TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
tervetuloa 7bolt elämään!
Ei se valitettavasti niin helppoa ole että vaan laakerit vaihtaa, vaatii mittausta, onko kampiakseli soikentunut ja mitoissaan ja sama lohkon puolelta, sitten vasta tiedät minkä kokoiset laakerit sinne tulee, sun pitää öljypumpun koppa ja kampiskselin taka Stefa irrottaa että saat kampuran ulos joten kone pöydälleOngelma löytyi !
Suuttimet mitkä autossa alun perin oli ,olivat perus bosch ev14 mallia mitkä sitten oli nyt vaihdettu uusiin samanlaisiin ,mutta nämä mitkä oli alunperin paikallaan olivatkin modattu vain samaan runkoon.,Samalla tehtiin pieniä parannuksia /korjauksia amwlla.No lopulta auto saatiin dynoon ja viimeisessä vedossa sitten meni jotain ala kerrasta rikki ja,jonkin sortin kampiakseli vika ,mitä nyt seuraavaksi tiedossa
Pääseekö tähän vaihtamaan ala kautta kk/rk laakereita ?
Toki jos ala kautta selvästi havaitsee että kampiakseli on entinen niin sitten ollaan taas lähes lähtöpisteessä .
Kun joskus tämä valmistuu niin laitan sitten koko tarinan että minkälainen operaatio tämä mukamas plug and play on todellisuudessa
Kaikki tämä saatu jo mallilleen, kampiakseli tasapainotettu ja kiillotettu menee ihan stanu laakereilla sanoi koneistamo.Tämä siis tehty jo ja sylinterit porattu ja lohko tarkastettu.Ei se valitettavasti niin helppoa ole että vaan laakerit vaihtaa, vaatii mittausta, onko kampiakseli soikentunut ja mitoissaan ja sama lohkon puolelta, sitten vasta tiedät minkä kokoiset laakerit sinne tulee, sun pitää öljypumpun koppa ja kampiskselin taka Stefa irrottaa että saat kampuran ulos joten kone pöydälle
juu hyvä! joo se toleranssi on yllättävän iso, nythän olisi ollut kanssa se hyvä hetki laittaa vahvemmat veivit sinne jos ei vielä ollut!Kaikki tämä saatu jo mallilleen, kampiakseli tasapainotettu ja kiillotettu menee ihan stanu laakereilla sanoi koneistamo.Tämä siis tehty jo ja sylinterit porattu ja lohko tarkastettu.