollu viimeksi 2012. Pitää qubea häiritä jossain vaiheessa, tota häiriövaloa kävin herralle näyttämässäkin vanhan korin aikana.
 

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Vs: Nelosen tyhjäkäynti korkealla

Nelosen eculla ja suuttimilla löyty tyhjäkäynti. Joku amatimees vois selvittää saako tolla eculla heittää kuikkaa, että onko ottanut kolarissa kipeetä vai onko softassa jotain vituillaan.
 
Ylös Bottom