Outlander-08 jarrut kolisee?

mitsuko

Member
Liittynyt
29 Tammikuu 2012
Terve,

onkos muilla ollut samanlaisia ongelmia:

Liikkeelle lähtiessä yleensä ensimmäisten risteysjarrutusten aikana kuuluu kolahdus takaa oikealta.
Joskus enemmän, joskus vähemmän, välillä ei mitään.
Vuosi sitten käytin Deltalla takuuhuollossa kun jyrisi jarrut kummasti jarrutettaessa, useampi käynti huollossa, koskaan eivät mitään löytäneet.

oisko mitään vinkkiä kellään?
 
Vs: Outlander-08 jarrut kolisee?

Oletko varma että kolahdus kuuluu takaa? Mulla (Outlander 2.4 -08) parkkipaikalta liikkeelle lähdettäessä paukahdus kuuluu edestä kun ratti on ollut käännettynä ääriasentoon. Peltinen paukahdus kuuluu kun ratti palautetaan takaisin.

Itse jouduin vaihtamaan taakse molemman jarrusatulat (ajettu 160 tkm) kun olivat jämähtäneet liukutappeihin ihan totaalisesti.
 
Vs: Outlander-08 jarrut kolisee?

Niitä jarruja/liukutappeja pitäis vuosittai huoltaa (kuuluu Deltan huolto-ohjelmiinkin)....

Ja paukahdukset täysin linkusta käännöksessä liittyy yleensä jousen asennon muutokseen.
 
Vs: Outlander-08 jarrut kolisee?

kaasinen77 sanoi
Oletko varma että kolahdus kuuluu takaa? Mulla (Outlander 2.4 -08) parkkipaikalta liikkeelle lähdettäessä paukahdus kuuluu edestä kun ratti on ollut käännettynä ääriasentoon. Peltinen paukahdus kuuluu kun ratti palautetaan takaisin.

Itse jouduin vaihtamaan taakse molemman jarrusatulat (ajettu 160 tkm) kun olivat jämähtäneet liukutappeihin ihan totaalisesti.

Kyllä tuo ääni selvästi kuuluu takaa.
Deltalla purkivat jarrun monta kertaa auki eikä asentaja mitään löytänyt, hankala paikantaa kun ei joka jarrutuksella kuulu tuo ääni.
 
Takaisin
Ylös Bottom