Olitko se sinä?

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

en oo ainakaan ite nähny koskaan tätä vehettä lahessa ennen ku meikäläisen omistukseen tuli mut onhan tuolla aina silloin tällöin ollut noita pähäman jätkiä offivehkeillä liikenteessä ainaki (jos jollain ollut lähelle samanlainen) ja joo kyl mä lauantai iltana muistan hämeenkatua ajaneeni mut ku eka luulin et oon eilen ajanu. eli joo oon se minä ollu, millä tulit vastaan?
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
en oo ainakaan ite nähny koskaan tätä vehettä lahessa ennen ku meikäläisen omistukseen tuli mut onhan tuolla aina silloin tällöin ollut noita pähäman jätkiä offivehkeillä liikenteessä ainaki (jos jollain ollut lähelle samanlainen) ja joo kyl mä lauantai iltana muistan hämeenkatua ajaneeni mut ku eka luulin et oon eilen ajanu. eli joo oon se minä ollu, millä tulit vastaan?

mustalla asx:llä. nostin lapaakin, mutta eihän siinä pimeessä mitään nähnyt.
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

tänään tuli suunnilleen kello 15 aikoihin febiz VT12 vastaan, olin tojotalla ja koitin morjestaakki ja vilkuttelin pitkiä muttet tainnu huomata. ajelit siinä hollolasta lahteen päin :)
 

Epa

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Aamulla tossa 8 aikoihin musta evo 7 tai 8 niemenkadulla valoissa vieressä.
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
tänään tuli suunnilleen kello 15 aikoihin febiz VT12 vastaan, olin tojotalla ja koitin morjestaakki ja vilkuttelin pitkiä muttet tainnu huomata. ajelit siinä hollolasta lahteen päin :)
Joo tajusin kyllä vähän myöhään, että toyota vilkutteli jälkiasennus-xenoneita ;D
Olitte sillon aikasemmin vissii just samalla autolla syömässä. Multa onki menny ihan ohi, että oot hankkinu sellasen.
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Febiz sanoi
Joo tajusin kyllä vähän myöhään, että toyota vilkutteli jälkiasennus-xenoneita ;D
Olitte sillon aikasemmin vissii just samalla autolla syömässä. Multa onki menny ihan ohi, että oot hankkinu sellasen.
juu tommosen menin ostamaan ja sillähän me ollaan aina syömässä käyty ku muilla on niin pienet autot ;D
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

pari päivää takeperin tuli bongattua valkoinen legu jokimaan tiellä, lapa tais nousta toisessakin päässä. febizzi??
 

Saaride

Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2012
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Eilen noin puol kaheksan aikaa illal Jyväskyläs aseman kohilla valkonen evo 6, rekisteri oli jotain KOO-???. Ite polttelin tupakkia siin 10 minuutin odotusparkis, ainaki mun evon tajusit, tai katoit pitkää? Kuka tunnustaa? :)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Olitko se sinä?

Löytyykö täältä omistaja mustalle evo kolmoselle valkoisilla vanteilla...? Lähinnä sille mikä oli Lpr:n Prisman parkkihallissa iltapäivällä...
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo 4 teipeillä tarrakilvillä Mäkkärin pihassa eilen. Suoramarkkinoin kuskille klubia :)
 

Febiz

Active Member
Club Member
Liittynyt
1 Toukokuu 2005
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Jylppy90 sanoi
Juuri tällä hetkellä bongattuna sinisen evo 7 ratista valkonen legnum ysi5 pihassa orimattilas.

Joo, kävin siinä kahvilla. Meinasin iteki huhuilla täältä sinisen evon omistajaa.
En viittiny kysellä jokaiselta kahvilan asiakkaalta, "onks toi evo sun?" ;D
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

valkoinen Evo 4 tuli vastaan venetsian risteyksessä lahdessa, n. 19:30 aikoihin. Whoo??
 

Npfemma

EVO IX
Liittynyt
22 Elokuu 2010
Sijainti
Artjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Juu minä olin vähä moottoripyöriä kattelees ! :peukku
Siitä ku lähdin itäkeskukselle päin joskus puol 5 aikoihin niin tuli vastaan harmaa evo 4? En ehtinyt morjestamaan ku säädin jtn mankkaa :seina Joku täältä? =)
 
M

mikada

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Webtrap_86 sanoi
valkoinen Evo 4 tuli vastaan venetsian risteyksessä lahdessa, n. 19:30 aikoihin. Whoo??
Melko kiirettä on sitten pitänyt. Samanlainen suhahti tänään Galantin keulan ohi Kiimingissä klo 17 aikoihin ja ajoi Kuusamon suuntaan :nykii No saatto se olla vitonenkin ::)
 

Jylppy90

New Member
Liittynyt
5 Maaliskuu 2011
Sijainti
Asikkala, Vääksy
Vs: Olitko se sinä?

