Olitko se sinä?

Limu

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2010
Olitko se sinä?

madu sanoi
Valkoinen sedan Ralliart bongattu Leppävaarassa parkissa hieman ennen kolmea!

Tunnustan.

Keltainen 7/8/9 kehä 1 itään tunnelin kohdalla vähän ennen klo 17, kuka tunnustaa?
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Olitko se sinä?

Kukas ajelee EVO 2 kanssa Lohjalla? Mielestäni aiemminki bongannu, tänään ajeli ainakin SSO parkissa tossa illalla, ite olin sen evoa seuranneen C-mesen kyydissä. Aftermarket takavalot ja punaset kuraläpät evossa.
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Kukas ajelee EVO 2 kanssa Lohjalla? Mielestäni aiemminki bongannu, tänään ajeli ainakin SSO parkissa tossa illalla, ite olin sen evoa seuranneen C-mesen kyydissä. Aftermarket takavalot ja punaset kuraläpät evossa.

Toi on kaverin vanha evo ja nykyään siellä Lohjalla nimimerkki "Pexin" tallissa. Juurikin punaiset kuraläpät, että melko varmasti sama auto kyseessä.
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Olitko se sinä?

Teemu T. sanoi
Toi on kaverin vanha evo ja nykyään siellä Lohjalla nimimerkki "Pexin" tallissa. Juurikin punaiset kuraläpät, että melko varmasti sama auto kyseessä.
En tunnusta, vaikka tuntomerkit osittain osuukin. ;D
Meikäläisen evot ovat olleet tallissa viimeiset viikot.
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Olitko se sinä?

Tulis bongattua kolme evoa tänää Turussa..
valkoinen evo 3 ohikulkutiellä iltapäivällä Raisioon päin menossa.
Musta evo 3 Trafotekin pihalla Kaarinassa/Turussa.
Hopea evo 8 tai 9 ohikulkutiellä tuulissuon kohtaa menossa kanssa Raisoon päin.
Löytyykö omistajia täältä? :)
 

Teemu T.

Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2007
Sijainti
Tampere
Olitko se sinä?

pexi sanoi
En tunnusta, vaikka tuntomerkit osittain osuukin. ;D
Meikäläisen evot ovat olleet tallissa viimeiset viikot.

Joo toi aftermarket-takavalot vähän ihmetytti, eli siellä taitaa olla sitten tallikaveri samoilla seutuvilla.
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Olitko se sinä?

Zous sanoi
eilen hopeinen Evo 4-6? Ralliart roiskeläpillä Kellokoskella vähän vaille 20.00. Ajelin valkoisella Legulla perässäsi hetken, käännyit Rajalinnaan päin kun itse jatkoin Järvenpäähän...

Mitä ilmeisimmin tämä sama hopeinen Evo (5 oli) tänään Järvenpään matkahuollon risteyksessä. Ajelin valkoisella Legulla takanasi hetken...
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Olitko se sinä?

Zous sanoi
Mitä ilmeisimmin tämä sama hopeinen Evo (5 oli) tänään Järvenpään matkahuollon risteyksessä. Ajelin valkoisella Legulla takanasi hetken...

Sama bongattu useammin, taitaa olla rajalinnassa säilytyksessä...
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Tulis bongattua kolme evoa tänää Turussa..
valkoinen evo 3 ohikulkutiellä iltapäivällä Raisioon päin menossa.
Musta evo 3 Trafotekin pihalla Kaarinassa/Turussa.
Hopea evo 8 tai 9 ohikulkutiellä tuulissuon kohtaa menossa kanssa Raisoon päin.
Löytyykö omistajia täältä? :)

Tuon mustan taisin kanssa itse tuossa viikolla pongata turun keskustassa toispuol jokkee... ;D siis ei kirkonpuolella... tais olla jotain ralliart/mitsubishi henkisiä tarrojaki kyseisessä laittees :driver
 

MitsuEvo3

New Member
Liittynyt
18 Syyskuu 2011
Olitko se sinä?

En nyt tarkkoja aikoja muista, mutta maanantai/tiistai päivinä näin valkoisen Evo 3 ja sinisen Evo X. Työpaikan pihalta bongattu, molemmat tuli Lappeenrannasta Imatralle siinä Saariksenmäellä. Ja ajelkaahan porukat varovasti, just tuossa yks kaveri laitteli kuvaa mettään ajetusta Evosta, ja pahalta näyttää, eli koitetaan pysyä siellä ojien välissä! ;)
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Olitko se sinä?

Musta evo 9 bongattu finnoontien tebiksen kohal. Käännyit mun perää kohti espoon keskustaa. Olin sil sinisel seiskal. :)
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Olitko se sinä?

