Onko kellään 90-94 eclipce:ä ?

L

lancer4x4

Guest
Kuulin että tollasen etuvetosen eclipsen takaiskarit vois käydä mun lanceriin niin, jos jollain olis tollanen biili niin vois äkkiä tsekata onko edes sinnepäin.

Lancer:iin ei suoraan löydy kuin sachs, kyb ja orkkiset (ja ne jo hinnan puolesta pois laskuista), mut tohon eclipceen löytyis esim. konin sport:tti jne.

Tänne tai pikaviestillä ihan sama.
 
No siinä tapauksessa viittisitkö vilkasta sitä iskaria, eli onko jousilautanen minkä kokoinen ja jotain mittoja jos saat.

Ps. ei sulla olis vanhoja iskaireita tai olisit just vaihtamassa omaas uusia ?
 
mä kyllä epäilen rankasti että olis samanlaiset neliveto lancerin kanssa. Tuosta mittojen tarkastamisesta, saa nähdä koska menen käymään seuraavan kerran konttaamassa auton vieressä, kun ei sieltä ilman tunkkailuja mahu mittailemaan, ja kun tänä talvena ei tule talvirenkaita auton alle, ku jää seisomaan.
Oisit laittanu tän kysymyksen viime viikonloppuna, oisin päässy kunnolla katsomaan, kun auto oli nosturilla :)

Vanhoja iskareita ei valitettavasti ole, eikä uusia ole vaihtumassa alle vielä pariin vuoteen. :-/

ps. sen jousilautasen halkaisijan voin tarkistaa jossain välissä, kunhan muistan jossain vaiheessa kun autoa ulkoilutan.
 
ok :( http://www.kayabaeurope.com/ tarjoais molempiin mallia 341114 taakse ja vielä juuri kaksvetoisen, eikä nelivetoisen eclipcen... pitänee sit riskillä tilata tollaset ja toivoa että passaa autooni.
 
hmm... no eiköhän ne sitten pitäisi käydä, jos kerran kyb sanoo niin. KYB:hän sattuu olemaan ainakin mulla orkkisiskareiden valmistaja.
Toivotaan että sopii
 
Varmistus tuli kun kattelin bilstein:n luetteloa ja sielläkin samat numerot.

Sitten lisäkysymys jyväskylässä asuville : eli mitkä liikkeet myy bilstein/koni iskareita
 
Takaisin
Ylös Bottom