Kiiinnitin huomiota toisessa langassa siihen, että joku mainitsi, että Remote controllilla esilämmitys sanotaan nyt vaikka 20 min ennen lähtöä lyhentäisi rangea? Onko sitten niin, että:
- autoa ei saa pitää latauksessa tuona aikana,
- vai kuluttaako esilämmitin enemmän sähköä akustosta, tuon 20 min aikana, kuin mitä verkkovirrasta saadaan ladattua?
lähinnä haluun tietää, jos lämmitintä ei saa pitää päällä latauksen aikana, että tiedän nappasta latauksen pois päältä lämmittämisen ajaksi. Ymmärrän toki, että se lämmitin käyttää sähköä, joten silloin tuo kakkos vaihtoehto lienee tosi, että lämmitin kuluttaa enemmän, kuin autoa saa normaalilatauksessa ladattua samassa ajassa.
Eilen aamulla oli täällä kuopiossa aamulla +2 astetta lämmintä, kun vaimo lähti töihin ja polttomoottorilla auto käynnistyi, eikä sähköllä. Auto käynnistettiin kylmiltään.
- autoa ei saa pitää latauksessa tuona aikana,
- vai kuluttaako esilämmitin enemmän sähköä akustosta, tuon 20 min aikana, kuin mitä verkkovirrasta saadaan ladattua?
lähinnä haluun tietää, jos lämmitintä ei saa pitää päällä latauksen aikana, että tiedän nappasta latauksen pois päältä lämmittämisen ajaksi. Ymmärrän toki, että se lämmitin käyttää sähköä, joten silloin tuo kakkos vaihtoehto lienee tosi, että lämmitin kuluttaa enemmän, kuin autoa saa normaalilatauksessa ladattua samassa ajassa.
Eilen aamulla oli täällä kuopiossa aamulla +2 astetta lämmintä, kun vaimo lähti töihin ja polttomoottorilla auto käynnistyi, eikä sähköllä. Auto käynnistettiin kylmiltään.