Olitko se sinä?

Sami.P

New Member
Liittynyt
25 Tammikuu 2012
Sijainti
Juva
Vs: Olitko se sinä?

alec1984 sanoi
nelos evo juvan absin ympyrästä mikkeliin päin, myös mikkelissä bongattu sama valkoinen evokka punasella takasiivella...

Minähän se olin. Olitko millä liikenteessä, että osaa nostaa lapasta seuraavalla kerralla
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla viittä vaille 9 Sulan teollisuusalueella vilahti Stenwallin suunnalta (Huoltotie) crankwalk eeva (tai siis 1-4 ;D ). madu? Muu foorumilainen?

Ja tänään taas näin sen viininpunaisen GDI Carisman Kehä III:llä. Ajoi pitkään mun kaa perätysten ja paksissa MCF tarra. Kaks istu kyydissä. Edelleenkään kukaan ei tunnusta?
 

Raikali

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Rovaniemen keskustassa oli tuossa aika tasan 19.00 useempikin Mitsu. Olin Legnumilla ja perässä tuli punanen Evo 3 siinä Uiton nurkilla, käänsin u-käännöksen ympäri ja Meidän Kebabin edessä oli parkissa V6 Gallu. Siitä sitten Valtakadulle ja poliisilaitoksen nurkalta pyörähti Rantsulle päin Evo 7-9.
 

Jerkku

Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Olitko se sinä?

Lahden moottoritiellä noin. 17:00 hopea evo 8 tai 9 Lahteen päin matkalla, tulit vastaan siinä Korson liittymän kohdilla. Joku täältä?
 

kikZ

Member
Liittynyt
19 Tammikuu 2010
Sijainti
Kotka
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli salo-miehikkälän tiellä valkosella kasilla tai ysillä tossa viiden aikoihin minua vastaan? :driver
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli sinisellä EVO3:lla lohjan city-marketin parkkipaikal perjantaina päivällä joskus kahen ja neljän välimaastossa, tarkasta ajasta ei muistikuvia! ???
 

evo005

EVO V
Liittynyt
8 Marraskuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Bongattu tumman harmaa ysi(?) Jyväskylän bilteman kohal perjantaina puol 12 aikaa. Joku täältä?
 

ah-05

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
23 Heinäkuu 2008
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

kikZ sanoi
Kuka ajeli salo-miehikkälän tiellä valkosella kasilla tai ysillä tossa viiden aikoihin minua vastaan? :driver
Oisko ollut kuitenkin willen 7
 

artova

IX
Liittynyt
23 Tammikuu 2010
Sijainti
Raisio
Vs: Olitko se sinä?

Jokos _JS_ on vaihtanut ajovalon polttimon (tai ballastin)? Ainakin perjantaina näytti olevan pimeänä...
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen 19-20 välillä musta evo IV tampereellaa itsenäisyydenkadun mäessä, vilkuttelin siittä viereisestä taksi volvosta.

Mazdabishillekin tuli vilkuteltua myöhemmin illalla valtaväylällä.
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

1.15 tuli hopeine 9 vastaa runeberginkadulla. Oisko ollu maxbrotha helsingissä käymässä? Sit vajaa 10 min myöhemmi vissiin viininpunane sportback tuli vastaa länsiväyläl parkit ja sumarit päällä. Joku täältä? :)
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

Tumman sininen EA Galant (97->) isolla takasiivellä Lahdessa Renkomäen suunnalla eilen lauantaina yhden aikaan, kukas oli? Samoin kolmen neljän aikoihin jossain Jyväskylän ja Hartolan välillä tuli vastaan viinipunainen E3 Galant mustalla konepellillä?
 

_JS_

Member
Liittynyt
15 Maaliskuu 2011
Sijainti
Raisio
Vs: Olitko se sinä?

artova sanoi
Jokos _JS_ on vaihtanut ajovalon polttimon (tai ballastin)? Ainakin perjantaina näytti olevan pimeänä...
Ballasti sieltä on mennyt. Ei oo oikeen kerennyt vaihtamaan. Taisit tulla mazdalla vastaan.
 