Divi sanoi
Tuon mustan taisin kanssa itse tuossa viikolla pongata turun keskustassa toispuol jokkee... ;D siis ei kirkonpuolella... tais olla jotain ralliart/mitsubishi henkisiä tarrojaki kyseisessä laittees :driver
Joo siin olis ralliartin tarroja, sama vekotin siis
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Olitko se sinä?

Ketjusta on nyt siivottu kuuden vuoden bongaukset.

Tästä eteenpäin ketjussa noudatetaan moderaattorien päätöksellä seuraavia sääntöjä:

- Yleisenä ideana on ettei mahdollisesti ajoneuvon luvatonta käyttöönottoa suunnitteleva pysty käyttämään ketjua kiinnostavien kohteiden löytämiseen
- Ketjusta voidaan karsia vanhoja viestejä koska tahansa, pyritään pitämään max 3 kk historia
- Tarkkojen bongauspaikkojen mainitseminen ketjussa on EHDOTTOMASTI KIELLETTY erityisesti silloin jos auto on ollut pysäköitynä ja vielä suuremmalla syyllä jos voidaan olettaa että omistaja on töissä tai asuu kyseisessä paikassa
- Raja tarkan ja epätarkan paikan välillä on seuraava: kaupunginosa tai isompi tie = ok, katu tai muu tunnistettava paikka/osoite = viesti voidaan poistaa ilman varoituksia
- mahdollinen moderointi tapahtuu yksinkertaisesti sääntöjen vastaiseksi tulkittu viesti poistamalla - jos huomaat viestisi poistuneen muuten kuin isomman siivouksen yhteydessä siinä oli jotain näiden sääntöjen vastaista.

Esimerkkejä kielletyistä viesteistä:

"Tiekatupolun päässä Oulussa oli parkissa komea Evo 1.3 XYZAYC, olen nähnyt auton ennenkin siellä, onko omistajasta tietoa?"
"Bongattu hieno vanha Celeste Nakajiman ACD aseman pihalla lumikerros päällä, olitko se sinä?"
"Viitasaaren viinakaupan edessä vanha pinkki Galant, olitko asioimassa?"

Esimerkkejä sallituista viesteistä:

"Bongattu Punavuoressa vihreänruskea Mirage 6.2 GXLSI, omistaja kuulolla?"
"Bongattu nelostiellä Jyväskylän pohjoispuolella uudenkarhea Pajero 8x6 1.3 TD, upea peli"
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen sunnuntaina valkone uudempi tonnari tuli vastaa tampereen motaril suuntana helsinki kello 15.10.

Tänää tais Mik41987 olla vanhal turuntiel valoissa enne lepuskii. Morjestelin, mut en nähny kättä nousevan pystyy. ???
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

aamulla noin 6:30 turun keskustassa tuomiokirkon sillalla hopea evo 4? kait jos en iha sokeena katsonu. kävelin siitä metrinpäästä :)
 

mik41987

evo9, citroen xsara vts(ex)
Liittynyt
4 Marraskuu 2011
Sijainti
espoo
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Eilen sunnuntaina valkone uudempi tonnari tuli vastaa tampereen motaril suuntana helsinki kello 15.10.

Tänää tais Mik41987 olla vanhal turuntiel valoissa enne lepuskii. Morjestelin, mut en nähny kättä nousevan pystyy. ???


joo huomasin sut mut en sit kerenny morjestaa :) oot näköjään saanu evon liikenteeseen?
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Musta pfl Legnum Järvenpäässä klo 19 aikoihin, parkkeerasin keulat vastakkain K-kaupan pihalla.

Olit lähtenyt jo kun tulin itse kaupasta pois. Oma siis valkoinen samanlainen :)
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

_jkh_ sanoi
auto oli parkissa tien varressa ja yöllä oli joku hajottanut tai osunut siihen :seina
Reilu meininki... Harmi vaa ku ite ei oo ikin paikalla ku sattuu. Vois muute hoitaa asian asiallisesti.. :pesis ;D
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Emäntä oli nähnyt jonkun jännän harmaan evon Haminassa tänään päivällä.Kukahan mahtanut olla?
 

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Liekö Nokonzok tullut eilen vastaan Pajeron ja trailerin kanssa tossa Karjaan ja Tammisaaren välillä? Ilmeisesti matkalla Hankoon hakemaan autoa vai? Itse painelin Karjaata kohti hakemaan takavalo tarpeita :)

Jaa ja siinä pitkällä suoralla ennen Karjaata tuli vielä madmax vastaan Evolla :peukku
 

|auri

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Äsken Evo4 kävit hakemassa Santiksesta kavereita lomille. Tiistaina santiksen porttien edessä punanen Evo. Ite mustalla farkkubemarilla liikenteessä kumpanakin päivänä.
 

Mani

VW GOLF V Variant 1.9TDI
Liittynyt
26 Helmikuu 2010
Sijainti
Kirkkonummi
Vs: Olitko se sinä?

