Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

massa

New Member
Liittynyt
2 Tammikuu 2011
Onko tukevasti paikoillaan toi alkuperäiskalteri / koiraverkko ja löytyykö korvaavaa ja hyvin paikalleen istuvaa jostain muualta?
 
Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

Alkuperäinen on hyvä ja tukeva. Siitä huolimatta sen saa irroitettua helposti ilman työkaluja (käsin väännettävät ruuvit). Kalteri tulee takana oleviin "kiskoihin" kiinni.
Kai sinne saa asennetua jonkun tarvike kalterin, mutta kuinka tukeva se on, siihen en ota kantaa.
 
Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

Yritin asentaa alkuperäistä koirakalteria mutta ei onnistunut. Ohjeessa on kuva josta puuttuu ne metallinväriset "kiskot". Niiden paikalle tulisi kuvan mukaan paketissa olevat kiinnikkeet. Ongelmaksi vaan koitui se ettei se kiskot tahdo irrota. Molemmissa päissä on ruuvit mitkä irroitin. Silti tuntuu olevan tiukasti kiinni. Lähteeköhän se vetämällä ehjänä irti vai mikähän konsti tuohon auttaisi. Pitääkö purkaa enemmänkin sitä sisäseinää?
 
Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

Minä annoin Vehon asentaa ne auton varusteluvaiheessa paikoilleen. Joskin olen joutunut irroittamaan sen muutamaan kertaa. Ei siinä tarvitse irroittaa niitä metallin värisiä kiskoja, vaan kalteri tulee niihin kiinni, tai pareminkin siinä on väli kappale joka tulee tuohon kiskoon kiinni ja tän kappaleen yläosaan kiinnitetään itse kalteri. Eli siinä on kaksi käsin väännettävää ruuvia (pantaa) jotka tulevat kiskoon kiinni ja itse kalteri tulee myös kahdella käsin väännettävällä ruuvilla kiinni.
 
Takaisin
Ylös Bottom