Shaq

Delica 4WD
Liittynyt
3 Elokuu 2011
Vs: Olitko se sinä?

Valkoonen evo 4 bongattu Lapualla välilän rillillä 14.50 tänään. Näytti menevän kylki edelläkin :peukku Itse olin/olen matkassa hopealla legnumilla :)
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Ruskea evo 5 tai 6 Tammisaaressa klo.14.30. Olit tulossa Hangosta päin ja käännyit Tammisaareen siltojen jälkeen.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Ruskea evo 5 tai 6 Tammisaaressa klo.14.30. Olit tulossa Hangosta päin ja käännyit Tammisaareen siltojen jälkeen.

Jännä väri, ettei vaan olis sj:n brittituonti ;D ;D ;D (Sori oli ihan pakko, en voinut vastustaa)
 

-JiiPee-

New Member
Liittynyt
18 Kesäkuu 2006
Vs: Olitko se sinä?

ShaQ sanoi
Valkoonen evo 4 bongattu Lapualla välilän rillillä 14.50 tänään.

Todennäköisesti sama evo 4 tänään klo 11.20 tiellä 19 Lapuan kohdilla menossa Kauhavan suuntaan.

JiiPee
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Samurai mustalla 3000gt:llä la iltana Hämeenkadulla Treella?
Ja hopea evo8 Tammelantorin liikennevalois olit vieressä....

Sekä Nurmijärvellä ek4 "yleisörysässä" valkoinen LHD evo III
 

Pumpkinca

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2008
Sijainti
Kortesjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli lauantaina seinäjoella Oranssin/kullan tms värisellä eclillä? Tulit cittarin suunnasta ja käännyit Lapuan suuntaan valoristeyksestä.Ite ajelin parin auton päässä takana. :peukku
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Jännä väri, ettei vaan olis sj:n brittituonti ;D ;D ;D (Sori oli ihan pakko, en voinut vastustaa)

Joo on tosiaan jännä väri ja kun noita ei tule heti vastaa ;D ;D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Joo on tosiaan jännä väri ja kun noita ei tule heti vastaa ;D ;D

Oliko sellainen kuparinruskea tai vähän sitä tummempi? Kohtuullisen tuoreessa maalissakin? Sellaisen näin Mäntsälän kohdilla Lahden motarilla aiemmin tänä talvena.
 

Kohvi

Evolution IX
Liittynyt
6 Marraskuu 2008
Sijainti
Suomi
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Ruskea evo 5 tai 6 Tammisaaressa klo.14.30. Olit tulossa Hangosta päin ja käännyit Tammisaareen siltojen jälkeen.

mystinengalant sanoi
Jännä väri, ettei vaan olis sj:n brittituonti ;D ;D ;D (Sori oli ihan pakko, en voinut vastustaa)

arvelisin että kyseinen auto on kaverin vanha 6 jonka myi Tammisaareen päin ja väri oli bmw:n värikartasta otettu :)
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen ea kalantti tais ajella ysitiellä tossa n 22.30 Jämsä - Orivesi välillä?
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Skydiver sanoi
Oliko sellainen kuparinruskea tai vähän sitä tummempi? Kohtuullisen tuoreessa maalissakin? Sellaisen näin Mäntsälän kohdilla Lahden motarilla aiemmin tänä talvena.

Sen mitä nyt näin kun tuli vastaan niin voisi ollakkin juurikin ton kuparinruskea ja vähän tummempi. Tuoreudeste en tiedä mut kiiltoa oli kyljistä mut muuten oli iglu.
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

Musta, noin about seiska Lempäälän keskustassa parkissa tänään aamupäivällä. Sinäkö se oot?
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
ny ei tajua...

;D Näin auton vain taustapeilistä ja siksi tuollainen "noin about" bongaus. Arvioni on että seiska oli mutta päätäni en pantiksi pistäisi.

