Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Taisin muuten nähdä saman hopean kasin tänään rovaniemessä mäntyvaaran likellä :peukku



oudie sanoi
Eilen hopea kasi rovaniemellä tossa puol 1 päivällä? Kukaan täältä? Rekkarissa 3 kirjainta ja 2 numeroa! Ja lexus mallin takavalot ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
No ajattelinki, että onpas nyt helvetin pitkä kauppareissu.. Pidempi ku meillä ja mulla meni hermot jo aivan totaalisesti. ;D
Juu ei siellä tervejärkinen niin kauaa oo. Max. 30 min. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka pöristeli ennen klo 14oo Tuusulanväylällä HKI-Vantaa lentokentän kohdilla kohti pohjoista, bongattu valkoinen Mitsubishi TOPPO puuhakilvillä :eek: :peukku

Piruvie kun puhuin puhelimeen niin en saanu otettua kuvaa, aika veikeän näkönen ilmestys kun rekkojen välissä pujotteli toppo ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Vlkonen evo5 ilman sumareita äsken mun perässä vantaan motonetistä, kuka? Olit vissiin viime pks miitissäkin.
 
Vs: Olitko se sinä?

kimbledon sanoi
Minähän se taas :driver kimppakyyditsijän hävittyä kesälomille, joutuu nyt evolla kulkemaan töihin...kallista kallista :D


siellä parkkisella näytti olevan, eilen ku meidän porukka lähti "ansaitulle" jussi vapaalle ;D
mut on se luonnossa hyvän värinen :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas parkeerasi farkku EAn lohjan expertin edessä mun auton viereen. Tultiin sit koko henkilökunnsn voimin ihailemaan kahta mitsua ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

äsken punanen 8 tai 9 tuli vastaa lahdesta jyväskylään vievällä tiellä, onks tää nyt sit E75, noin 20-30km ennen jykylää. Tultii vastaa valkosel vitosel :)
Edit. Ja just nyt tuli vastaa valkonen 4 n. 50km heinolasta jyväskylää päin, moikkasit mut ite en kerenny ku oli leivän syönti kesken :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuusulan Hyrylässä valkoinen Evo 5? tuossa 14-15 aikoihin. Ja taisi siellä samoihin aikoihin jokin toinenkin Evo 4? (tumman sininen?) ajaa vastaan...

Itse valkoisella Legulla ajelin vastaan Helsingistä päin tullessani :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopia evo 5(4) ehkä? Kalajoen juhannukses särkillä noin 21:30! Meillä tällääne neljän paviljongin leiri johona barbara roikkuu tangon pääs... ;D

E:se oliki nelone ja omistajaki tavattu!!
 
Vs: Olitko se sinä?

pari tuntia sitten käänty ex salmenkylänteboilin risteyksestä eteen sininen 9. ralliart läpät, ei takaluukussa merkkejä, ja sikaroikkuva pakolaulaja.. jatko matkaa haminan keskustan suuntaan...
 
Vs: Olitko se sinä?

anko sanoi
pari tuntia sitten käänty ex salmenkylänteboilin risteyksestä eteen sininen 9. ralliart läpät, ei takaluukussa merkkejä, ja sikaroikkuva pakolaulaja.. jatko matkaa haminan keskustan suuntaan...

No jaa. Ei tuo ainakaan minun mielestä pahemmin roiku. Ei ainkaan pahemmin tilaa ylemmäs asentaa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Rc7miX sanoi
No jaa. Ei tuo ainakaan minun mielestä pahemmin roiku. Ei ainkaan pahemmin tilaa ylemmäs asentaa...
Saatiinhan tämänkin auton omistaja selville ;D
Pari kertaa oot tullutkin vastaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Tummasininen farkku sigma? Porissa Torinlaidalla clubitarra helmalevikkeessä...
Mitsukuume taas nousi, nykysin kun on w124 käyttiksen :-[
 
Vs: Olitko se sinä?

Keltainen evo vitonen tuli eilen myöhäisestä iltapäivästä Hyvinkään Motonetin pihaan juuri ennen kuin oltiin oman pesueen kanssa poistumassa kyseisestä kioskista. Paikallisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evoluutio tuli vastaan tänään joskus 14 maissa kemiöntiellä, kemiöönpäin menossa.

Juuri oltiin särkisalosta palailemassa juhannuksen vietosta ja ajeltiin perniöönpäin, emäntä kuskin penkillä, itse istuin toipilaana vieressä ja koitin lapaakin nostella..
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen nelonen tänään klo 15 aikaan Kauhavalla roskapönttö ajoissa... Morjesteltu ohimennen. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Muutamia Evoja bongattu perjantaina Kalajoen Juhannuksessa (ei voi muistaa enää värejä ja malleja :D), itse kurvailin siellä punaisella Chevy Vanilla

Laitettiin vani yöksi parkkiin sinne metsikköön ja parinkymmenen metrin päässä oli parkissa (talon pihassa) punainen EA Galant jossa korisarjaa yms, oli komia :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

lauantaina pari valkosta evoa (V/VI ehkä) puumalassa bongailtu, itte huidoin ruosteisesta mersusta ja lapastaki tais takasi tulla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Valkoinen evoluutio tuli vastaan tänään joskus 14 maissa kemiöntiellä, kemiöönpäin menossa.

Juuri oltiin särkisalosta palailemassa juhannuksen vietosta ja ajeltiin perniöönpäin, emäntä kuskin penkillä, itse istuin toipilaana vieressä ja koitin lapaakin nostella..

