Outlander tiheä dpf poltto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Magetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Magetsu

New Member
Morjens

Olen tässä kuukausitolkulla tapellut sitkeän ongelman kanssa. Outlander polttelee dpf:ää puhtaaksi muutaman kymmenen kilsan välein kunnon savupilven myötä. Suuttimet tsekattu, dpf uusittu ja tsekattu ettei ole joku viriohjelma sisällä. Kyseessä on tuo 170 heppainen versio eli mitsun oma kone. Mitäpäs veikkailtaisiin vikakohteeksi? Alkaapi olla ideat lopussa.

T Marko

Onko sulla joku laite/ohjelma jolla näet esim. paine-eroanturin lukeman? Onko paine-eroanturi vaihdettu?

Morjens. Eipä mulla ole moisia mittausvälineitä vaan joudun turvautumaan korjaamoiden apuun. Juuri tuli postissa uusi paine-eroanturi. Onneksi on aika helpossa paikassa vaihtaa. Vihdoin syttyi moottorin vikavalo vaikka auto on temppuillut jo hyvän tovin. Nyt auto toimii vaisua suorituskykyä lukuunottamatta oikein hyvin. On varmaan jossain limpissä enkä saanut bt palikalla sitä nollattua.

T Marko

Vien perjantaina pirssin taas toiselle pajalle jos löytyisi missä vika luuraa. Kiva auto muuten. Tilaa reilusti ja tuo kone on tosi taloudellinen polttoaineen kulutuksen suhteen. Enemmän menee rahaa remonttiin.:rolleyes:

Katoppas ahtoputket tai välijäähdytin. Mulla oli pienen pieni reikä ahtoputkessa niin poltti tosi tiuhaan dpf:ää. Testerillä kaikki näytti ok:lta ja ei sytyttänyt vikavaloa. Tosin mulla 150hv koneella vm 2016

Joo pitää varmaan vielä tsekata tämä asia. On toki jo pariinkin otteeseen tutkittu asiaa eikä vuotoja ole havaittu. Myös ahtojen on ainakin kahdesta suusta todettu olevan kunnossa. Tää on aika mystinen juttu tai sitten ei ole ollut osaajia asialla.

Takaisin
Ylös Bottom