Bongattu jonku kouvolalaisen evo 7 (ex.4 omistaja) kuskin iskä orimattilan metsässä sulkumiehenä.. ja samalla joku valkonen evo 8 tsi-rekkaril..
 

juhrajan

New Member
Liittynyt
17 Helmikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.12.30 Kontulasta Mellunmäkeen päin ajoi punainen Carisma. Mitsuishi clubin tarrat edessä, ja takana.
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Mik41987 bongattu espoonlahden hesen valoissa lähtemässä soukanväylälle kahva edellä :peukku.

Ite oli sillä taxi-lantikalla
 

mik41987

evo9, citroen xsara vts(ex)
Liittynyt
4 Marraskuu 2011
Sijainti
espoo
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
Mik41987 bongattu espoonlahden hesen valoissa lähtemässä soukanväylälle kahva edellä :peukku.

Ite oli sillä taxi-lantikalla

joo siitä ajelen aina himaan päin :)
 

galaniitti

New Member
Liittynyt
30 Toukokuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

tänään toivakka sprintin kotimatkalla bongattu valkonen galantti josssain jyväskylänseudulla tultiin vastaan landcruiserilla samanlainen kärryllä
 

White_Eagle

Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2008
Sijainti
Puumala
Vs: Olitko se sinä?

galaniitti sanoi
tänään toivakka sprintin kotimatkalla bongattu valkonen galantti josssain jyväskylänseudulla tultiin vastaan landcruiserilla samanlainen kärryllä
itse taisin bongata teidät.
n.15km jykylästä jämsän suuntaan tuli musta evo x vastaan
 

_jkh_

White EVO IX
Liittynyt
6 Toukokuu 2007
Vs: Olitko se sinä?

kukas ajeli mustalla evo 9 nivalan keskustassa, lauantai sunnuntai välisenä yönä ?
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Olitko se sinä?

galaniitti sanoi
tänään toivakka sprintin kotimatkalla bongattu valkonen galantti josssain jyväskylänseudulla tultiin vastaan landcruiserilla samanlainen kärryllä

Jos oli iltapäivällä niin voi olla että bongasit Suhvan vr4:n. Tosin letkassa oli kolme muutakin nelivetogalanttia + 1kpl evo 8).
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

galaniitti sanoi
tänään toivakka sprintin kotimatkalla bongattu valkonen galantti josssain jyväskylänseudulla tultiin vastaan landcruiserilla samanlainen kärryllä

Huomattiin gallu kärrissä. Tais tää bongaamanne valkonen VR4:n olla letkan viimeisenä. :)
 

galaniitti

New Member
Liittynyt
30 Toukokuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

joo tuli siinä vissii muitaki eellä mutta satuin vaan hoksaamaan sen galantin ku puoliunessa etupenkillä makasin
 

n4mn4m

New Member
Liittynyt
27 Helmikuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

äänekoskella bongattu pari kertaa punainen evo (7?) .. heitin kouraa valkosesta legnumista :peukku
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli suoja-expertin pihassa hannuksenpellossa tänää päivällä mustalla legulla jossa mustat vanteet?
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Kukas oli suoja-expertin pihassa hannuksenpellossa tänää päivällä mustalla legulla jossa mustat vanteet?

Minähän se olin! Normaalisti auto kyllä seisoo päivät tuolla suoja-expertin hallissa lämpimässä! ;)
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Kenen musta 3g eclipse oli tänään Hyvinkäällä, wanhan villatehtaan luona? Oli kyllä siistin näkönen :peukku

Ja Järvenpään tarjoustalolla bongattu valkonen evo vitonen..
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Onkos se valkeakosken harmaan kutosen omistaja rekisteröityny jo tänne?

