Olitko se sinä?

Infl44tio

Member
Liittynyt
23 Helmikuu 2012
Sijainti
vantaa
Vs: Olitko se sinä?

tänään joku tuli lapa ojossa valkoisella Evo 7-9:llä. Tossa vihdintien ja kehä 3 rampissa, n: klo:14 aikaan.
olin ite liikenteessä harmaalla evo3:lla... ite en huomannut moikata kun olin ajatuksissani :D
 

Saaride

Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2012
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Manq sanoi
Kouvolassa tänä aamuna ja monena muunakin bongattu LHD evo V RS. Onko omistaja foorumilla?

Toi RS:n omistaja ei mun mielestä oo foorumilla/clubilainen. Se oot muuten varmaan sä, joka joskus tulee nähtyä illal/yöllä viikonloppusin pyöriis evolla?
Ite oon joko kaverin mesen takapenkil oluen seurassa tai omalla valkosel gsr v:llä :) Tosin täl hetkel evo on siel kouvolas vähän osis, viikonlopuks jos sais loput osat ja löis uutta turboo kiinni ;D
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Vs: Olitko se sinä?

HarriK:lle koitettu morjenstaa aamulla hallilan valoissa, mutta kun toinen tuijotti niin tiiviisti toiseen suuntaan, ni ei onnistunut.
 

CusCo

Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Toi RS:n omistaja ei mun mielestä oo foorumilla/clubilainen. Se oot muuten varmaan sä, joka joskus tulee nähtyä illal/yöllä viikonloppusin pyöriis evolla?
Ite oon joko kaverin mesen takapenkil oluen seurassa tai omalla valkosel gsr v:llä :) Tosin täl hetkel evo on siel kouvolas vähän osis, viikonlopuks jos sais loput osat ja löis uutta turboo kiinni ;D

jos valkosen seiskan oot nähny ni todennäkösesti meikäläinen. Varmaan oon ton sunki vitosen nähny liikentees täs kouvolan seudul ku ei noita montaa ole ja kaks eri rekkaria jääny mielee ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Olitko se sinä?

uskaltaako kukaan tunnustaa omistavansa viininpunaisen sedan galantin 91-92vm jos perässä pahempi pölly ku
mun diiselissä polkiessa ;D ylämyllytä kohti joensuuta tänään ~9:30 aikoihin

ajelin yhden auton perässä TD:llä :)
 

Mani

VW GOLF V Variant 1.9TDI
Liittynyt
26 Helmikuu 2010
Sijainti
Kirkkonummi
Vs: Olitko se sinä?

Aamulla Jumbon kohdilla punanen Eeva 8 tai 9 tuli Kehä III vastaan ja samaten turun motarin huudeilla Valkonen 4.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Oliko klubilaisen 6g kaiteessa kehä kakkosella n. Klo 19.30? Oli ilmeisesti takarengas lähtenyt kokonaan irti ja sen seurauksena kaiteeseen karannut?
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tumman harmaa kymppi tummil vanteil olarin prisman risteykses. Morjestin sinisest seiskast, mut en nähny käden nousevan..?

Tänää punanen 9? Hannuksenpellos. Joku täältä?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Pispalan Pulterin edessä iltapäivällä/tänään aamulla ajoi perässäni kaupungista samaan paikkaan todella tyylikäs wanhus-Galant,kenenkäs?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Musta Legnumaatikko aamul Hatanpääl risteyksien välissä koittamas keskustaanpäin :)
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Jylppy90 sanoi
Mihinkäs elolla oli niin kiire? Meinasin kuolla siihen savun määrään ku polkasit toikkaril ohi.. ja siinä shellin kohdalla alkaa 30rajotus ;D
pahoittelen mutta silloin oli pieni tilanne päällä ja oli oikeesti kiire :-[
 

maurichia

Märkämake
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2009
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

tossa viikolla tuli nastolan kohdilla leveäkaistatiellä pajero vastaan ja sieltä morjestettiin... joku täältä ??? en oo vaan tottunu siihen että clubilaiset morjestelis valkosen tojotan kuljettajalle ;D
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Vs: Re: Olitko se sinä?

Itä-Suomen reissulla ollaan ja Enon keskustassa oli joku hopealla EVO IV:llä. Sinä?

Ot: olikos tässä Eno/Joensuu ympäristössä paljonkin väkeä täältä?
 

Saaride

Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2012
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tulee just nyt lahdentietä hopeanharmaalla evo 7-9:llä peräs, matkakeitaalta vähän kouvolaa päin? :) välis on yks pösö, ite oon täl valkosel sierral mikä pitää kovaa ääntä ;D
 

Saaride

Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2012
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Ja Maxxximus luultavasti bongattu jyväskylässä mattilanpellolla eilen perjantaina, tai tyttöystävä näki auton parkissa tien laidassa :)
 

Samurai

3000GT VR-4 -00
Liittynyt
27 Tammikuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Ja Maxxximus luultavasti bongattu jyväskylässä mattilanpellolla eilen perjantaina, tai tyttöystävä näki auton parkissa tien laidassa :)

Hieno nainen kun on silmää "tärkeille" asiolle :)
 

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Vs: Olitko se sinä?

Kukas se oli osti koivuselta ja kahalta kaikki EA gallun etutukivarret..?? :seina :seina

Joo mutta asiaan.. Valkoinen evo3 mustalla takaspoikalla eilen iltapäivällä, kääntyi kauhavalta vt19 lapuan suuntaan..

