Outlander käyttökokemuksia

Vs: Outlander käyttökokemuksia

Täytyypäs laittaa tänne vähän omiakin kokemuksia 2006 2,0 bensa mallin otlanderista. Eli olen ajellut autolla nyt välin 80tkm-160tkm.

Päällisin puolin autosta on positiivinen kuva, neliveto toimii kuten pitää ja syvässäkin (pehmeässä) lumessa kahlaa ongelmitta kun vaan antaa mennä. Maantiellä auto on vakaa ajella ja muutenkin siinä on jäänyt sellainen "vaivaton" mielikuva.

Ongelmina on ollut takajarrut jotka vinkuu useasta huoltokäynnistä huolimatta. Tämä alkoi sen jälkeen kun jarrupalat vaihdettiin. Tuo on välillä todella rasittavaa, mutta toistaiseksi olen hoitanut asian vääntämällä radioon lisää volumea.

Toinen on tuo perinteinen takaluukun alareunan ruostuminen joka pitää enskesänä fiksailla kuntoon. Isoin murhe mitä odottelen on kytkinremppa... Edellistalvena menin tyhmänä muutaman kaverin nyppäämään hangesta ja sitä toi kytkin ei oikein kestäny. No, oma vika.

Hieman on kyllä nykyään mielessä autonvaihto, ei niinkään sen takia ettenkö olisi tuohon tyytyväinen vaan siksi että yli 1,70 e/l bensanhinta yhdistettynä landerin kulutukseen alkaa olla murhaa. Ja toki pidemmillä reissuilla etenkin tuolla pohjoisessa liikuttaessa toivoisi pidempää toimintasädettä autolta.

Mutta ikinä ei ole mitään sellaista akuuttia vikaa ilmenny tuohon vehkeeseen etteikö sillä olisi voinut lähteä liikenteeseen silloin kun haluaa. Eikä liioin ole yhdelläkään reissulla jättäny pulaan. En pidä ollenkaan mahdottomana että seuraavakin auto olisi outlanderi!

Niin juu, ja se auton ehdottomasti paras puoli, jatkuva neliveto ilman mitään espejä tai luistonestoja 8)
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Aikalaila samanlaisia kokemksia kuin Woodcockillakin. Noi takajarrut vinkasee joskus, kun vaikka pakittaa hiljaisella vauhdilla, mutta ei jarruttaessa. Vähän auttoi, kun ajoi sen jarrulevyn reunaan tulleen pärseen pois.

Koneessa saisi olla vähän puhtia enemmän. Ja venettä nostettaessa alennusvaihde olisi poikaa. Kulutus on kyllä aika hillitön kärry perässä. Vähän on aina kanssa pieni autokuume päällä, mutta tuohon hintaan ei kyllä oikein mitään vastaavaa löydy. Uusi Outlander sillä 2.4 bensalla kiinnostais ehkä seuraavaksi käyttöautoksi.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Nonii, just käytin leimalla tuon oman outlanderin. Ei huomautettavaa ja iskaritkin näytti vielä +80% testissä. Aika hyvin kun tuolla ei tosiaankaan ole ajeltu pelkästään asfalttiteitä! Tuntuis olevan ihan kestävä peli. Toinen minkä huomasin niin Nokian hkpl7 renkaat on kulutuskestävyydeltään näköjään melko hyvät. Ei yks talvi ollu juurikaan renkaita kuluttanu vaikka metrejä on takana aika kohtuudella. Nastatkin näky olevan vielä tallessa vaikka sivuteillä on tullu leikittyä jonninverran ;D
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Auton mukana tuli kesärenkaat 225/55R18 mutta hieman epäilyttää noiden toimivuus, kun on niin isot vanteet. Mitäs kokemuksia aiheesta?

