Outlander kosketusnäytön korjaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MY20_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MY20_

New Member
MY20 kosketusnäyttö sekos mullakin sitten. Ei reagoi aina kosketukseen ja tekee välillä ihan omiaan. Takuukilsat ummessa. Voisikohan näytön lasin vaihto auttaa? Android tai esim. Kenwood/Pioneer kiinnostais kyllä vaihtaa tilalle.

Viimeksi muokattu
Saitko lasin vaihdettua? Itsellä myös näyttö tökkii ja pahenee jatkuvasti. MY20 myös kyseessä.

Onko tähän selvinnyt mitään; oman auton (vm.2021) näyttö ei enää ota mitään vastaan. ☹️

Mulla Outlander phev 2020 näyttö ei toiminut enää kunnolla ja jäätyi välillä niin että mikään muu kuin virta pois ja uudestaan päälle auttoi. Vein auton Espoon sk-autosound:Iin vaihtoivat lasin ja kaikki pelit tää taas hinta töineen 400

Mulla on my20 outlander josta meni näyttö niin vaihtoivat sen takuuseen tällä viikolla.
Sanoivat kotkassa Hedinillä että näytöllä on 7vuoden takuu

Oho. Pitkä takuu. Itellä teki juuri tänään sen että ensin haki radioasemia ja piippaili jatkuvasti ja kun laitoin bluetoothin päälle se alkoi hulluna soitteleen itsekseen puheluita jatkuvasti!!
Onko mitään keinoa esim resetoida sitä tai miten sen saisi taas kuntoon?
Onkohan kellään tietoa?

Jep. Mulla sama ongelma. Ärsyttävä vika. Irrotin akun, mutta ei ainakaan auttanut. Pitäisi käydä merkkihuollossa kysymässä,onko kokemuksia..

Ajattelin kokeilla irroittaa sulakkeen. Youtubessa oli video jossa resetoitiin sillälailla. Myöskin sellainen video jossa virtapainiketta pidetään alhaalla 10-15s. Mulla se ei ainakaan auttanut. Mun auto on Outlander YM 20.

Korjasin kaksi auton kosketusnäyttöä.
Kolmannessa on varaosa tulossa.
Korjaamo ehdotti koko konsolin vaihtoa 6500 € hinnalla – aika hurja!
Muuten netistä löytyy hyviä ohjeita, ja osien hinnat vaihtelevat.
Minulle osa maksoi noin 60 € postittuna
Jos et itse halua touhuta näiden kanssa, voin auttaa.

Kiitos tarjouksesta! Tänä aamuna käytin autoa Oulun Wetterillä ja siellä luvattiin että takuuseen menee. Aikovat tilata osan. Pari viikkoa kuulemma menee.
5 v takuu meni umpeen maaliskuussa mutta niitä on menny sen verran paljon rikki että vaihtavat takuuajan jälkeenkin.
Täytyy kysyä seuraavalla kertaa kun käyn että kuinka pitkä takuu on näytöllä. Aattelin että jos uusikin hajoaa jonku vuoden päästä.
Kyseessä siis Outlander phev, YM 20 ja 142200km ajettu.

Jep. Sama juttu. Kävin wetterillä ja takuuseen menee. Putosi kyllä kivi sydämeltä...

Kiitos tarjouksesta! Tänä aamuna käytin autoa Oulun Wetterillä ja siellä luvattiin että takuuseen menee. Aikovat tilata osan. Pari viikkoa kuulemma menee.
5 v takuu meni umpeen maaliskuussa mutta niitä on menny sen verran paljon rikki että vaihtavat takuuajan jälkeenkin.
Täytyy kysyä seuraavalla kertaa kun käyn että kuinka pitkä takuu on näytöllä. Aattelin että jos uusikin hajoaa jonku vuoden päästä.
Kyseessä siis Outlander phev, YM 20 ja 142200km ajettu.
Wetteri vaikuttaa lupaavalta.
Minulla takuu loppui myös maaliskuussa, mutta Hedin Motive ei suostunut vaihtamaan osaa takuuseen – he ehdottivat vain ostamaan uuden.

Kyllä pitää saada takuuseen! Jos mahdollista niin käy Wetterillä. Mulle ainakin luvattiin heti vaihto takuuseen. Kaveri tiskin takana sanoi että näyttöjä on vaihdettu usein takuun jälkeenkin.

Kyllä pitää saada takuuseen! Jos mahdollista niin käy Wetterillä. Mulle ainakin luvattiin heti vaihto takuuseen. Kaveri tiskin takana sanoi että näyttöjä on vaihdettu usein takuun jälkeenkin.
Myöhäistä valitettavasti… Ehdin jo korjata, onneksi ei ollut iso investointi. Toivottavasti tämä tieto on hyödyllinen niille, jotka lukevat tämän foorumilta – Wetterillä on kuitenkin mahdollisuus saada vielä takuuseen, toisin kuin HedinMotivella.

Ok onneksi sait kuntoon ja vielä edullisesti!
Ja toivon samoin että näistä kommenteista olis joillekin apua kenellä on näytön kanssa ongelmia.

Mielestäni 8v takuu tämän asian kanssa mutta kuvatkaa puhelimella video todisteeksi näytön toimimattomuudesta.
Voin olla väärässä tuosta 8v ajasta mutta video ainaki todistaa toimimattomuuden. Ja rohkeasti vaan merkkiliikkeestä kyselemään. Ainoa negatiivinen asia jonka voivat sanoa on että ei kuulu enää takuun piiriin

Takaisin
Ylös Bottom