Olitko se sinä?

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: Olitko se sinä?

juikkípuikki?? ajoi meidän ohi askettäin, hangosta Helsingin suuntaan. tuntomerkkeinä lintulauta ja 180-tarra :)
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

zorbascreec sanoi
Juu, evoa oltiin ulkoiluttamassa Hyvinkäällä.

Harmi et oli kova kiire matkahuoltoon ku oisin mielelläni ihmetelly enemmänki sun autoos.
 

juikkipuikki

Mitsubishi Space Wagon 2.0 TDI
Liittynyt
18 Toukokuu 2012
Sijainti
Riihimäki
Vs: Olitko se sinä?

simonsays sanoi
juikkípuikki?? ajoi meidän ohi askettäin, hangosta Helsingin suuntaan. tuntomerkkeinä lintulauta ja 180-tarra :)

Khyyll :) Oli se hurja reissu Seisokin jälkeen kolme Eevaa nähty/koettu Driverin kanssa. Raju meno(rankempaa huumoria) Keltasta valkosta mustaa nähtiin...
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Harmaa IX? pasilassa äsken. Yritin heiluu volvon puikoista, mutta eikai tuommoisesta pappa-autosta kukaan tunnista. Olitko se sinä?

Me nähtiin ast:n kanssa musta IX pasilassa, messukeskukselle toi jotain tänään.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Olitko se sinä?

Kun naapurikuja on yhdyssana niin ensin luulin että naapurisi oli kujalla jostain asiasta... :)
 

aseri

New Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2014
Sijainti
kempele
Vs: Olitko se sinä?

mitsumikko sanoi
Naapuri kujalla kempeleessä valakonen evo 4, 5 tai kuus mistä näistä tietää :p
Saattaapi olla meikäläisen pirssi jos siinä kultasen väriset vanteet on ja 5koppanen.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Noin vartti sit kehä 3:lla tumma fl legu. Tultiin ohituskaistaa molemmat vastakkain
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Kalle-koo:n kanssa bongattiin harmaa evo 4:n otaniemen nesteellä n. klo 15.00 tänään. Nainen ratissa, kuka?

Kakaratkin kommentoivat autoa, mut ei siitä enempää :D
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Olitko se sinä?

Kouvolassa justiinsa evo 7-9 veti parkkiin juna-aseman vieree jonku järettömän betonimöykyn pihhaa.. Junasta bongasin ;D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

Timpsa perkele vaan näyttelee keskaria valoissa kun koitan morjestaa ;D
 

verqqu

New Member
Liittynyt
23 Huhtikuu 2014
Vs: Olitko se sinä?

Sáu sanoi
Kalle-koo:n kanssa bongattiin harmaa evo 4:n otaniemen nesteellä n. klo 15.00 tänään. Nainen ratissa, kuka?

Kakaratkin kommentoivat autoa, mut ei siitä enempää :D

Se olin minä ::)
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


tuossa illalla 7 maissa kulomäentiellä mikkolan absin lähellä tuli sininen ysi vastaan. :peukku
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Olitko se sinä?

Tänään töihin matkalla bongasin harmaan EVO IV:n 3-tiellä keskustaan päin mennessä Ruskeasuon liittymän jonossa vasemmalla kaistalla. Itse ajoin GTO:lla oikeaa kaistaa ohi.
 

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Maanantaina Lohjalla sininen evo 6? Savonlinnassa vihreä ja viininpunanen EA Galant ja Kirppu noudettu juna-asemalta/-pysäkiltä Bajamajalla(Hummer H2)....
 

Tirse

Member
Liittynyt
22 Huhtikuu 2010
Sijainti
Vihti
Vs: Olitko se sinä?

Pr0vinci sanoi
Maanantaina Lohjalla sininen evo 6? Savonlinnassa vihreä ja viininpunanen EA Galant ja Kirppu noudettu juna-asemalta/-pysäkiltä Bajamajalla(Hummer H2)....
Samainen kutonen bongattu myös useaan otteeseen. Ei taida olla täällä lukemassa/kirjottelemassa.
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Olitko se sinä?


tuliko urrani subarulla vastaan treen motarilla riihimäen eteläisen liittymän kohdalla tuossa 10 pintaan, nokka kohti helsinkiä?
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Olitko se sinä?

Muusta evo3 takalasissa iso clubi texti ;D lähti hyvinkään lidlin pihalta 5min sit oltii valkosel 760 kartano volvol kaverin kaa peräs ;D
 

sampah446

My lancer
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

LLEMPPA sanoi
Muusta evo3 takalasissa iso clubi texti ;D lähti hyvinkään lidlin pihalta 5min sit oltii valkosel 760 kartano volvol kaverin kaa peräs ;D
Minä olin :D ja basbarduu tais ajella äsken tarjoustalon kohal marttiin päin hyvinkäällä :D
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Olitko se sinä?

Pr0vinci sanoi
Maanantaina Lohjalla sininen evo 6? Savonlinnassa vihreä ja viininpunanen EA Galant ja Kirppu noudettu juna-asemalta/-pysäkiltä Bajamajalla(Hummer H2)....