Biim sanoi
Musta E7-9 Lempäälässä. Mitäs tuossa?
:peukku
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Olitko se sinä?

kenenkäs musta eeva9 oli kaltamon nesteen pihassa aamulla? (13.2 joensuussa)
kävin kuikkimassa mutta ei silmiin osunu kuskia kahviossa :D ite jätin peräkärryn raadon siihen parkkiin ajelin siis EA6lla kärry perässä
 

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Vs: Olitko se sinä?

Maxx se kurvaili lankerillaan ympäri linnainmaata. Eli ajoit siitä mun duunipaikan ohi just kun olin töist lähdös :)
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Nyt pistetää sekava bongaus. Itellä pää nii tyhjä et ei voi muistaa kaikkee.. :seina Valkonen kymppi päiväl johonki aikaa (14-16) jossai T:re-Espoo välillä. (Luultavasti espoo finnoontie) ;D Myöhemmi n.19.40 luisteli harmaa kymppi finnoontielle entressen suunnalta. Jos jotku tunnistaa ittensä saa huudella. :)
 

Maxbrotha

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2010
Sijainti
Vantaa
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
1.15 tuli hopeine 9 vastaa runeberginkadulla. Oisko ollu maxbrotha helsingissä käymässä? Sit vajaa 10 min myöhemmi vissiin viininpunane sportback tuli vastaa länsiväyläl parkit ja sumarit päällä. Joku täältä? :)

Juu olin ilta lenkillä :)
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli eilen Suomenojan Factorylla syömässä vähän ennen kahta mustalla Evo 9:llä josta kaikki luukun merkit hävitetty? Olen tainnut nähdä saman yksilön kerran aiemminkin samoilla seuduilla.
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 8.30 Eteläinen kehätie Hyvinkäällä, tuli vastaan hopeinen pfl Legnum. Itse ajoin vastaan valkoisella vastaavalla ja viime tipassa huomasin morjenstaakin. Kuka tunnustaa?
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Sininen tonnari tais ajella ysitiellä Jämsä - Orivesi välillä n klo 15.00?
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Olen useasti nähny salossa sekä mustan legnumin(mätsi? vai joku muu..) ja mustan farkku EA galantin.

Lieköhän täältä? En vaan ole foorumilla tai kanavalla kauheasti nähnyt salolaisia..
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 9?? viiden jälkeen kehä I itään päin? Ajelin legnumilla, nosteltiin lapastakin!
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Olen useasti nähny salossa sekä mustan legnumin(mätsi? vai joku muu..) ja mustan farkku EA galantin.

Lieköhän täältä? En vaan ole foorumilla tai kanavalla kauheasti nähnyt salolaisia..

Tuloo sitä aina aika ajoin pyörähetty sielä päin.. valkoset vanteet tuntomerkkinä omassa. Auto taitaa olla tumman violetti tai tumman sininen.. ei siitä oikeen ota selvää ;D
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Tuloo sitä aina aika ajoin pyörähetty sielä päin.. valkoset vanteet tuntomerkkinä omassa. Auto taitaa olla tumman violetti tai tumman sininen.. ei siitä oikeen ota selvää ;D

Pitää koittaa ens kerran vanteita tiirailla paremmin. Kah, niinpä näkyy kuvistakin tuo väritys kun tarkemmin syynäilee Äkkiseltään katoin et musta/tumma grafiitinharmaa :)
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


eilen illalla tiksissä 2000-luvun taitteen musta honda sivikki, missä oli ralliart-roiskeläpät. jotenkin pistivät silmään.. ::)
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
eilen illalla tiksissä 2000-luvun taitteen musta honda sivikki, missä oli ralliart-roiskeläpät. jotenkin pistivät silmään.. ::)

broidikin mainitsi juuri eilen jostain hondasta missä noi läpät. tosin sillo bongattu lahes.
 
Ylös Bottom