Osramin "oranssit" vilkut

Myxi

530xdat & Galant_2.5_V6_Avance
Liittynyt
5 Elokuu 2003
Selailin tuossa joutessaan huoltsikalla jokunen aika sitten Osramin kuvastoa kun äkkäsin sieltä hienon uutuuden, Diademin. Nehän piti tilata ja tänään ne tuli. Hinta oli melko suolanen, suositushinta 30 e / pari.

Oikealla Diadem, vasemmalla tavis

Loppui se oranssi kajastus noista vilkuista ja sopii yllättävänkin hyvin galluun ;D

Lisää kuvia
 
Voi tsiiisus tuota hintaa :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Paljon oli sitten ei-suositushinta? :p ;D

Komeemmat on nyt. Auton värisen sinisen hivakat 8)
 
Halvemmalla olisit päässyt kun olisit vaan maalannut ne oranssit polttimot "vanne hopealla" niin minä tein ja nyt ei huomaa poltinta ollenkaan ennen kuin vilkun laittaa päälle ;) komeet ne on nuokin mutta kalliit :-[
 
Philips tekee Silver polttimoita kanssa... sellaiset mulla on kahdessa autossa. Ja hinta oli 15e pari... Ovat enemmän hopiat kuin nuo osramit...
 
Ei ole vielä laskua tullut lähetyksestä mutta uskoisin että käytännössä noilla pitäisi myydessä saada reilu 20 euroa, ehkä 23 ( ? ).

Samalla tuli muuten vaihdettua parkkeihin ja ajovaloihin True Cool Bluet, sumarien H3 polttimot jäi jälkitoimitukseen :(

Lamppujen maalauksesta luovuin silloin kuin Datsunistakin ;D
 
Mitsu sanoi
Halvemmalla olisit päässyt kun olisit vaan maalannut ne oranssit polttimot "vanne hopealla" niin minä tein ja nyt ei huomaa poltinta ollenkaan ennen kuin vilkun laittaa päälle ;) komeet ne on nuokin mutta kalliit :-[

sama tääl...
ja iha vilkkuu oranssina mut ei näy oranssina "sammuksissa" ;D
 
Prkl ku niitä Osramin Diadem polttimoita ei oo näkyny enää vuoteen myynnissä. Oon yrittäny etsiskellä. Philipsin vastaavat ei miellytä silmää samalla tavalla.
 
Omassakin Galantissa samanlaiset, onpa autokin samanvärinen ;D tosin 2,5 sedan....

Diademeista sen verran että esim . Hessumobiilista löytyy suoraan hyllystä ja itsekin myyn eräällä huoltoasemalla niitä :-* että saatavuus ei pitäsi ongelma olla!!!
 
Takaisin
Ylös Bottom