Nykyiset talvinakit 215/70R16 ovat ainakin mielestäni mukavat ajella, kun ei tuollaisella kopilla mitään sporttista ajoa ajella muutenkaan.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Ite tykkään enemmän niistä 18" kesävanteista kuin noista mun 17" jotka on talvirenkaissa.
Ote tiehen on jämäkämpi. vähän itseasiassa harmittaa etten ottanut talvikumejakin 18". Tuntuu että auto on suunniteltu tuolle vannekoolle. ::). Rekisteriotteessakin itseasiassa taitaa lukea enää noi 18".
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Alkuperäiset 18" kesäkumit, jotka ovat jo siirtyneet eläkkeelle olivat todella jäykät ja kovat. En tykännyt. Nyt alla 18" nokian kitkat, jotka pehmeämpinä ovat huomattavasti mukavammat ja äänettömämmät. Kesäkumeilla terävät routavauriot tuntuivat selvästi ja sisätiloissa muoviosat resonoi. Kitkoilla tilanne on parempi.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Jr- sanoi
Pitääkö se perä sellasen "kolahduksen" jos kytkimen irroittaa nopeasti tai pumppaa kaasua pienellä vaihteella? Kovin ne tuolla on noita perän puslia pauhannee. Tsekkastiko ne takapuslat myös?

Mikäli sinne saa vaihdettua ne pelkät puslat niin osanumerot kiinnostaa ainakin tulevaisuutta varten.

Etummaiset murikat kulkee koodilla mr961408 ja mr961407. "Stopperit" jotka tulee puslan ylä ja alapuolelle kulkee koodilla mr491694 ja mb515155?

http://www.mitsubishi-forums.com/t56790-rear-axle-bushes33-what-should-i-getplease-advice-urgent33.htm

tuossa keskustelua aiheesta.

Itse itselleni vastaten. Eli hommasin tuonne taakse nuo uudet murikat

_smaller.jpg


Hintaa tuli postikuluineen noin 150€ ja tulli 35€. Tilasin osat tuolta:
http://www.partswebsite.com/cherryhilltriplex/

Vielä en oo vaihtanu mutta eiköhän noi ensviikolla alle mene.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Kerroppa sitten loppuuko kolahdukset, mulla toi on pitänyt niitä uudesta asti, joten olen jotenkin orientoitunut siihen ominaisuutena :)
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

ms Frost sanoi
Kerroppa sitten loppuuko kolahdukset, mulla toi on pitänyt niitä uudesta asti, joten olen jotenkin orientoitunut siihen ominaisuutena :)

Kyllä loppu, lisää voi käydä lukasemassa tuolta jäsenten projektipäiväkirjapuolelta. On meinaa myös ne takimmaiset puslat sökönä.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Omaan Outlanderiin (2.2 HDI Instyle Navi -09) tupsahti vikakoodi moottorista ja tehot loppui täysin. Sammutus ja starttaus niin matkaa pystyi jatkamaan aivan normaalisti ja vikakoodikin katosi. EGR vaihdettiin takuuseen. EGR sinänsä melkoisen puhdas mutta sähköiset osat paskana, kait? 200e osa ja 100e duuni olis maksanu jos siis olisi joutunut maksamaan.

Ei sinänsä paha hinta kun Bemarin 1000e++ remppoihin aikoinaan tottui, noin kerran kuussa.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Onko joku muu herkistellyt 1gen outtiksesta jarruja? Vittumainen se takasatulan ylempi liukutappi ku ei lähe irti ilman että ottaa jarruletkun irti. Ja kovin on ahtaat välit irroitella satula navasta.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Jr- sanoi
Onko joku muu herkistellyt 1gen outtiksesta jarruja? Vittumainen se takasatulan ylempi liukutappi ku ei lähe irti ilman että ottaa jarruletkun irti. Ja kovin on ahtaat välit irroitella satula navasta.

Eikös sen tapin saanut vedettyä satulan kanssa ulos kun ottaa alemman tapin irti ja nostaa sitten satulan ylös?
Jotenkin näin muistelisin. Itsellänihän katkesi se alempi tappi kun yritti irroittaa ja oli "hieman" jämähtanyt. ::)
Kuitenkin jotenkin sen sai rasvattua ilman että otin jarruletkua irti.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

_AH_ sanoi
Eikös sen tapin saanut vedettyä satulan kanssa ulos kun ottaa alemman tapin irti ja nostaa sitten satulan ylös?
Jotenkin näin muistelisin. Itsellänihän katkesi se alempi tappi kun yritti irroittaa ja oli "hieman" jämähtanyt. ::)
Kuitenkin jotenkin sen sai rasvattua ilman että otin jarruletkua irti.