On se Hummeri iso auto jos nuo kaikki mahtuu. ;)
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Olitko se sinä?

sampah446 sanoi
Minä olin :D ja basbarduu tais ajella äsken tarjoustalon kohal marttiin päin hyvinkäällä :D

Jep. Jerkku tai(Tupu) ainakin Jerkkun Legnum bongattu noin tuntia aiemmin Hyvinkäällä.
 

Pr0vinci

New Member
Liittynyt
12 Kesäkuu 2012
Vs: Olitko se sinä?

Tuo Kirppuhan siellä suurimman osan tilasta vei! ;D Juuri äskön musta ysi Savolinnassa Five Star Fixin pihassa!? Hetki myös rupateltu kuskin kanssa.
 

Sau

GTO TT -96
Liittynyt
29 Elokuu 2013
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen evo VIII? espoonlahden liittymästä helsinkiin päin, klo n. 12.30. Hieno kaistanvaihto.
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Vs: Vs: Olitko se sinä?

Pr0vinci sanoi
Tuo Kirppuhan siellä suurimman osan tilasta vei! ;D Juuri äskön musta ysi Savolinnassa Five Star Fixin pihassa!? Hetki myös rupateltu kuskin kanssa.

Täällä hippa ^^
 

Ilotalo

Member
Liittynyt
22 Toukokuu 2008
Vs: Olitko se sinä?

Pr0vinci sanoi
Tuo Kirppuhan siellä suurimman osan tilasta vei! ;D Juuri äskön musta ysi Savolinnassa Five Star Fixin pihassa!? Hetki myös rupateltu kuskin kanssa.

Savonlinnassa on varmaan eniten RHD evoja asukaslukuun nähden koko suomessa. :D Kaksi valkosta bongasin prisman risteyksessä keskiviikkona neljän jälkeen.
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Olitko se sinä?

Ilotalo sanoi
Savonlinnassa on varmaan eniten RHD evoja asukaslukuun nähden koko suomessa. :D Kaksi valkosta bongasin prisman risteyksessä keskiviikkona neljän jälkeen.
Itellä taitaa olla ainut LHD tässä tuppukylässä ;D

Pääshänse pr0vinkki kyytiinki viellä sattumankaupalla :peukku
 

zero8

Evo VI
Liittynyt
1 Lokakuu 2010
Sijainti
Parikkala
Vs: Olitko se sinä?

Ilotalo sanoi
Savonlinnassa on varmaan eniten RHD evoja asukaslukuun nähden koko suomessa. :D Kaksi valkosta bongasin prisman risteyksessä keskiviikkona neljän jälkeen.

Saattaa vaikka pitää paikkansa... :D Mitä ite nähny pyörimässä nii valkone E3, violetti kolmonen tai "luukkeri", sininen & valk. E4, 2x valk. E5, ite melko usei E6, "medium purple" E8 ja musta E9. Muita?

SS tuli vastaa joku päivä ku ajoin Auvisenrinnettä alas, ysi komee ilmestys ku tulee vastaa. :peukku

Torstaina pöndeltä lähti parikkalaa ~19:30 maita valkonen evo 4, ite olin ajelee savoopäi.
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
Vs: Olitko se sinä?



Kenenkäs kaunokainen oli savonlinnan prisman parkissa yhen maissa :peukku
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Olitko se sinä?

*SS* sanoi
Pääshänse pr0vinkki kyytiinki viellä sattumankaupalla :peukku

Annasku arvaan...se ei ollu enää ajokunnossa itte.

Mutta joo. Tänään nähtiin akion kanssa hankohyvinkäällä siinä lohjan expertin kohdalla hanko suuntaan menossa tummanvihree legnumi. Ihmeteltiin siinä rakennuksen talotekniikkaa ja voitteko kuvitella. Ei vjk:ta!
 

Virtanen88

New Member
Liittynyt
15 Huhtikuu 2014
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Mutta joo. Tänään nähtiin akion kanssa hankohyvinkäällä siinä lohjan expertin kohdalla hanko suuntaan menossa tummanvihree legnumi. Ihmeteltiin siinä rakennuksen talotekniikkaa ja voitteko kuvitella. Ei vjk:ta!

Ainakin minä pöristelin tänään menemään hankotiellä.
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
No se olit sitten sinä kultaisine vanteinesi..ihmeteltiin vaan auton väriä kun akiolla on periaatteessa saman värinen sedan.


sanon silti että oli eri sävyä ;D
 

petevuan

Galant EA5W, VW T4 2,5 TDI
Liittynyt
16 Marraskuu 2011
Sijainti
salo
Vs: Olitko se sinä?

Musta evoluutio tuli salossa vastaan hieman ennen tupurin liikenneympyrää käsi pystyssä. Oli kaverin kans työjutut puheenaiheena niin huomasin hiukka viimetingassa.. Nostin lapaa, mutta en tiä ehditkö huomaamaan..?
 

Divi

New Member
Liittynyt
1 Kesäkuu 2011
Sijainti
Karkkila
Vs: Olitko se sinä?

itse kanssa katselin. illalla veli ajeli mun evolla siinä kylällä ja itse heiluin sekavassa tilassa hantin penkillä :D
 
Ylös Bottom