Outlander 2.2 d-id instyle Navi 2016 eberin asennus

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Kukapas tietää mikä on oikea ICPU rele kyseisen auton kanssa, alkaa näet hermot mennä tuota asennusta katsellessa kun tuntuu ettei varmaa tietoa tunnu olevan edes tavaran toimittajalla.
Oikeat herzit ja voltit tietty kiinostas kun kuulostaa olevan kaikennäköistä lukemaa olevan tarjolla...
Entäs tuon johtosarjan relesokkeleiden johdotus, eikös nuo ole miinusohjattuja Mitsut meinaan....
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Vs: Outlander 2.2 d-id instyle Navi 2016 eberin asennus

Onkelma on ratkaistu, kiitokset neuvoista PEXI ja UGE.
Toiset puhuu toiset tekee....
 

Mixa76

New Member
Liittynyt
20 Elokuu 2021
Sijainti
Imatra
Laittaisitko minulle nämä saamasi ohjeet, jos vielä on muistissa/tallessa. Omassa kulkineessa sisäpuhallinta ei ole vielä kytketty toimimaan eeberin kanssa. Saisi kerralla homman pelittämään. :cool:
Ohjaimena Easystart Call ja sieltä löytyy pitkä johtonippu perästä kytkemättömänä. Siitä kait saisi puhallinohjauksen oikein kytkien.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
No enpä oikein muista, nopeus ICPU: S:ssa 4,1v jännitteellä, laitteen asensi Taivalkoskella asusteleva Keränen, jonkinsortin ammattilainen, hieman oli sillekkin uutta silloin mutta lopulta homma hoitui ihan hyvin.
Laite itsessään on edessä maskin takana jonne se sopi hyvin ja oli helppo asentaa, letkut kiertää akkukotelon alta ja on suojattu ajoviimalta samoin kun itse lämmitin.
Olin mukana tuota laittamassa ja eipä tuo ole ihmeellinen juttu kun tietää mitä tekee, ilman asianmukaisia tietoja johdotuksista en nuihin menis koskemaan.
Releen ohjelmointi vaati sen Eberin ohjainlaitteen tai olikos se ohjelma läppärissä en nyt enää muista.
Yllättävän kova tuo on käyttämään akkua sen on huomannut, johtuuko se autosta vai Eberistä en osaa varmasti sanoa.
Nyt on paikoillaan Optiman akku, ollut n.3 vuotta ja kyllähän se alkaa väsyä.
Uutta ostamaan siis ..
 

Mixa76

New Member
Liittynyt
20 Elokuu 2021
Sijainti
Imatra
Lämmitin itsessään on kuskinpuolella eturenkaan edessä (puskurin sisässä). Lähinnä nuo sisäpuhalluksen kytkentähommat kiinnostaa. Esim. että pitääkö puhalluksen ohjausta varten auton oma ohjauspaneeli herätellä, vai pystyykö suorakytkennällä (lisäämällä oman etuvastuksen) tekemään vakiopuhallusnopeudella sisälämmityksen. Pitää selvitellä paikallinen firma, joka eeberin salat taitaa.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Muistini mukaan asentaja teki siten että etsi puhaltimen virtapiuhan apukuskin jalkatilasta ja katkaisi sen laitto sinne tuon IPCU:n ja ujutteli läpiviennin kautta johtosarjan releille ja sulakkeille jotka on moottoritilassa.
Elikkä sillä ohjelmointilaitteella herätys ja kokeilemalla oikea jännite.
Esivastuksella voi toki homman hoitaa myös, siten mulla on Pajerossa.
 
Ylös Bottom