TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
pistäkkö yv:llä vaikka kuviaLöytyy, 250€ + toimituskulut.
Juu asialla ei kiirettä, +1 601 467 54 05, voi whatsappissakin laittaa viestiiLaittelen kuvia huomenna kun käyn tallilla.
Käy hyvin, kuten mainitsin niin mitenkään kiire asialla ei oleNopeasti vilkaistuna 70-150 välimaastosta. Mä huomenna iltasella mittailen vähän tarkemmin niin pääsee todelliseen hintaan kiinni.
auts, pystytkö tulee hinnassa vastaan?Postit 170€.
En, olen tietoinen miten hankala noita on jenkeistä saada ja paketointi pitää olla tosi hyvä että tulee ehjänä perille asti.auts, pystytkö tulee hinnassa vastaan?
Siksi täältä kysyinkin, hinta noille sinällään ihan ok mut noi postit tappaa kyllä, mun pitää säästää hiukan enemmän, pistän viestiä ku tarpeeks säästetty, työttömälle tuo on iso rahaEn, olen tietoinen miten hankala noita on jenkeistä saada ja paketointi pitää olla tosi hyvä että tulee ehjänä perille asti.
Kivat asiat maksaa
Pitääpi ottaa kauemmin, $2000 ruokatorven leikkaus lasku iski niin jää nyt takavalot oottaanEn, olen tietoinen miten hankala noita on jenkeistä saada ja paketointi pitää olla tosi hyvä että tulee ehjänä perille asti.
Kivat asiat maksaa