Juu niin se sieltä tulee pois. Halusin vaan putsata sen tapin kunnolla niin siks piti irrottaa se satulasta.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Huppe sanoi
Omaan Outlanderiin (2.2 HDI Instyle Navi -09) tupsahti vikakoodi moottorista ja tehot loppui täysin. Sammutus ja starttaus niin matkaa pystyi jatkamaan aivan normaalisti ja vikakoodikin katosi. EGR vaihdettiin takuuseen. EGR sinänsä melkoisen puhdas mutta sähköiset osat paskana, kait? 200e osa ja 100e duuni olis maksanu jos siis olisi joutunut maksamaan.

Ei sinänsä paha hinta kun Bemarin 1000e++ remppoihin aikoinaan tottui, noin kerran kuussa.

Ei auttanutkaan, pistivät lisäksi ilmamäärämittarin. Katsotaan josko nyt pysyisi terveenä taas.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Napsahti poikki koiranluu edestä kun yritin sitä avata remontin yhteydessä. Eipä tuntenut Autoasi, Motonet tai Osaset noita tarvikkeena 1G:hen ollenkaan. ???
Delta-Autolle soitto ja tarjosi tukkurin hyllystä hintaan 50€/kpl!!!
Oli pakko kysyä uudestaan että en kuullut väärin.

Netti levälleen illalla ja Euroopassa ainakin tarjotaan kys. osaa tarvikkeenakin ja löytyi 30€ hintaan pari toimitettuna. :peukku

Ei nähtävästi kannata tänne tukkureiden tuoda tarvikeosia tähän malliin..?
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Huppe sanoi
Omaan Outlanderiin (2.2 HDI Instyle Navi -09) tupsahti vikakoodi moottorista ja tehot loppui täysin. Sammutus ja starttaus niin matkaa pystyi jatkamaan aivan normaalisti ja vikakoodikin katosi. EGR vaihdettiin takuuseen. EGR sinänsä melkoisen puhdas mutta sähköiset osat paskana, kait? 200e osa ja 100e duuni olis maksanu jos siis olisi joutunut maksamaan.

Ei sinänsä paha hinta kun Bemarin 1000e++ remppoihin aikoinaan tottui, noin kerran kuussa.
Huppe sanoi
Ei auttanutkaan, pistivät lisäksi ilmamäärämittarin. Katsotaan josko nyt pysyisi terveenä taas.

Turpo oli rikki. Nyt uusi eikä ole vikaa enää.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

_AH_ sanoi
Napsahti poikki koiranluu edestä kun yritin sitä avata remontin yhteydessä. Eipä tuntenut Autoasi, Motonet tai Osaset noita tarvikkeena 1G:hen ollenkaan. ???
Delta-Autolle soitto ja tarjosi tukkurin hyllystä hintaan 50€/kpl!!!
Oli pakko kysyä uudestaan että en kuullut väärin.
Netti levälleen illalla ja Euroopassa ainakin tarjotaan kys. osaa tarvikkeenakin ja löytyi 30€ hintaan pari toimitettuna. :peukku
Ei nähtävästi kannata tänne tukkureiden tuoda tarvikeosia tähän malliin..?
Näin kävi myös täälläkin (oli katkennut itsekseen) ja huolto johon auton vein (ei Mitsubishi-merkkiliike) ei onnistunut tuota koiranluuta mistään löytämään, joten piti viedä auto Delta-Autoon! Loppulasku oli 110 euroa (vikakoodit luettiin samalla), mutta enpä osannut tuota pitää edes kalliina Hondan osien/huoltojen suuriin laskuihin tottuneena. :p
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

_AH_ sanoi
Oliko kyseessä muuttuva(juuttuva) siipinen ahdin?

Käsitykseni mukaan vain elektroniikka tuosta oli rikki mutta koko turpo oli pakko vaihtaa kun "puolikasta" ei saa.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Onko nykyään muita kuin variable geometry ahtimia? Ilmeisesti tommonen rupeaa jumittamaan viimeistään 200tkm kohdalla jos mitsun merkkihuoltoa on uskominen...
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Juuttuvasiipisestä ahdista tulikin mieleen, että miten lie nää genII Outladerit toimineet missä on VAG riisseli? VAG riisseli ja Grandis kun tunnetusti on huono yhdistelmä
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Juurikin tuohon yhdistelmään (outlander +vag) huolto 200tkm kommentin antoi, mutta olen ymmärtänyt ettei noita ahtimia tee kovinmoni valmistaja, eli jumittaako ne kaikki pikkuhiljaa?
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Outlanderisti sanoi
Juurikin tuohon yhdistelmään (outlander +vag) huolto 200tkm kommentin antoi, mutta olen ymmärtänyt ettei noita ahtimia tee kovinmoni valmistaja, eli jumittaako ne kaikki pikkuhiljaa?