Näkyny pariin otteeseen kun olen ollut koiran kanssa lenkillä tässä ulvajaniemen nurkilla sekä tänään tuli tuossa kylillä äsken vastaan ja sen jälkeen olit parkannu vielä koskikaraan sillä välin kun olin siellä asioilla.
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Minähän se olin! Normaalisti auto kyllä seisoo päivät tuolla suoja-expertin hallissa lämpimässä! ;)
Onko niin vähän hommia, et varasto alkaa täyttymää ku tilaa ei löydy..? ;D Ite oon hommis siin ws-expol aidan toisella puolen.. Eräs jäsen hommissa myös hannuksenpellossa. Voitas melkee pistää kolmistaa oma clubi pystyy. ;D Olikos sulla tai työkaverillas vanhempi imppu? Bongattu samal parkkiksel vieläpä samast ruudusta.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Onko niin vähän hommia, et varasto alkaa täyttymää ku tilaa ei löydy..? ;D Ite oon hommis siin ws-expol aidan toisella puolen.. Eräs jäsen hommissa myös hannuksenpellossa. Voitas melkee pistää kolmistaa oma clubi pystyy. ;D Olikos sulla tai työkaverillas vanhempi imppu? Bongattu samal parkkiksel vieläpä samast ruudusta.

Eikun en jaksan alakertaan ajaa parkkihalliin kun muutenki jo myöhästyin töistä aamulla! :D Siinähän toi mun salamannopea ex-imppu seisoi pihalla kesällä, jos puhutaa tummansinisest valkosil vanteil!
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Eikun en jaksan alakertaan ajaa parkkihalliin kun muutenki jo myöhästyin töistä aamulla! :D Siinähän toi mun salamannopea ex-imppu seisoi pihalla kesällä, jos puhutaa tummansinisest valkosil vanteil!
Samasta impusta on puhe ja teit ehkä elämäs valinnan ku vaihoit noi siistii leguu. ;D Toivottavast kesäks löytyy viel jotku tyyli vanteet ja laitat iha tonttii. :) (Mäki myöhästyin töistä ;D)
 

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

nelos evo juvan absin ympyrästä mikkeliin päin, myös mikkelissä bongattu sama valkoinen evokka punasella takasiivella...
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Samasta impusta on puhe ja teit ehkä elämäs valinnan ku vaihoit noi siistii leguu. ;D Toivottavast kesäks löytyy viel jotku tyyli vanteet ja laitat iha tonttii. :) (Mäki myöhästyin töistä ;D)
Vinkkejä otetaan vastaa! ;)
 

Olmar

New Member
Liittynyt
30 Marraskuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Mikkelissä eilen punainen 7(?) St1:sen pihassa ja harmaahko ykkonen marketin pihassa. Molemmat noin 20:00.
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

Tänää neljän viiden välissä bongasin 6 eevan tuupakan mäkkärin kohdalla. Hopeinen ja punertavilla vanteilla. Foorumilaisia?
 

mystinengalant

Mennyt mies
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Vinkkejä otetaan vastaa! ;)

Muistan kun kyseinen yksilö tuli suomeen niin sillon se oli ainakin ihan mahtavan ehjän tuntunen kun ei ole ikinä madallettu. Paljon jämäkämpi ja menee siistimmin. Huonoja tulee näistä madaltaessa ku joka ikinen pusla on kuitenkin moro....
 

anttza

New Member
Liittynyt
29 Toukokuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

EI VARMASTI kukaan täältä, mutta tuli todettua että jotkut itänaapuritkin ymmärtää mitsujen päälle! :D Valkonen Jdm Evo 3 Rajahovin pihalla tuossa 22.30 aikoihin. Pakko oli peukkua näyttää, kun ajettiin viereiseen ruutuun tuo oma kolmonen!
 

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
Tänää neljän viiden välissä bongasin 6 eevan tuupakan mäkkärin kohdalla. Hopeinen ja punertavilla vanteilla. Foorumilaisia?

+1 Kentän ST1'sen pihalla
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

anttza sanoi
EI VARMASTI kukaan täältä, mutta tuli todettua että jotkut itänaapuritkin ymmärtää mitsujen päälle! :D Valkonen Jdm Evo 3 Rajahovin pihalla tuossa 22.30 aikoihin. Pakko oli peukkua näyttää, kun ajettiin viereiseen ruutuun tuo oma kolmonen!
lohjalla törmännyt pari kertaa oisko ollu venäläiseen rhd farkku EA-han. Muuten vr look mutta pulttijako kieli muuta. Ja äänestä päätellen ei ainakaan v kone herännyt ;D
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
lohjalla törmännyt pari kertaa oisko ollu venäläiseen rhd farkku EA-han. Muuten vr look mutta pulttijako kieli muuta. Ja äänestä päätellen ei ainakaan v kone herännyt ;D
Tuo veeärneljä luuk tunnetaan myös merkintänä Galant Sport Edition
 

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkäällä ajoi edellä välillä Kruunupuisto-Martti musta evo nelonen puuhakilvillä ja ISOlla klubitarralla takalasissa. Kuka,häh?
Itse kurvailin Outlanderilla perässä.
 
Ylös Bottom