Nissan GT-R - haluaisitko "kolaroida" tällä...?

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
On ne Datsunit hienoja pelejä: http://www.gtr.co.uk/forum/127250-accident-dont-do-what-i-did.html
 
Vs: Nissan GT-R - haluaisitko "kolaroida" tällä...?

Jep Jep!

No kallista hubia tuo kolarointi on joka tapauksessa.
Noita konepellin "paukku" sarannoita on puuhaillu jo useampikin automerkki mutta en ole vielä livenä moisiin törmännyt.
Järjestelmähän on laadittu jalankulkijoita varten pehmentämään iskua yliajo onnettomuuksissa, kallista tekniikkaa.
Lisäksi autonvalmistajat on suunnitelleet erillistä ns. kolarivyöhykettä eturunkoaisojen alapuolelle jotka siirtävät kolarissa aiheutuvia hidastuvuus massoja kauemmaksi koriin samalla pehmentäen kolaria.
Eli karkeasti ottaen tulevaisuudessa saattaa lievänkin näköinen kolari aiheuttaa harmaita hiuksia vakuutusyhtiöille koska tyyliin kori voi nyrjähtää kaukaakin verrattuna kolari kohtaan.
Myöskin kolarivyöhyke palkit, kotelot ym... pitää vaihtaa kolarin jälkeen eli melkoisia lisäkustannuksia saadaan aikaiseksi moisilla lisä härpäkkeillä, tosin aina kun saadaan mahd. henkikulta säästettyä niin halpaahan se loppupeleissä on ja rautaahan saa aina rahalla lisää.
On tämä vaan hienoa nykypäivän koritekniikka nimittäin. :-\

No tästähän voisi kirjoittaa vaikka romaanin mutta enpä taida.
 
Vs: Nissan GT-R - haluaisitko "kolaroida" tällä...?

Kiva jos sattuisi osumaan GT-R:llä rusakkoon niin konepelti paukahtaa ylös ;D
 
Vs: Nissan GT-R - haluaisitko "kolaroida" tällä...?

Saattaa olla etta kohta autojen joissa on tuollainen ominaisuus vakuutusten hinta pompsahtaa.
Toiminnon paalla pitamista vaaditaan mutta kulut vakuutus yhtiolle ovat monin kertaiset saastoihin nahden. Noita pikku kolhuja sattuu kuitenkin monin kertainen maara verrattuna ihmisten paalle ajoihin..

No, GT-R:n tapauksessa odotellaan viela selvitysta etta mika siina mukamas maksaa..
 
Vs: Nissan GT-R - haluaisitko "kolaroida" tällä...?

Muistuipa tamakin mieleen, loppuun asti ketjua en viela kerenna lukemaan mutta:
Here are the highlights

Total inc VAT £11723.81

Labour £3323.50
Paint £465.00
B5344JF30a Actuator Assy £1231.00
B5345JF30a Actuator Assy £1425.00
GNP102 Plates £429.45
Fnt Bumber £1510.00
Energy absorber £179.34
Hing hood assemby £188.00
Finisher Front £226.22
Duct fender £55.03
Duct fender £55.03
Seal Hood frt £71.53
Pedestrain ECU £1350.00
Recovery + Transportation £130.00
Tyon osuus laskusta kolmannes, jonkun varaosahinnaston mukaan ainakin osa osien hinnoista tuplaantunut..
 
Takaisin
Ylös Bottom