Kyllä ne taitaa jumittaa. Kaveri niitä kertoili vaihtaneensa VAGgeihin useempiakin. Mutta putsaamallahan ne kai saa taas toimimaan ???
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Nyt hymyilyttää taas. Kesäisin tällä kopperolla on hieman ikävä välillä ajella, mutta nyt kun on reilu 10cm lunta maassa, auraamattomat tiet ja aurattuja penkkoja parkkipaikalla jossa jumittuneita vajaavetoisia revittelemässä niin väkisinkin tulee hymy suunpieliin kun valitsee 4WD LOCK ja painaa kaasua. :driver
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Huppe sanoi
Nyt hymyilyttää taas. Kesäisin tällä kopperolla on hieman ikävä välillä ajella, mutta nyt kun on reilu 10cm lunta maassa, auraamattomat tiet ja aurattuja penkkoja parkkipaikalla jossa jumittuneita vajaavetoisia revittelemässä niin väkisinkin tulee hymy suunpieliin kun valitsee 4WD LOCK ja painaa kaasua. :driver

Ainoa vika tässä autossa on että kun ajalee talvella tulee posket kipeäksi...



...jatkuva hymyily käy poskilihaksiin :peukku
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Sellanen vinkki ainakin tuohon Gen1 Outlanderiin liittyen, että kannattaa ne etuiskareiden jousilautaset putsata joskus. Omassa autossa ne olivat täynnä hiekkaa ja pikkukiviä, jotka pitivät kohtalaisen ikävää pauketta sinne jousen alle tai kierteen väliin joutuessaan...
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Liekkö tämä nyt käyttökokemuksia, mutta saako outlander 2008 mallisen auton katsastuksessa käyttää jarrutesteriä?

Eli ottaako neliveto/ajonvakausjärjestelmä itteensä, jos pyörittää väkisin??? ??? ???

Nim: Katsastus tulossa. ;D

Tietää inssimiestä/naista opastaa. Honda cr-v:tä ei saanu testata.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Osaiskos arvon foorumilaiset arpoa mikä olisi ongelmana tuolla kulkineellani. Kulutus on noussut about parilla litralla ja tuntuu että tehot on hukassa. Huomasin kärryä vetäessä että auto oli nuhaisen tuntuinen jo tyhjän kärryn kanssa, mutta lastin kanssa (eikä ollut mikään päätön kuorma) hyyty täysin. Maanteillä sai ylämäkiin kepittää kolmoselle, vääntö totaalisesti kateissa. Ilmamassamittari? Joku anturivika? Onko kenelläkään ollu vastaavia kokemuksia?
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

linxi sanoi
Liekkö tämä nyt käyttökokemuksia, mutta saako outlander 2008 mallisen auton katsastuksessa käyttää jarrutesteriä?

Eli ottaako neliveto/ajonvakausjärjestelmä itteensä, jos pyörittää väkisin??? ??? ???

Nim: Katsastus tulossa. ;D

Tietää inssimiestä/naista opastaa. Honda cr-v:tä ei saanu testata.

Ottaa, käsittääkseni. Omaani ei ole koskaan jarrudynoon ajettu.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Huppe sanoi
Millä tavalla ottaa itteensä?

Voi hajota.
Tuosta on ollut juttua useissakin ketjuissa, esim tuolla:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=37562.msg373102#msg373102

Varmaan yksinkertaisinta, kun ei aja mitään nelivetoista Mitsua (tai muutakaan autoa) rullille.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Teemu T. sanoi
Voi hajota.
Tuosta on ollut juttua useissakin ketjuissa, esim tuolla:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=37562.msg373102#msg373102

Varmaan yksinkertaisinta, kun ei aja mitään nelivetoista Mitsua (tai muutakaan autoa) rullille.