Vanhempi musta evo ? Tuli lappeenrannassa mun perässä hetken taipalsaaren suuntaan ?
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

aikaisemmin tänään tossa duunin pihalla valkoinen evo 5, nätti peli kultaisilla yksityiskohdilla. lämmitti työpäivää :peukku
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Olitko se sinä?

Aiemmin tänään. Trigger Mauve? tai musta PFL Legnum valkoisella vanteella Ruotsinkielisen Ammattikoulun pihassa Porvoossa.
Entinen Oppilas? Olin omaalla Legulla ihan "nurkkan takana"
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs harmaa evo oli tänään lohjan ammattikoulun pihassa parkissa.
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

Olikos se akio ku meni pitkää loiroo Karjaan keskustassa? :peukku
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
aikaisemmin tänään tossa duunin pihalla valkoinen evo 5, nätti peli kultaisilla yksityiskohdilla. lämmitti työpäivää :peukku

Varmaa meidän kylältä en nyt nimimerkkiä kyl tähän hätää muista :)
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
se mitä uskalsi kun ei paikkaa kunnolla tunne ;D

Paikallisessako juottolassa se juoksee vai mitä se harvase lauantai mun huudeilla käy? :D Katoin vaa pidemmältä et nyt näyttää muute iha galantilta, sitteku lähit siinä marketin kulmalla nättiin sladiin ni totesin et galanttihan se oli. ;D Tuli kirottua faijan pösö muutamaan otteeseen sen jälkeen, legnumi ku on taas hoidossa.... :seina
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 8? tuli vastaan Jokelan kohdilla tuossa vähän ennen 15. Nostelin lapasta valkoisesta pfl Legusta :)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Paikallisessako juottolassa se juoksee vai mitä se harvase lauantai mun huudeilla käy? :D Katoin vaa pidemmältä et nyt näyttää muute iha galantilta, sitteku lähit siinä marketin kulmalla nättiin sladiin ni totesin et galanttihan se oli. ;D Tuli kirottua faijan pösö muutamaan otteeseen sen jälkeen, legnumi ku on taas hoidossa.... :seina
kerran tuli noxissa oltua, eilen tuli hullu päähän pisto. ja kotiin tultua huomasin jäähdyttimen vuotavan vähän ::)
 

Kalle-koo

New Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.17:30 Latokartanossa valkonen pfl legnum, ajoit ohi kun ulkoilutin koiria. Kuka tunnustaa? Riiviö?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa evo3 tuli ulos k-supermarket ylivedon kellarista meidän C5:n perässä tänään hieman ennen klo 1500. Kuka tunnustaa?
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Kalle-koo sanoi
Tänään n.17:30 Latokartanossa valkonen pfl legnum, ajoit ohi kun ulkoilutin koiria. Kuka tunnustaa? Riiviö?

Minä se olin varmaankin, piti käydä pelastamassa kaverin tyttöystävän koulujutut vioittuneelta kiintolevyltä :D
 

SpoonCivic

Celsior UCF31, Pajero Mini, Z50J's
Liittynyt
14 Maaliskuu 2009
Sijainti
Fagersta, Porvoo
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.13.30 Lahdenkatussa, Lahdessa, Hopeanvärisen OU-alkuinen PFL Legnum. Itse olin VaalenVihreällä CLKlla kadun toisella puolella
 

JaniB

Evo 8 / Fiat Argenta "evo 3"
Liittynyt
16 Elokuu 2010
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

Hopeanvärinen ysi viereisellä kaistalla tänään Myllytunnelissa Turussa.
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

La-su yönä tiksissä valkonen e5/6 mustalla e5 siivellä puolen yön aikoihin. Tulin taksi-lantikalla perässä. Olikos se hiilarisiipi vai maalattu?
 
R

riivio

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Kalle-koo sanoi
Tänään n.17:30 Latokartanossa valkonen pfl legnum, ajoit ohi kun ulkoilutin koiria. Kuka tunnustaa? Riiviö?
Voipi olla töistä tuohon aikoihin olin tulossa kotiin päin
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
La-su yönä tiksissä valkonen e5/6 mustalla e5 siivellä puolen yön aikoihin. Tulin taksi-lantikalla perässä. Olikos se hiilarisiipi vai maalattu?

Tää samanen parkkas samana yönä mun viereen ja näytti kyllä enempi maalatulta. Btw konepelti ja ovenkahvat oli myös mustat.
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Tää samanen parkkas samana yönä mun viereen ja näytti kyllä enempi maalatulta. Btw konepelti ja ovenkahvat oli myös mustat.

Olika se kutonen vai rs vitonen? Vai mikä helv...? Vai karvalakki evon vaatteissa? ;D
 
Ylös Bottom