Outlander 2014 Egr-venttiili vika

emppula

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2023
Mitsubishi outlander diesel -14. Moottorin merkkivalo=>pakokaasun kierrätys antaa tämän vikatiedon. Onko halvempaa vaihtoehtoa kuin alkuperäinen venttiili.
 

emppula

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2023
....jos katsot eri vaihtoehtoja ja varaosa liikkeitä niin yleinen ilmoitus on "ei varastossa". Ajattelin jollain olevan parempaa tietoa jostain muusta mahdollisuudesta. Kiitos nyt vastauksesta, mutta ei auttanut minua.
 

Esal

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2019
Haitko jotain "rautalankaviritystä" vai mitä jos tarvikeosan tarjoaminen alkuperäisen tilalle oli pettymys. Teippi merkkivalon päälle?
Vasaosahaku.fi on purkamot
 

emppula

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2023
Ei ole mistään saatavissa tarvike osaa. Joka minun tietämästäni varaosaliikkeestä tulee vastaus "ei varastossa".
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Kannattaa kertoa onko kyse Mitsun omasta moottorista vai PSA:n.
 

Esal

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2019
Ei tänäpäivänä huolloissakaan juuri mitään varastossa ole, osa tilataan ja jos hyvin käy seuraavana päivänä on. Jos huonosti käy menee 2kk niinkuin minulla uuden pakettiauton osan kanssa, osia ei vaan ollut olemassa vaan niitä odotettiin valmistuvan. Tuo että status on "ei varastossa" ei siis välttämättä tarkoita pitkää toimitusaikaa, mutta jos joka paikassa sama niin silloin voi olla huonoa saada edes tilaamalla.
 
Ylös Bottom