En näe tuota threadia. Oman auton kyllä katsastin 4WD "auto" moodi päällä. En ollut vieressä katselemassa. Mitenkäs tuo hajoaminen ilmenee?
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

No, tuo ei ole suljetulla puolella:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=5888.0
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Jouni_K sanoi
No, tuo ei ole suljetulla puolella:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=5888.0

Kappas. Kaivelin katsastupaperitkin esille ja näköjäs ovat kirjottaneet siihenkin ylös että: "4x4 jarrut testattu hiekalla" (jos nyt sain oikein selvää raapustuksesta).
Tämähän oli autoni ensimmäinen katsastus. Hyvä tietää kyllä tuo, pitää muistaa itse mainita parin vuoden päästä aiheesta.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Kävin menneellä viikolla katsastamassa oman Outlanderini ja eipä ajanut inssisetä jarrutesteriin vaan oli pihalla kokeillut toimivan kysyin tästä, että eikö voi ajaa dynoon niin haki kansion missä valmistajien ohjeet näistä niin Outlanderin tosiaan voi käyttää siinä kuten joku jo mainitsikin eli hitaalla nopeudella ja pienen hetken. Tuli muutenkin kerrankin hyvä mieli katsastuksesta kun tuli oikeen kehuja merkistä :) katsastushinnasta voidaan olla tietty montaa mieltä hymyilyttääkö maksaa 101€
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

jussi666 sanoi
katsastushinnasta voidaan olla tietty montaa mieltä hymyilyttääkö maksaa 101€

49e täällä:
http://www.katsastuskovalainen.fi/

Aika hurjat on hintaerot.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia



Vinkkinä oheinen outlander ratinpäivitys. Tuli todella loistava ratti ja ohjaustuntuma kun tuon sipaisi paikoilleen, suosittelen


http://www.ebay.com/itm/161142516963?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Nyt tarvis 2011 2.4 bensa automaatti mallin outlanderista käyttökokemuksia! 66 tkm ajettu.

Sen verran mitä kävin tyypittään autoa, niin jäi päällimmäisenä mieleen moottoritienopeuksissa hitusen keinuva alusta. Rengasmelutaso oli jopa korkeampi mitä omassa asx:ssä. Se oli oikeastaan suurin häiritsevä tekijä. Kulutus tietenkin hieman korkeahko, mutta moottorin kokoluokka tietenkin vaatii bensaa. Onko autosta esim. vetoautoksi kärrylle, onko vääntöjä jne?

Muuten yleisilme oli ihan ok ja sisätilat olivat asialliset! Tekisin kaupat, mutta hieman mietityttää tuo melutaso! Ei oikein samalla hintaluokalla saa samoja teholukemia ja km määrää. Alustan eristäminen oli 1500 euron luokkaa kaikkine töineen jos hiekkapuhallus pitää tehdä. JOs ei niin tippuisi 1200 euroon!

Millaiset huoltohinnat ja mikähän on 66 tkm seuraava isoin huolto?
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

moron
renkasmelu on pitkälti kiinni myöskin renkaista itestään , omassa asx sässä melu kasvo ku ostin uudet kesäkumit ..
mäki oon aatellu josko ostas uude asx 4x4 tai outtiksen kun täs mun kulkupelis ollu tota öljyn lisääntymis vikaa niin ottas riski josko uusissa ei lisääntysi ja outtiksis ei vissii oo ollu ks vikaa diiseleis ..
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Woodcock sanoi
Osaiskos arvon foorumilaiset arpoa mikä olisi ongelmana tuolla kulkineellani. Kulutus on noussut about parilla litralla ja tuntuu että tehot on hukassa. Huomasin kärryä vetäessä että auto oli nuhaisen tuntuinen jo tyhjän kärryn kanssa, mutta lastin kanssa (eikä ollut mikään päätön kuorma) hyyty täysin. Maanteillä sai ylämäkiin kepittää kolmoselle, vääntö totaalisesti kateissa. Ilmamassamittari? Joku anturivika? Onko kenelläkään ollu vastaavia kokemuksia?

tuttu juttu. osia vaihdettu jo vaikka mitä eikä vika poistu. tehot tulee takas kun virrat pois käyttää. tänään venettä vetäessä tehot katosi 10 kertaa ja taas vikavalo palaa :seina :seina :seina
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Jr- sanoi
Pitääkö se perä sellasen "kolahduksen" jos kytkimen irroittaa nopeasti tai pumppaa kaasua pienellä vaihteella? Kovin ne tuolla on noita perän puslia pauhannee. Tsekkastiko ne takapuslat myös?

