Olitko se sinä?

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo 5? tuli vastaan kaukovainion risteyksessä amiksen kohdalla tuossa noin 12.45 korvilla, äkkiseltään näytti niinku nainen ois ajanut. Moikkasin kun tulin hopean värisellä godlikellä vastaan..
 

housu20

New Member
Liittynyt
7 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Tossa 2 maissa iltapäivällä nurmijärvellä st1 myllykukkon pihassa tumma evo 7 morjestelinki ja ajelin tovin perässä siinä pihalla. lähdit siitä hämeenlinnan väylän suuntaan ja itse nurmijärvelle.. :driver

Ilmottaudun ja tunnustan, olin juuri käymässä katsastus konttorilla. Huomasin ja yritin morjestaa takas mut puhelin toisessa kädessä, ratti toisessa ja vaihdetta vaihdettiin kolmannella niin loppu raajat kesken. :D
 

housu20

New Member
Liittynyt
7 Toukokuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

housu20 sanoi
Ilmottaudun ja tunnustan, olin juuri käymässä katsastus konttorilla. Huomasin ja yritin morjestaa takas mut puhelin toisessa kädessä, ratti toisessa ja vaihdetta vaihdettiin kolmannella niin loppu raajat kesken. :D

Yritin tosin kovasti nyökätä päällä mutta sekin tais näyttää joltain krampilta tai pahalta kohtaukselta.
 

emsii

3.0tdi A5 coupe
Liittynyt
4 Elokuu 2011
Sijainti
Orimattila
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Täytyy joku yö käydä tarkastaa paljo jää varoja duunipaikan viereisee hidasteesee jos vois ees vähä viel pudottaa. Takana oli säätö tapissa ja keulassa oli sentti viel varaa puottaa. Alusta bc racing br, 8/10 jousien jäykkyys ja 20mm lyhyemmät jouset.
Onks sulla kuvaa jossain. Kuulostaa jo melko matalalta.
Aika erilaiset noi sit vissiin on ku d2:set. Mulla sais takaa viel jonku 6cm ja edestä reilu sentin. Etulipasta maahan n.7cm ja pohjapanssarista n.4cm.
Sen verran etupäässä nyt tilaa et voi kääntyä. Takapää samal korkeudel etupään kanssa vanne->kaari suhtees.
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


tänään alkuillasta laihialla bongattu harmaa nelonen keskustassa(?) siinä markkinoiden liepeillä.

ja sitten etelään ajellessa st tuli vastaan vaasantiellä jalasjärvellä ennen seinäjoen risteystä.
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

emsii sanoi
Onks sulla kuvaa jossain. Kuulostaa jo melko matalalta.
Aika erilaiset noi sit vissiin on ku d2:set. Mulla sais takaa viel jonku 6cm ja edestä reilu sentin. Etulipasta maahan n.7cm ja pohjapanssarista n.4cm.
Sen verran etupäässä nyt tilaa et voi kääntyä. Takapää samal korkeudel etupään kanssa vanne->kaari suhtees.
Aika samoilla korkeuksilla mennää. Mittaan huomen ja otan jonku pikaräpsyn ja lisään vaik tonne hienoin kuva mitsubishistäsi topiciin.
Ei mee täällä liian offiks... :)
 

Npfemma

EVO IX
Liittynyt
22 Elokuu 2010
Sijainti
Artjärvi
Vs: Olitko se sinä?

Kouvostoliitossa mitsuja! Erittäin komea tumma vr4 galantti, morjestelin sieltä harmaasta sierrasta ;D ;D Sitte valkosen evo 7 näin kerran samalla suunnalla !
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Olikos täältä joku joka näytti peukkua vanhasta lancerista lohjalla? ja samassa kylässä nähty punainen evo 3
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Alusta bc racing br, 8/10 jousien jäykkyys ja 20mm lyhyemmät jouset.

Tuo jousen mitta ei taida korkeuteen vaikuttaa näissä mitenkään. Korkeus kun säädetään tolpan pituudella.
 

