Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

Onko tota Citikkaa pakko ottaa jos ei välttämättä halua :)

Tää on jo pitkään ollut Keski-Euroopassa yleinen tapa myydä autoja. Suomessakin ihan tässä taannoin ainakin Lappeenrannan Autokilta käytti aivan samaa metodia, tosin kyseessä oli käytettyjen autojen kytky.
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

ni mut kumpi noista on se auto? ...saako VAIN yhden parin autoja ostaa/asiakas...
aattelin alkaa myymää uusii bemui ja sitikoit... ;D
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

Harri K sanoi
ni mut kumpi noista on se auto? ...saako VAIN yhden parin autoja ostaa/asiakas...
aattelin alkaa myymää uusii bemui ja sitikoit... ;D
Citikka tietty,eihän nyt helkkari mitään saksan mossea kukaan tosissaan osta,toi on vaan ainut tapa saada nuo ylijäämä bemarit menemään kaupaksi,ja samalla myydä ihmisille kunnon auto ;D ;D
Mutta jos itse saisin valita,niin enemmin tuo bemari menis noista kahdesta suoraan myyntiin,on tuo C4 kuitenkin ihan hyvä ajettava,ja Citymaasturi sattuu nyt vaan olemaan köyhän miehen Pajero ;D
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

Bemari kun on ehkä vähiten huono saksalainen niin ei kehtaa olla niin ilkee mutta periaatteessa tuollaisissa kaupoissa tulee ajatus että "osta romu-saat kaupan päälle paskaa"... ::) Suurin osa nykyisistä autoista on sen näköisiä möhkäleitä ja onneksi oon sen verran köyhäkin että oottelen tarjousta jossa luvataan x euroa että tulen hakemaan pari autoa pois kuljeksimasta... ::) Se olis sitten vain korvausta siitä että joudun katselemaan niitä pihalla ennenkuin saisin myytyä pois... ;D
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

Onks toi Citikka sitten sitä varten, että
- kun BMW on huollossa/korjauksessa saa ajella jollain
- kun BMW jättää tien päälle niin on jokin millä pääsee liikkeelle
vai miten se nyt oli :)

Kuitenkin ihan hyvä tossa paketissa on se että BMW:ssä on hieman maavaraa, niin saa ajettua sen paremmin tuonne metsän reunaan.
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

En tiiä, mut kyllä mä tolla bemarilla silti mielummin ajaisin ku citikalla ::) Ehkä toi tarjous onki tehty niin, että "isännälle maasturi, eukolle kauppakassi kaupanpäälle"
 
Vs: Osta bemari ja saat rättärin kaupan päälle

moder sanoi
En tiiä, mut kyllä mä tolla bemarilla silti mielummin ajaisin ku citikalla ::) Ehkä toi tarjous onki tehty niin, että "isännälle maasturi, eukolle kauppakassi kaupanpäälle"
Samaa mieltä kyllä moderin kanssa, ja oon itseasiassa joskus katsellutkin vastaavia bemuja (helvetisti halvempia kylläkin ;D)
Vai onko toi tarjous "vanhemmille maasturi ja lapsille pikkuauto" :)
 
Takaisin
Ylös Bottom