Mikäli sinne saa vaihdettua ne pelkät puslat niin osanumerot kiinnostaa ainakin tulevaisuutta varten.

Etummaiset murikat kulkee koodilla mr961408 ja mr961407. "Stopperit" jotka tulee puslan ylä ja alapuolelle kulkee koodilla mr491694 ja mb515155?

http://www.mitsubishi-forums.com/t56790-rear-axle-bushes33-what-should-i-getplease-advice-urgent33.htm

tuossa keskustelua aiheesta.

Febest:iltä löytyy nämä muuten tarvikkeena. Saa joko koko murikat tai pelkät puslat.
mabcu20dm2_2.jpg


Eipä nuo orkkisketkaan jenkeissä paljoa maksa.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Outlander -11 2.3 DI-D

Onko 90tkm huollossa todellakin tarpeellista tarkastaa venttiilit ja aukasta kantta sitä varten? Kohtuu arvokas tuo huolto muutenkin! Kysyin kahdesta eri merkkihuollosta ja kummassakin oli eriävät mielipiteet. Toisessa sanottiin, ettei kannata vasta kun 180tkm huollossa aukaista "koppa".
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Ilmeisesti 120 000 huollossa ensimmäinen venttiilien säätö. Ohjetta on valmistaja hieman muuttanut, aiemmin jo 60000 kohdalla olisi pitänyt säätää mutta se jätetty pois. Näin ainakin minua on informoitu merkkihuollossa.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Kova Outlander kuume, 2.0turbo siis :D Muutama kysymys olisi kuitenkin käyttäjiltä kun ei oikein nettiä selaamalla selvinnyt, onko noiden penkeissä mitään ristiselänsäätöä vakiona? Ja vakkaria ei näyttänyt yhdessäkään myytävässä turbo landerissa olevan, onko se jotenkin erikoisvaruste ollut vai onko edes saatavana muuta kuin jälkiasenteista? Pirun kallis tuo uutena ainakin on ollut, luulisi varusteita olevan sen mukaan. Neliveto ja tekniikka puoli sinällään ei huoleta, kaveripiirissä niin useita evo lancereita ollut jotta siihen löytyy luottoa.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

Tuli viime torstaina ostettua MY13 Outlander dieselversio. Kunhan laittavat koukun siihen niin täytyy hakea pois. Mitenkäs Outlanderin kanssa, tarvitseeko laittaa jäähdyttimen eteen peitettä talvisin? Siis jotta lämpiää ja ettei välijäähdyttimeen kerry kosteutta ja jäätä kuten kuulemma Volkkareiden kanssa saattaa käydä. Tämä on ensimmäinen Mitsu meillä. Saa nähdä voiko jo myydä vanhan Hiluxin pois ja hoitaa vetohommat Mitsulla. Ostin muutama vuosi sitten diesel Foresterin ja siitä ei ollut vetoautoksi surkean alaväännön sekä varsin pitkän vaihteiston plus äkkinäisen kytkimen takia. Se oli manuaali. Nyt Outlander on automaatti.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

TET sanoi
Kova Outlander kuume, 2.0turbo siis :D Muutama kysymys olisi kuitenkin käyttäjiltä kun ei oikein nettiä selaamalla selvinnyt, onko noiden penkeissä mitään ristiselänsäätöä vakiona? Ja vakkaria ei näyttänyt yhdessäkään myytävässä turbo landerissa olevan, onko se jotenkin erikoisvaruste ollut vai onko edes saatavana muuta kuin jälkiasenteista?
Kuskin penkissä on ristiselän tuen säätö. Itse ainakin siinä käsityksessä että vakkaria ei ole alunperin Mitsulta edes lisävarusteena tarjottu vaan kaikki on jälkiasenteisia.
 
Vs: Outlander käyttökokemuksia

_AH_ sanoi
Itse ainakin siinä käsityksessä että vakkaria ei ole alunperin Mitsulta edes lisävarusteena tarjottu vaan kaikki on jälkiasenteisia.

Netistä löytyneessä 2003 vuoden malliesitteessä (englanniksi) on vakkari esitelty.
Mulla tuossa ´04 2.4i:ssä on jälkiasenteinen ja huono. Vois hommata paremman kun tietäis mistä ja minkälaisen.
 
Takaisin
Ylös Bottom