Onko teillä oma mökki sielläpäin vai miksi se oli valittu juhannuksen viettopaikaksi? Meillä on mökki Särkisalossa, Pensalossa tarkemmin. Pitäisi taas tiistaina suunnata sinne.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ale sanoi
Onko teillä oma mökki sielläpäin vai miksi se oli valittu juhannuksen viettopaikaksi? Meillä on mökki Särkisalossa, Pensalossa tarkemmin. Pitäisi taas tiistaina suunnata sinne.

Kaveri mökillä oltiin finnarissa. Jo 3 vuonna peräkkäin oltu tuolla jussina..
Joskus muulloinkin tulee käytyä satunnaisina vkloppuina.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen vitonen, jossa punaset kuraläpät bongattu tänään puol kasin tienoilla 4 tiellä leivonmäen kohilla, mahdollisesti saaride?
 
Vs: Olitko se sinä?

SMJ sanoi
Valkonen vitonen, jossa punaset kuraläpät bongattu tänään puol kasin tienoilla 4 tiellä leivonmäen kohilla, mahdollisesti saaride?

Joo, siihen aikoihin tultii jyväskylää päin. Milläs olit ite liikentees, ei osunu silmii mitsuu?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ken kuskasi kärryillä tänään VT9:llä harmaata Evoa? Suuntaan turku, hieman jälkeen auran abc:n motariosuuden. Oli komia auto kärryllä meinaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen, ma 25.6. noin kuuden aikoihin sininen Evo II GSR Helsingin Motonetin pihalla parkissa. Kenties klubilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Oliko Barbie mukana? Kiitos ja anteeksi.
happy-ba-dum-tss.svg





Valkoinen matalahko uusikoppainen Lanceri kääntyi Nurmijärven kohdilta vanhalle Hämeenlinnantielle klo 16 aikoihin tänään.
Ihan tyylikäs laitos.
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
happy-ba-dum-tss.svg





Valkoinen matalahko uusikoppainen Lanceri kääntyi Nurmijärven kohdilta vanhalle Hämeenlinnantielle klo 16 aikoihin tänään.
Ihan tyylikäs laitos.

Hajosin.
Eilen järvenpäässä valkoinen evo4?,ajoit ohi siitä tarjoustalosta kun sapuskaa käytiin hakemassa
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyväntuulentiellä kotkassa noin klo 19 aikaan musta evo 8 tai 9 tuli vastaan.Nosturista yritin moikkia.
 
Vs: Olitko se sinä?

Rovaniemen Prisman parkkikselta lähti joskus kuuden jälkeen siniharmaa Evo 7/8/9 eteläkeskuksen suuntaan. Just siinä lastailin Legnumin konttiin ostoksia kun piti kääntyä katsomaan mörinän suuntaan. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli reilu tunti sitte sinisellä 3000gt:llä, sinisil jarrusatuloil ja tarrakilvil, keljon abc:llä? Mul oli evo vieres ja lähettii samoihin aikoihin poispäin
 
Vs: Olitko se sinä?

Ylöjärvellä Viljakkalantiellä joskus ennen yhdeksää nyt illalla tuli vastaan keltainen tonnari? :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
Ylöjärvellä Viljakkalantiellä joskus ennen yhdeksää nyt illalla tuli vastaan keltainen tonnari? :eek:
Treella ko. auto ollut jo varmaa 10vuotta... harvoin sitä silti näkee :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hertsikan Starkin pihalla vahinko parkkeeraus facelift galantin taakse, siinä sit ihmettelin et on komeeta 2 valkosta gallua ;) kaupasta ulostautuessa tuli muutama sana vaihettuakin toisen osapuolen kanssa hauskasta yhteensattumasta
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen päivällä bongasin mustan FL Legnumin pörräämässä hervannanvaltaväylällä hervantaa kohden ja samainen oli hetkeä myöhemmin Varaosamaailman pihassa lähdössä pois päin just kun tulin myymälästä ulospäin ilmeisesti klubilaisia kun oli iso tarra takalasissa? Itse olin sinisellä Faag konsernin valmistamalla laitteella liikkeellä joten tunnistamattomissa ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kapula7 sanoi
Eilen päivällä bongasin mustan FL Legnumin pörräämässä hervannanvaltaväylällä hervantaa kohden ja samainen oli hetkeä myöhemmin Varaosamaailman pihassa lähdössä pois päin just kun tulin myymälästä ulospäin ilmeisesti klubilaisia kun oli iso tarra takalasissa? Itse olin sinisellä Faag konsernin valmistamalla laitteella liikkeellä joten tunnistamattomissa ;)
Itsekkin bongasin saman sherwoodin lähistöltä..
 
Vs: Olitko se sinä?

viksberg sanoi
Hertsikan Starkin pihalla vahinko parkkeeraus facelift galantin taakse, siinä sit ihmettelin et on komeeta 2 valkosta gallua ;) kaupasta ulostautuessa tuli muutama sana vaihettuakin toisen osapuolen kanssa hauskasta yhteensattumasta

Harmi etten ollu töissä, oltais voitu ihmetellä valkosta farmarimallia siinä samalla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Kyllä mä oon ton bongannu monta kertaa hämeenkyrössä, aina saman firman edessä parkissa.

Ei ole omaan silmään tuo aiemmin sattunut mutta pitää sanoa että keltaisena melko vaikuttava ilmestys. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Vantaa motonetillä valkoinen facelift legnum ja hetkeä myöhemmin musta evo 8 tai 9 nelostiellä. Kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään jumbonkulmilla hopeinen 4 tai 5 liikenne valoissa itse olin kääntymässä jumbolta samaan suuntaan :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

Uusikaupunki, Rantakatu: Musta Evo ajeli tuossa ennen klo 21.00 ohi, itse istuskelin Hakametsän risteyksessä JDM-Foresterin ratissa. Ei vissiin paikallisia kun en ainakaan ennen ole bongannut :)
 
Takaisin
Ylös Bottom