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
Vs: Olitko se sinä?

orituvalla just äsken musta EA-Gallu V6 nahkapenkeillä. Olin kahvin verran parkissa siinä viereisessä ruudussa omalla galantilla.
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Samppa sanoi
Tuo jousen mitta ei taida korkeuteen vaikuttaa näissä mitenkään. Korkeus kun säädetään tolpan pituudella.
Ei periaatteessa ellei todella matalaks laita. Sain 20mm lisää madallusvaraa. Tolppa kiertyy alakiinnikkeen sisälle/läpi. Kyllä näihin lyhkäsempiä tolppiakin saa. Jos en ois ottanu lyhkäsempiä jousia ni en ois saanu autoo noin matalaks. Ois vakio jousi ottanu kiinni.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Ei periaatteessa ellei todella matalaks laita. Sain 20mm lisää madallusvaraa. Tolppa kiertyy alakiinnikkeen sisälle/läpi. Kyllä näihin lyhkäsempiä tolppiakin saa. Jos en ois ottanu lyhkäsempiä jousia ni en ois saanu autoo noin matalaks. Ois vakio jousi ottanu kiinni.

Ok... Se on sit tossa uudempi koppasessa tarkemmalla. Omaan just laitoin lyhemmät jouset kans tolppiin, kun sattu jäykemmät mitkä ostin olee 2cm lyhyemmät. Vakiomittasillakin ton vitosen sai todella alas. Näissä jä vaan helmat niin paljon ylemmäs mitä pohjan matalimmat kohdat, että ei näitä matalan näköseks saa :/

Tässä vielä varaa pudottaa
311356_292046847479852_100000236169012_1130413_2051986445_n.jpg
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
ast bongattu uusimman tuning.fi lehden sivulta 72 :driver

Piti käydä oikein katsomassa, kun en noita automaailman seiskoja juurikaan lue. Niinpä näkyi olevan, ei hajuakaan kenen ottama kuva ja mistä.
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Samppa sanoi
Ok... Se on sit tossa uudempi koppasessa tarkemmalla. Omaan just laitoin lyhemmät jouset kans tolppiin, kun sattu jäykemmät mitkä ostin olee 2cm lyhyemmät. Vakiomittasillakin ton vitosen sai todella alas. Näissä jä vaan helmat niin paljon ylemmäs mitä pohjan matalimmat kohdat, että ei näitä matalan näköseks saa :/

Tässä vielä varaa pudottaa
311356_292046847479852_100000236169012_1130413_2051986445_n.jpg
Täs seiskassaki löytyy matalin kohta auton alta. Poikkittais tuet etupäässä. Mietin et pitäskö ne poistaa et sais matalammaks. :D Seuraavana ottaaki 3" ränni.
 

emsii

3.0tdi A5 coupe
Liittynyt
4 Elokuu 2011
Sijainti
Orimattila
Vs: Olitko se sinä?

Sori viel hieman offtopic mut tos on kuva pohjasta lattiaan.

small


3,5cm matalimmasta kohasta ja etulipasta ja helmojen jatkoista 6,8cm. Pakko oli käydä mittailemas etten ihan höpöjä puhu.
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Tumma 8g vr4 kalantti tais ajella Orivesi-Jämsä välillä tänään illalla joskus puoli viiden hujakoilla?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
ja sitten etelään ajellessa st tuli vastaan vaasantiellä jalasjärvellä ennen seinäjoen risteystä.
Hyvin mahdollista,itse en tainnut huomata mitään,vai millä olit liikenteessä.?
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

ST sanoi
Hyvin mahdollista,itse en tainnut huomata mitään,vai millä olit liikenteessä.?

ei vain mahdollista, vaan ihan totta.. samanlaisia coltteja, missä lukee ST kyljessä, ei varmaan hirveesti ollut samoihin aikoihin botnian suunnalle menossa. kerkes jopa kuskin bongaamaan. :driver ite olin työreissulta tulossa asxilla, joten eipä siinä pahemmin huomaamista olekaan, noitahan tuntuu tulevan vastaan yksi tusinasta.

ja aiheeseen liittyen, lahdessa näkyi viime yönä nätinnäköinen punainen jenkkimallin ysi mustilla vanteilla (tai normikasi ysin etupuskurilla / ysi kasin takapuskurilla), kenenhän mahtaa olla?
 

kimbledon

New Member
Liittynyt
8 Lokakuu 2010
Vs: Olitko se sinä?

Mr mmc sanoi
taas bongattu ilomantsin perukoilla nätti punainen evo4 :peukku

Minähän se taas :driver kimppakyyditsijän hävittyä kesälomille, joutuu nyt evolla kulkemaan töihin...kallista kallista :D
 

marezki

VR4
Liittynyt
21 Syyskuu 2008
Sijainti
Jkl
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
Tumma 8g vr4 kalantti tais ajella Orivesi-Jämsä välillä tänään illalla joskus puoli viiden hujakoilla?

mahtoiko olla tarrakilvellinen kampe kyseessä? itse siinätapauksessa taisin istua ratin ja penkinvälissä ensikosketusta uusimpaan hankintaan
 

calle

Galant 2.5 V6 -97, ex Galant 2,0 -91, EVO III
Liittynyt
17 Toukokuu 2006
Sijainti
Tammisaari
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli pähkinärinteellä punaisella evolla ja kenenkän galantti(E3X) on karhunkierroken parkkiksella(pähkikksellä)?
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

marezki sanoi
mahtoiko olla tarrakilvellinen kampe kyseessä?

