Outlander PHEV vetokoukut

tiko

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2013
Onko muillakin auto kutsuttu huoltoon väärän vetokoukun piuhasarjan takia? Minulla huolto huomenna.
 
Joo mulla kävi jo. Vaikutti kuulemma vaan niihin led takavaloihin se väärä ohjainboxi. Pisti ne vilkkumaan tms. ::)
 
Minä tilasin koukkukamppeet Hollannista ja väkersin itse paikalleen. Toimiikohan nämäkin nyt jotenkin väärin. Mitähän oireita pitäisi nyt tarkkailla tarkkaan ottaen? :nykii
 
Kampanja koskee vain autoja joissa ei ole aktiivista vakionopeudensäädintä/etutörmäysvaroitinta ja joihin on asennettu tietynlainen vetokoukun johtosarja ja joissa on LED-takavalot. Kyseisissä autoissa lisäjarruvalo saattaa hehkua himmeästi.
Ongelman ilmetessä ei-alkuperäisellä johtosarjalla varustetuissa autoissa, korjauksen hoitanee johtosarjan myyjä.
 
:eek:fftopic joo sori, että jatkan vielä. Pitäisköhän tää vetokoukku tarina kohta siirtää omaan threadiinsa...
Uge sanoi
Kampanja koskee vain autoja joissa ei ole aktiivista vakionopeudensäädintä/etutörmäysvaroitinta ja joihin on asennettu tietynlainen vetokoukun johtosarja ja joissa on LED-takavalot.

Mun autoa koski myös, vaikka siinä on nuo kilkkeet. Onko ne nyt sitten turhaan vaihtaneet osia ???
En toisaalta yhtään ihmettelis.... ;D
 
Vs: Outlander PHEV vetokoukut

Eiköhän se huoltokutsu tullut sille ensimmäiselle erälle autoja?

Oletteko lukenut TM:n vertailun? Aika vaikea verrata noin erillaisia autoja, vahän niinkuin vertaisi bensalla kulkevia autoja keskenään.
 
Takaisin
Ylös Bottom