Moi.
Kohta neljä viikkoa sitten Mitsu jätti tielle hyytyen kesken ajon ja vilkutellen EV Faultia, vakkarin tutkan vikaa ja joku muu kolme kirjaiminen vika, mikä ei jäänyt mieleen. Aikaisemmin ei mitään ongelmaa toiminnassa. Ajoakun kuntokin vaikuttanee hyvältä, kun kesällä sillä ajelee vajaat 30km kaupungissa.
Autolla ajettu 109tKm.
Auto hinattiin Hedinille, mistä sain pari päivää sitten tietää vikakoodit. Mahdollinen korjaus vasta selvittelyjen jälkeen, johon tarviivat päivän...
Varuiksi olen kysellyt jo lähialueen korjaamoilta (joilla luvat korkeajännitetöihin, Hedinillä täällä niitä lupia ei ole) aikoja ja mahdollisuuksia. Joka paikassa porukka vielä lomilla.
Takuutahan autossa ei enää ole. Lisäksi Ruotsalainen veijari tämä yksilö...
Käsittääkseni autossa on alkuperäinen 12V akku, mutta vikakoodit ei kuulemma viittaa sen hyytymiseen, vaikka voi osaan syyllinen ollakin. En tiedä sitte.
Vikakoodit:
C1776
C1753
P1A39
P0ABF (nolla taitaa olla toi toinen merkki)
P1AAD
Villejä veikkauksia mistä voinee johtua?
Kellään ollut samaa vikakoodikomboa ja kokemusta miten paljon lompakkoa venyttämällä hommasta selvinnyt? =D
En tiedä ikeäkö vai nauraa, kun autosta vielä velkaa ja korjausarvio oli 1000-13000 €..
Jos korjauskustannukset nousee tähtitieteellisiksi, niin ei kait muuta mahdollisuutta kun pistää auto paaliin.
Kiitos vastauksista.
Kohta neljä viikkoa sitten Mitsu jätti tielle hyytyen kesken ajon ja vilkutellen EV Faultia, vakkarin tutkan vikaa ja joku muu kolme kirjaiminen vika, mikä ei jäänyt mieleen. Aikaisemmin ei mitään ongelmaa toiminnassa. Ajoakun kuntokin vaikuttanee hyvältä, kun kesällä sillä ajelee vajaat 30km kaupungissa.
Autolla ajettu 109tKm.
Auto hinattiin Hedinille, mistä sain pari päivää sitten tietää vikakoodit. Mahdollinen korjaus vasta selvittelyjen jälkeen, johon tarviivat päivän...
Varuiksi olen kysellyt jo lähialueen korjaamoilta (joilla luvat korkeajännitetöihin, Hedinillä täällä niitä lupia ei ole) aikoja ja mahdollisuuksia. Joka paikassa porukka vielä lomilla.
Takuutahan autossa ei enää ole. Lisäksi Ruotsalainen veijari tämä yksilö...
Käsittääkseni autossa on alkuperäinen 12V akku, mutta vikakoodit ei kuulemma viittaa sen hyytymiseen, vaikka voi osaan syyllinen ollakin. En tiedä sitte.
Vikakoodit:
C1776
C1753
P1A39
P0ABF (nolla taitaa olla toi toinen merkki)
P1AAD
Villejä veikkauksia mistä voinee johtua?
Kellään ollut samaa vikakoodikomboa ja kokemusta miten paljon lompakkoa venyttämällä hommasta selvinnyt? =D
En tiedä ikeäkö vai nauraa, kun autosta vielä velkaa ja korjausarvio oli 1000-13000 €..
Jos korjauskustannukset nousee tähtitieteellisiksi, niin ei kait muuta mahdollisuutta kun pistää auto paaliin.
Kiitos vastauksista.