Ei mitään hajua. Huomasin vaan takapään ku ohi vilahti :) Mutta tuskin noita nyt muita oli samaan aikaan liikenteessä tolla välillä ;)
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Olitko se sinä?

Olikos Hablu sunnuntaina ajelemassa Hartolasta Lahteen päin? Samalla reissulla bongauksia tuli Pulkkilassa musta Evo 9 pihalla parkissa ja Pyhäjärven kohdalla ajeli vastaan E3X hatchback Galant. Lapanen nousi siirtokilpisestä mustasta Dynamic Galantista kun ajelin etelään päin.
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Salossa tänään teoll. alueella tummanharmaa pre-facelift legnumi. (Aika orkkiskuntoinen ilman turhia krumeluureja ja pre-faceliftiksi tunnistin kun oli vanhemman mallin takavalot.)
Olen ko. kulkineen nähnyt näillä kylillä ennenkin..foorumilaisia?
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Salossa tänään teoll. alueella tummanharmaa pre-facelift legnumi. (Aika orkkiskuntoinen ilman turhia krumeluureja ja pre-faceliftiksi tunnistin kun oli vanhemman mallin takavalot.)
Olen ko. kulkineen nähnyt näillä kylillä ennenkin..foorumilaisia?

Ketä perkele... ;D
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Ketä p**k**e... ;D

Ei ollu sun autos, sen kyllä tunnistan jo nykyisin ;D (tai jos olit, niin sokeaksi olen tulossa.. :-[)

..seuraavan kerran kun tuota näkyy, niin pitää yrittää muistaa ottaa rekkari ylös ja tehdä pieni tiedustelu..kiusannu mieltä jo jonkin aikaa et kuka toi on..
 

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Vs: Olitko se sinä?

Skydiver sanoi
Olikos Hablu sunnuntaina ajelemassa Hartolasta Lahteen päin? Samalla reissulla bongauksia tuli Pulkkilassa musta Evo 9 pihalla parkissa ja Pyhäjärven kohdalla ajeli vastaan E3X hatchback Galant. Lapanen nousi siirtokilpisestä mustasta Dynamic Galantista kun ajelin etelään päin.
Joo,Tuurin reissulta ajelees kotia kohti

MJ bongattu lauantaina Tuurissa
 

Scarecrow

Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR
Liittynyt
19 Maaliskuu 2012
Sijainti
Helsinki
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo X bongattu maanantaina kahden jälkeen Pitäjänmäen Mäkkärin parkkipaikalta, kuka tunnustaa?
 

Late

Member
Liittynyt
8 Elokuu 2009
Sijainti
Turku
Vs: Olitko se sinä?

No ajattelinki, että onpas nyt helvetin pitkä kauppareissu.. Pidempi ku meillä ja mulla meni hermot jo aivan totaalisesti. ;D
 

BamBu^^

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2011
Sijainti
Espoo
Vs: Olitko se sinä?

Tumma vr-4 galant espoon keskustan kupeessa parkissa.
Tuntomerkit: mustat vanteet reunanauhal, iso ralliart tarra takalasissa.
Joku täältä?
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Olitko se sinä?

Tuossa aamun työmatkalla n. 7:20 aikoihin tuli jostain kumman syystä bongattua valkoinen gen 2 3000GT VR4 Keimolan/Kivistön liittymästä 3-tielle kurvaamassa. Itse Priuksessa pelkääjän paikalla vaimon ajaessa... Noinkohan kävisi tonnarin kuski täällä keskusteluja seuraamassa?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Olitko se sinä?

Punanen 3g eclipse Pirkkalan Motonetin pihassa eilen. Aika hyvin tonttiin vedetty laite :peukku
 

oudie

- Autoton tätä nykyä -
Liittynyt
15 Marraskuu 2010
Sijainti
Kemi/Keminmaa
Vs: Olitko se sinä?

Eilen hopea kasi rovaniemellä tossa puol 1 päivällä? Kukaan täältä? Rekkarissa 3 kirjainta ja 2 numeroa! Ja lexus mallin takavalot ;D
 
Ylös Bottom