Mistäköhän voisi johtua, että vetokoukun pistokkeesta (7-nap) mitaten molemmat vilkut toimivat yhtä aikaa, mutta kaikki muut valot toimii oikein?
Tarksitettu LED-polttimot, kokeiltu erillistä maadoituskaapelia runkoon jne. Valitun puoleisella vilkulla jännite käy oikein noin 12v mutta "väärällä" puolen noin 8v, hätävilkuilla molemmilla puolin oikein 12v. Missään muissa valoissa ei muuten mitään vikaa, pistoke hyvässä kunnossa ei likaa eikä oikosulkuja.
Tarksitettu LED-polttimot, kokeiltu erillistä maadoituskaapelia runkoon jne. Valitun puoleisella vilkulla jännite käy oikein noin 12v mutta "väärällä" puolen noin 8v, hätävilkuilla molemmilla puolin oikein 12v. Missään muissa valoissa ei muuten mitään vikaa, pistoke hyvässä kunnossa ei likaa eikä oikosulkuja.