Outlander 2016 ohjaustehostin

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Se tuossa mun nokivasarassa tuntuu ohjaus joskus maantieajossa niinku jollain tapaa jumittelevan, ihan ku keskellä ois semmoinen pieni pykälä, johon tarttuu kiinni. Noh minä kätevänä miehenä meinasin, että tarkistan onko ohjaustehostimessa tarpeeksi öljyä niin en löytänyt konepellin alta koko öljysäiliötä ( lasit oli joo päässä ja jopa otsalamppu) ! Olenko sekoamassa vai onko tontut vieneet säiliön parempiin suihin? Kai se hydrauliikan avulla toimii tehostin käytti sitä sähkömoottori tai ei ?
 

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Aa, siis tuossako ei oo pumppua ollenkaan, pelkkä sähkömoottori joka avittaa ?
Aina sitä oppii uutta
 

Mikk0

New Member
Liittynyt
8 Lokakuu 2020
Juu servomoottori siellä luulisin olevan joka tunnetusti on tunnoton keskialueella :)
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Sähköinen tehostin siellä on juu, tuo ohjauksen epämäräisyys häipyi toisilla renkailla meidän autosta, kesätassut pykälää isommat ja eri merkkiset, ( Hankook Ventus Prime) toimii..
 

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Kyllä tuo mulla tarttuilee 18" kesä ja 16" talvirenkailla. Ei kuitenkaan aina mutta pitempää matkaa ajaessa välillä ärsyttää maantienopeuksilla. Ihan ku ois joku oikea vika . Vaan jos se on ominaisuus niin siinäpä sitten olkoot tuollainen.
 
Ylös Bottom