Sekä olikos se käyttäjä jr-motors joka ajeli mun edellä kauhavalta seinäjoelle seatilla traileri perässä eilen perjantaina, ainakin firman tarra näytti olevan takalasis..
 

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Ja Maxxximus luultavasti bongattu jyväskylässä mattilanpellolla eilen perjantaina, tai tyttöystävä näki auton parkissa tien laidassa :)

Juu, siellä se oli päivällä parkissa :peukku Tarkka silmä on kyllä ;)
 

Timpsa

Member
Liittynyt
29 Marraskuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

InF bongattu louhelan aseman kohdalla pörräämästä :peukku
Ite kävin just hakee pizzaa siitä ja lapaakin nostelin.
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Just äsken Haminassa valkoinen Legnum ajo mun edessä vähän matkaa,iso koira kyydissä.
Sammuta takasumari ;D
 

Masamo

Legnum VR-4 -> Caddy -85 + R33 GTS-T
Liittynyt
28 Elokuu 2011
Sijainti
Karjaa
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz bongattu kääntymässä Karjaan Shellille / abc:lle! Ajoin prätkällä ja nostin lapaa, en kyl tiiä huomasitko? ;D
 

Tonzaaz

New Member
Liittynyt
18 Helmikuu 2012
Sijainti
Inkoo
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Tonzaaz bongattu kääntymässä Karjaan Shellille / abc:lle! Ajoin prätkällä ja nostin lapaa, en kyl tiiä huomasitko? ;D
Jaha laput silmillä taas ajellu ku en oo huomannu mitää ;D
 

Hande

Member
Liittynyt
27 Elokuu 2011
Sijainti
Gunbarrel, CO
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Lopella muuannen soratien päässä, tarkempaa paikkaa en sano mutta tiedät kyllä jos tämän luet ;) Musta Evo IX, sääli ettei ollut aikaa jäädä keskustelemaan aiheesta. t: harmaa X.
 

_jkh_

White EVO IX
Liittynyt
6 Toukokuu 2007
Vs: Olitko se sinä?

Infl44tio sanoi
tänään joku tuli lapa ojossa valkoisella Evo 7-9:llä. Tossa vihdintien ja kehä 3 rampissa, n: klo:14 aikaan.
olin ite liikenteessä harmaalla evo3:lla... ite en huomannut moikata kun olin ajatuksissani :D


minä kurvailin vastaan :driver
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Olikohan taas mätsin legnumi parkissa muuan nesteellä..kävin kaffetta imaisemassa siinä ohikulkumatkalla joskus 15-16 välimaissa.

Ite miestä vaan en huomannu missään, vaikka kävelin pienen lenkinkin siellä sisällä et josko se ois tääl.. :D
 

M.Tommi

New Member
Liittynyt
4 Kesäkuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Hablu sanoi
Just äsken Haminassa valkoinen Legnum ajo mun edessä vähän matkaa,iso koira kyydissä.
Sammuta takasumari ;D

No siellähää tuli kans pörrättyä, koira toki aina mukana.
Helvetin sumari menee aina päälle ku hyttii nousee :D
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kukas on koverharissa sähköverstaan eteen parkkeerannut oman vaaleansinisen gallunsa rek. FEI-***
 

oudie

- Autoton tätä nykyä -
Liittynyt
15 Marraskuu 2010
Sijainti
Kemi/Keminmaa
Vs: Olitko se sinä?

Joku ajeli eilen tossa äböyt viiden aikaan jotain 40km ennen pihtipudasta hopealla evo kasilla eteläänpäin vastaan kun kurvailtii mustalla CX-7 mazdalla pohjosta kohen!

Oliko täältä kukaan liikenteessä tuohon aikoihin? Yritin lapastaki nostaa mutta hiukka myöhässä!
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Vähän toisenlainen bongaus tähän väliin..

Kävin tänään Salon Ruosteenestolla tiedustelemassa käsittelyä omaan autooni, ja kyselin melko tarkkaan mitä tekevät jne.. 8)

Totesi vaan että joku on vähän aikaa sitten käyttänyt jonkun turbo ja nelivetogalantin siellä käsiteltävänä, ja sekin oli kysellyt aika tarkkaan ;D

Olitko se sinä? ..Kokemuksia, oliko arvoinen?
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Legnumi tänään aamulla ajeli vastaan lahdesta orimattilaan päin, morjestelin bemarista... ;D
 

Zous

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2011
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo (5-7?)tänään Hyvinkäällä Teboilin kylmäaseman kohdilla puolen päivän jälkeen. Takaluukku näytti saaneen kipeetä?

Ja Musta Evo (5-7?) tuli Hangossa vastaan.

Itse siis liikenteessä valkoisella legnumilla :)
 

AneemineN

Member
Liittynyt
4 Lokakuu 2010
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Punainen Evo (5-7?)tänään Hyvinkäällä Teboilin kylmäaseman kohdilla puolen päivän jälkeen. Takaluukku näytti saaneen kipeetä?

Ja Musta Evo (5-7?) tuli Hangossa vastaan.

Itse siis liikenteessä valkoisella legnumilla :)

JA Zoussi bongattu kun painelit siitä deltan ohi
 
Ylös Bottom